ik heb een raptor en weet het chassi nummer niet staan kan iemand mij vertellen waar dit staat is ene van 2001.
en mss domme vraag maar waar kan ik mijn olie peil controleren sorry heb hem nog net.
de mijne slipt door in zijn eerste maar denk da da ni de boite is maar de banden want is in vitesse da hij da heeft en ni int schakelen
Waar vind ik het chassisnummer?
Hallo,
Je framenummer kan je aan de helemaal onderaan op het frame vinden, aan de linkerkant van je quad (dus als je op hem zou zitten aan de linkerkant).
Vooraan je quad zit het oliereservoir. Daar zit aan de rechterkant een dopje op, dat kan je losdraaien, en dat is de dipstick voor het oliepeil te controleren.
Het peil kan je best controleren zonder de stick terug in te draaien.
Dat doorslippen zou ook wel eens je koppeling kunnen zijn.
Eventueel de koppeling laten bijstellen of koppelingsplaten laten vervangen.
Zit er nog wat speling op je koppelingshendeltje ?
Je framenummer kan je aan de helemaal onderaan op het frame vinden, aan de linkerkant van je quad (dus als je op hem zou zitten aan de linkerkant).
Vooraan je quad zit het oliereservoir. Daar zit aan de rechterkant een dopje op, dat kan je losdraaien, en dat is de dipstick voor het oliepeil te controleren.
Het peil kan je best controleren zonder de stick terug in te draaien.
Dat doorslippen zou ook wel eens je koppeling kunnen zijn.
Eventueel de koppeling laten bijstellen of koppelingsplaten laten vervangen.
Zit er nog wat speling op je koppelingshendeltje ?
Ja, dan zal die onder de coating zitten, je kan dat wegschuren maar dat is niet echt mooi dan.
Soms hangt er ook een stickertje op met je modelnr, framenr, ... meestal hangen ze dat op de luchtfilter bak, maar ja stickertje bewijst niet zoveel als het framenr natuurlijk.
PS: ik zie dat je een raptor van 2002 verkoopt op het forum, is misschien offtopic, maar waarom een 2001 kopen als je een 2002 had... (met de tranny problemen in het achterhoofd)
Soms hangt er ook een stickertje op met je modelnr, framenr, ... meestal hangen ze dat op de luchtfilter bak, maar ja stickertje bewijst niet zoveel als het framenr natuurlijk.
PS: ik zie dat je een raptor van 2002 verkoopt op het forum, is misschien offtopic, maar waarom een 2001 kopen als je een 2002 had... (met de tranny problemen in het achterhoofd)