Wil graag een Banshee kopen , waar moet ik zeker op letten?
Wil graag een Banshee kopen , waar moet ik zeker op letten?
Yo de mannen,
Ik zou graag een Banshee kopen en mijn YFZ verkopen.
Wil graag een 2-takt met veel power en dan is de Banshee ideaal.
Ik ben gewoon meer voor directe power, niet dat zo een YFZ slecht marcheert maar zo een 2-takt is toch wat anders.
Wil graag een Quad waar ik zelf zonder veel problemen aan kan werken en dan is de Banshee ideaal.
Dus ik zoek eigenlijk een Banshee , waar moet ik vooral op letten bij de aankoop?
Wat zijn de zwakke punten?
Moet ook een quad met papieren zijn , dus gehomologeerd.
Wat kost zo een Banshee in onderhoud en maakt het uit als ik er een van '94 koop of een van 2004 als ik toch de hele nest wil veranderen, zoals big bore kit, andere carbu's, coolhead enz.
Merci voor de antwoorden,
Fre
Ik zou graag een Banshee kopen en mijn YFZ verkopen.
Wil graag een 2-takt met veel power en dan is de Banshee ideaal.
Ik ben gewoon meer voor directe power, niet dat zo een YFZ slecht marcheert maar zo een 2-takt is toch wat anders.
Wil graag een Quad waar ik zelf zonder veel problemen aan kan werken en dan is de Banshee ideaal.
Dus ik zoek eigenlijk een Banshee , waar moet ik vooral op letten bij de aankoop?
Wat zijn de zwakke punten?
Moet ook een quad met papieren zijn , dus gehomologeerd.
Wat kost zo een Banshee in onderhoud en maakt het uit als ik er een van '94 koop of een van 2004 als ik toch de hele nest wil veranderen, zoals big bore kit, andere carbu's, coolhead enz.
Merci voor de antwoorden,
Fre
Hallo,
Stuur me eens wat foto's door en de vraagprijs.
Is deze met papieren en is deze in te schrijven in België?
Welke mod's, bouwjaar?
Stuur me een mail : frederick.haesevoets@skynet.be
GRTZ
Fre
Stuur me eens wat foto's door en de vraagprijs.
Is deze met papieren en is deze in te schrijven in België?
Welke mod's, bouwjaar?
Stuur me een mail : frederick.haesevoets@skynet.be
GRTZ
Fre
Hey,
Ik zie juist op http://www.deliegequads.be/ onder nieuwe quads dat zij nog steeds Banshees verkopen nieuw voor 6700€, kan dit?
Ik dacht dat die geen homologatie meer kregen (er staat bij homologatie inbegrepen)
MVG
Frederick
Ik zie juist op http://www.deliegequads.be/ onder nieuwe quads dat zij nog steeds Banshees verkopen nieuw voor 6700€, kan dit?
Ik dacht dat die geen homologatie meer kregen (er staat bij homologatie inbegrepen)
MVG
Frederick
-
- Quadrunner
-
- Easy Quadrider
als je een banshee koopt, let vooral of hij nog voldoende compressie heeft, je voelt het aan kckstarter als die echt zeer licht is geworden is er weinig compressie
waar je het meest moet op letten, is of de kader nog recht is, want een banshee is een oud model, met zwakke plaatsen die zeer gevoelig zijn voor plooien..
waar je het meest moet op letten, is of de kader nog recht is, want een banshee is een oud model, met zwakke plaatsen die zeer gevoelig zijn voor plooien..
Yamaha Banshee
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ben eens naar jumpingjet die heeft er nog wat staan
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us