vraagje in verband met rijbeweis
vraagje in verband met rijbeweis
ik ben dus bezig aan mijn auto reibewijs ik moet nu nog een kleine 9 maanden met begleider rijden mijn vraag is nu mag ik al met een quad op de weg met mijn voorlopig reibewijs. ik heb het al aan verschillende mensen gevraagd inclusief een smurfie maar niemand weet het zeker
laat mij iets weten aub
laat mij iets weten aub
Nope.
Ook al kan je begeleider mee achterop dan mag het nog niet omdat zijn taak is het ingrijpen in noodsituaties, en dat kan hij niet.
Bv: met sommige types mercedes auto's zit de handrem links van de bestuurder dus kan de begeleider niet bij de handrem om in te grijpen en mag je met deze wagen niet rijden met een "L". Bij een quad kun je dit dus ook niet.
dit weet ik van m'n pa die rijinstructeur is,denk wel dat het klopt
Ook al kan je begeleider mee achterop dan mag het nog niet omdat zijn taak is het ingrijpen in noodsituaties, en dat kan hij niet.
Bv: met sommige types mercedes auto's zit de handrem links van de bestuurder dus kan de begeleider niet bij de handrem om in te grijpen en mag je met deze wagen niet rijden met een "L". Bij een quad kun je dit dus ook niet.
dit weet ik van m'n pa die rijinstructeur is,denk wel dat het klopt
-HONDA TRX250r
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
-
- Toeschouwer
Ja inderdaad het kost een bom geld.
Was ook aan het rond kijken voor mn rijbewijs te doen. en in België zijn er drie mogelijkheden.
1) je bent 16 en 9 maanden
-je betaald rond de 700€
-10uur praktijk
-verplicht theorie lessen te volgen
- tot vast rijbewijs met begeleider rijden
2) Je bent 17 en 9 maanden en je neemt 10 uur praktijk
-Je betaald rond de 400€
-min 6 maanden met begeleider rijden vooraleer vast rijbewijs te mogen aflegen
-theorie lessen zijn niet verplicht
3) Je ben 17 en 9 maanden en je neemt 20 uur praktijk
-Je betaald rond de 850€
-min 3 maanden met begeleider rijden en dan mag je alleen rijden tot als je je vast rijbewijs hebt (dus ook met een quad)
zo is het denk ik
Was ook aan het rond kijken voor mn rijbewijs te doen. en in België zijn er drie mogelijkheden.
1) je bent 16 en 9 maanden
-je betaald rond de 700€
-10uur praktijk
-verplicht theorie lessen te volgen
- tot vast rijbewijs met begeleider rijden
2) Je bent 17 en 9 maanden en je neemt 10 uur praktijk
-Je betaald rond de 400€
-min 6 maanden met begeleider rijden vooraleer vast rijbewijs te mogen aflegen
3) Je ben 17 en 9 maanden en je neemt 20 uur praktijk
-Je betaald rond de 850€
-min 3 maanden met begeleider rijden en dan mag je alleen rijden tot als je je vast rijbewijs hebt (dus ook met een quad)
zo is het denk ik
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Ik heb voor oplossing 1 gekozen, en heeft me alles tesamen, meer als 1000 euro gekost.
En ja, ik was er bij de 1ste keer door (anders komt er nog bij).
Schandalig vind ik dat... Vroeger, toen de dieren nog spraken, moest je er gewoon naar het gemeentehuis achter...
En ja, ik was er bij de 1ste keer door (anders komt er nog bij).
Schandalig vind ik dat... Vroeger, toen de dieren nog spraken, moest je er gewoon naar het gemeentehuis achter...
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
ow ja het was zonder begeleider
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage