A-armen los krijgen (tips)
A-armen los krijgen (tips)
heb bezig geweest om deze te verwijderen maar krijg ze maar niet los he,moet ik e rnu nog wa harder opslaan of hoe zit het,het is toch de bedoeling dat die volledige bout meekomt met de a arm he
mor als ik erop sla dan maak ik de schroefdraad van de bout kapot
iemand ook zoveel moeite gehad en een goed truuksken
mor als ik erop sla dan maak ik de schroefdraad van de bout kapot
iemand ook zoveel moeite gehad en een goed truuksken
Dat is inderdaad de enige manier.keesie schreef:wij hebben daar een "trekker" voor, goed gereedschap...is het halve werk.
Den truk van den hamer vind ik niet echt de ideale manier.
Door met een hamer op de hub te slagen komt de baljoint die conisch in de hub zit gespannen ook wel los maar zo beschadig je de hub.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Ken ik niet, gebruik ook truuk met de hamer, gaat hier altijd vrij vlotjes, eerst wat kruipolie spuiten en dan tik of twee en valt eruit.
Heb je meer info Ralph ?
Heb je meer info Ralph ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Verschillende merken maken ze, ik heb hem zelf van Motion Pro.
Aan de onderkant zit een gat, dat schuif je over de bovenste of de onderste balljoint aan de binnenkant van de hub. Dan hou je met een steeksleutel het onderste stuk vast en met een andere steeksleutel of ringsleutel draai je die bout omhoog, die duwd dan zonder problemen de balljoint er uit, je hoeft niet eens veel kracht te zetten. Als je één kant er uit hebt dan zet je die losse kant weer een beetje vast met z'n kroonmoer en draai je het tooltje om, je hebt die losse kant wel nodig om het onderste stuk van de tool gecentreerd te houden.
Aan de onderkant zit een gat, dat schuif je over de bovenste of de onderste balljoint aan de binnenkant van de hub. Dan hou je met een steeksleutel het onderste stuk vast en met een andere steeksleutel of ringsleutel draai je die bout omhoog, die duwd dan zonder problemen de balljoint er uit, je hoeft niet eens veel kracht te zetten. Als je één kant er uit hebt dan zet je die losse kant weer een beetje vast met z'n kroonmoer en draai je het tooltje om, je hebt die losse kant wel nodig om het onderste stuk van de tool gecentreerd te houden.
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Hoe noemt dat juist in 't engels of wat is MP nummer ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
http://www.motionpro.com/motorcycle/too ... separator/
Het lijkt inderdaad op een vliegwieltrekker, maar dan is ie net iets anders Ik durf te wedden dat je binnen 1 minuut beide balljoints er uit kunt persen, als je een beetje doorwerkt.
Het lijkt inderdaad op een vliegwieltrekker, maar dan is ie net iets anders Ik durf te wedden dat je binnen 1 minuut beide balljoints er uit kunt persen, als je een beetje doorwerkt.
-
- Quadrider
- Berichten: 439
- Lid geworden op: zo 01 jan, 2006 11:52
- Locatie: Deurne