lille 23 april
lille 23 april
iedereen schrijft een verslagje over de 'grote' quad bonden.
maar ik wil tog eventjes vermelden dat er lille ook nog quads rijden (breugelheide)
er waren rond de 30quads , dus na de training was er een lang overleg , hoe ze het gingen opsplitsen.
maar na een uurtje waren ze eruit..
onpaar en onparen nummers.
eerst reeks was voor de onparen nummers.
stefan vannekens wist zeker niet , wnr dat de start bar valt dat hij moest vertrekke zekerz ?
(grapje he stefan) , zijn ambriage werkte niet goed.
maar na een lang recht stuk achterstand is hij tog nog 3des aangekome.
eerste reeks :
*matts van looy
*stalmans rene
*vennekens stefan
eerste reeks paren nummers
jhonny van looy was uitstekend goed uit de start gekomen.
hij reed al snel van het achtervolgende groepje weg.
maar in een haakse bocht , kwam hij vast te zitten.
en guy van looy nam de kop over. (met als achtervolgers daemen stefan.)
en guy kon dit ook volhouden.
jhonny is na zijn ongelukje tog nog 9ste geeindigd.
*guy van looy
*wils chris
*heulens wim
2de reeks onpraren.
matts van looy komt 4des uit de start , met bijna een fatale aanraking met een dam.
na een halve tour rijden nam matts de kop van de wedstrijd over van wim de jongh.
maar stefan vennekens was ook in aankomst.
na 1 tour rijden waren de 2 (matts en stefan) al bij elkaar .
de 2laatste touren werden de kopmannen moe maar ze bleven maar strijden
en zij hebben het uitegevochten tot aan de finish.
de winnaar was tenslotte matts van looy
reeks 2 onparen nummers
*matts van looy
*stefan vennekens
*wim de jongh
2de reeks paren nummers.
znder twijfel heerste jhonny van looy over de 2de reeks hij ging als een speer.
en eindigde 1ST in de TWEEde reeks
guy van looy moest de laatse 2 rond zien wat da hij deed.
want stefan daemen lag op de loer.
maar guy van looy eindigde 2de
en stefan daemen KNAP 3de
2de reeks paren nummers.
*jhonny van looy
*guy van looy
*stefan daemen
einduitslag (paar) einduitslag (onpaar)
*guy van looy *matts van looy
*stefan daemen *stefan vennekens
*wils chris *wim de jongh
proficiat flying quads
(kheb men best gedaan voor een fatsoenlijk verslag)
maar ik wil tog eventjes vermelden dat er lille ook nog quads rijden (breugelheide)
er waren rond de 30quads , dus na de training was er een lang overleg , hoe ze het gingen opsplitsen.
maar na een uurtje waren ze eruit..
onpaar en onparen nummers.
eerst reeks was voor de onparen nummers.
stefan vannekens wist zeker niet , wnr dat de start bar valt dat hij moest vertrekke zekerz ?
(grapje he stefan) , zijn ambriage werkte niet goed.
maar na een lang recht stuk achterstand is hij tog nog 3des aangekome.
eerste reeks :
*matts van looy
*stalmans rene
*vennekens stefan
jhonny van looy was uitstekend goed uit de start gekomen.
hij reed al snel van het achtervolgende groepje weg.
maar in een haakse bocht , kwam hij vast te zitten.
en guy van looy nam de kop over. (met als achtervolgers daemen stefan.)
en guy kon dit ook volhouden.
jhonny is na zijn ongelukje tog nog 9ste geeindigd.
*guy van looy
*wils chris
*heulens wim
2de reeks onpraren.
matts van looy komt 4des uit de start , met bijna een fatale aanraking met een dam.
na een halve tour rijden nam matts de kop van de wedstrijd over van wim de jongh.
maar stefan vennekens was ook in aankomst.
na 1 tour rijden waren de 2 (matts en stefan) al bij elkaar .
de 2laatste touren werden de kopmannen moe maar ze bleven maar strijden
en zij hebben het uitegevochten tot aan de finish.
de winnaar was tenslotte matts van looy
reeks 2 onparen nummers
*matts van looy
*stefan vennekens
*wim de jongh
2de reeks paren nummers.
znder twijfel heerste jhonny van looy over de 2de reeks hij ging als een speer.
en eindigde 1ST in de TWEEde reeks
guy van looy moest de laatse 2 rond zien wat da hij deed.
want stefan daemen lag op de loer.
maar guy van looy eindigde 2de
en stefan daemen KNAP 3de
2de reeks paren nummers.
*jhonny van looy
*guy van looy
*stefan daemen
einduitslag (paar) einduitslag (onpaar)
*guy van looy *matts van looy
*stefan daemen *stefan vennekens
*wils chris *wim de jongh
proficiat flying quads
(kheb men best gedaan voor een fatsoenlijk verslag)
mijn eigen email adres is mattsvanlooy@hotmail.com
Was zeer mooie wedstrijd. Mooi weer, mooie baan, veel quads, wat wil je nog meer ?
Die dubbel sprongen zijn wel vet. Heb die "kleinere" al in 1 keer kunnen nemen. Me pa zag em tijdens de training over het hoofd... ging nog wel goed.
Ik ben 2 keer over 11e geworden. Me pa is 2e reeks 14e geworden, 1e reeks kon hij niet rijden, boegie problemen. Gelukkig was er een mobiel winkeltje die nog 1 LC4 boegie had
Die dubbel sprongen zijn wel vet. Heb die "kleinere" al in 1 keer kunnen nemen. Me pa zag em tijdens de training over het hoofd... ging nog wel goed.
Ik ben 2 keer over 11e geworden. Me pa is 2e reeks 14e geworden, 1e reeks kon hij niet rijden, boegie problemen. Gelukkig was er een mobiel winkeltje die nog 1 LC4 boegie had
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
:)
idd
we hadde heel veel geluk met het weer
maar na bree(vbm) kan het niet slecht
we hadde heel veel geluk met het weer
maar na bree(vbm) kan het niet slecht
!
iedereen die dit leest , gelieve naar het wedstrijd verslag van mc lille te kijken (quads)
www.mc-lille.be
dit kan echt niet meer!
geef jullie mening...
een fatsoenlijk verslag kan tog nog zekerz , of kan dat er ook al niet meer af!?
www.mc-lille.be
dit kan echt niet meer!
geef jullie mening...
een fatsoenlijk verslag kan tog nog zekerz , of kan dat er ook al niet meer af!?
Re: !
Hier even het verslag... schandalig... is dit geschreven door iemand van MC-lille zelf?matts schreef:iedereen die dit leest , gelieve naar het wedstrijd verslag van mc lille te kijken (quads)
www.mc-lille.be
dit kan echt niet meer!
geef jullie mening...
QUADS ONPARE NUMMERS.
Omgekochte boel, meer valt er niet te vertellen over de reeksen quadsrijders. De officiële brabbeluitleg voor het splitsen van de quads in pare en onpare nummers luide: Wegens veiligheids-overwegingen aangaande het grote aantal deelnemers komen er twee categorieën. Bullshit, niks dan bullshit. Door betrouwbare bron ons ter ore gekomen, vernemen we dat: de pa van Matts Van Looy, de genaamde Guy samen met de bestuursleden Vic en dat klein grijs verrimpelt manneke zaten te konkelfoezen voor de beslissing viel om te scheiden. Zowel pa als zoon moesten en zouden allebei met de bloemen naar huis gaan. Die twee zogenaamde gerespecteerde bestuursleden een beetje kennende gaat het ongetwijfeld over miljoenen. Nog een bewijs nodig? Waarom staat oud kampioen Vennekens in de eerste reeks een half uur te prutsen voor hij van start ging? Het lag er te dik op. Hier dan de zogenaamde officiële uitslag. Eerste de vijftien jarige Matts Van Looy, tweede Stefan Vennekens ( ziedewel!), derde Wim De Jong. Punt .De genaamde Paul Van Kerkhoven die zachtjes uitgedrukt magertjes pres-teerde, wilde persee opvallen en toer-de lawaaimakend rond met een kapot-te uitlaat. Aan Matts Van Looy de vol-gende goede raad, win volgende wed-strijd met één hand en twee benen op de rug gebonden. Neus evenals mond goed dichtgeplakt. Eerst dan zullen alle verdachtmakingen van de baan geveegd worden. Het ultieme bewijs van onschuld is natuurlijk dat je er uwe pa uitkegelt wanneer jullie terug samen van start gaan.
Dit is kosteloze wijze raad van een wijs man.
QUADS PARE NUMMERS.
Nogal wiedes dat pa Guy Van Looy de bloemen mee naar huis nam bij de pare nrs. Johnny Van Looy (achterkleinzoon Fons Diel) die de tweede reeks op zijn naam schreef, ging in de eerste manche klink opzettelijk ondersteboven liggen. Nog eentje die in het complot zat was ongetwijfeld Ben Van Beurden die tweemaal een tuimeling maakte en het gros van de deelnemers daardoor opzettelijk ophield. Moet er nog zand zijn? Stefan Daemen slaagde er ondanks die sabotagedaden in om mooi tweede te worden in de eind-stand. Chris Wils, de witplakker die soms actief is als zwartplakker, schit-terend derde voor Johnny …Van Looy en de twintig jaar in Lille actief zijnde langharige Ben Segers. Als hulde aan hen die zeker niet betrokken waren in de omkoopschandaal ( uitgezonderd Van Beurden) geven we de uitslag van de vijf laatste piloten. Vijfde laatste: Jimmy Sloot, vierde Ralf Jorritsma, derde Ben Van Gompel, tweede laatste, saboteur Van Beurden en grote eerlijkste winnaar werd Toon Luyten op de allerlaatste plaats. Proficiat.
Re: :)
http://www.mc-lille.be/forum/viewforum.php?f=2matts schreef:ja ,
vind jij dit kunne?
Ben even op de website van MC-lille zelf gaan reclameren...
Volg mijn voorbeeld:)