vraagje over kawa 700
-
- Toeschouwer
vraagje over kawa 700
is het waar dat deze niet kan ingeschreven worden voor op de baan.?
ik ben nu bijna 18 en heb bijna mijn rijbewijs.. en verlang ernaar om deze te kunnen aanschaffen..
is dit een goede quad?
laat mij dit aub wete .. thnx
ik ben nu bijna 18 en heb bijna mijn rijbewijs.. en verlang ernaar om deze te kunnen aanschaffen..
is dit een goede quad?
Re: vraagje over kawa 700
kdenk wel dat het een goede quad is en hij kan zeker op straat worde ingeschrevedriver fre schreef:is het waar dat deze niet kan ingeschreven worden voor op de baan.?
is dit een goede quad?
yamaha blaster 200cc
-
- Quadrunner
Re: vraagje over kawa 700
ben er super tervreden overdriver fre schreef:is het waar dat deze niet kan ingeschreven worden voor op de baan.?
is dit een goede quad?
moet anders maar eens komen kijken ,is uitgerust met veel extra's
van waar ben je?
-
- Toeschouwer
ik ben van lembeke.. sniet zo ver van eeklo.. voor de moment gebruik ik de quad van mijn vader.. een grissly.. en daardoor ben ik een bang om een met versnellinge te kope.. maar met een auto rijbewijs mag ik met die kawa rijden he.. de kawa heeft geen 25 kw denk ik dus...
zou wel heel graag eens kome kijke naar dat machientje grts
zou wel heel graag eens kome kijke naar dat machientje grts
-
- Toeschouwer
Ja, alle quads moet je met een b rijbewijs rijden
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Mja maar theoretisch gezien is het enkel van veld-thuis en van thuis-veld (als je 16 bent). Dus als je eens aangehouden wordt door een lastige politieagent heb je het zitten
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Toeschouwer
-
- Quadracer
- Contacteer:
roze heeft niet iedereenSharky #3 schreef:Ja er zijn nog Limiteds he, blauw, grijs metalic, lava grey...driver fre schreef:ben er alleen nog nie uit welk kleur ik zou pakke
.. groen is zo.. (iedereen heeft da..) en ja .. rood vin ik ook nie zo.. ma grijs.. mun je da nog krijge.?
En anders steek je er maiers op, die hebben zelfs roze