raptor 660r 2004
raptor 660r 2004
Heb een raptor 660r uit 2004.
Nou scheen ik in de tank en zag ik allemaal schilfertjes en troep erin.
Probleem met rijden af en toe geen benzine als je optrekt.
Heeft iemand hier weleen last van gehad dat de binnenkant van de tank loslaat?
Kan ook dat iemand uit een verrotte jerrycan benzine erin heeft gedaan en dat zo die teringzooi erin is gekomen, maar dat weet ik nog niet.
Nou scheen ik in de tank en zag ik allemaal schilfertjes en troep erin.
Probleem met rijden af en toe geen benzine als je optrekt.
Heeft iemand hier weleen last van gehad dat de binnenkant van de tank loslaat?
Kan ook dat iemand uit een verrotte jerrycan benzine erin heeft gedaan en dat zo die teringzooi erin is gekomen, maar dat weet ik nog niet.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
-
Vincenzo
- Quad Expert

dat de binnekant van de tank loskomt lijkt me vreemd. omdat het gegoten wordt of geextrudeerd in 1 stuk. (lekt de tank)
ik denk eerder dat er iemand van een vuile gerrykan benzine heeft ingedaan...
even tank afnemen en goed spoelen met wat benzine want als er van dat vuil in je 2 carbus komt heb je het zitten
ik denk eerder dat er iemand van een vuile gerrykan benzine heeft ingedaan...
even tank afnemen en goed spoelen met wat benzine want als er van dat vuil in je 2 carbus komt heb je het zitten
Had hem zo bij de dealer gekocht en zo 2 dagen gereden.
Ging steeds kutter rijden.
Nu omgespoeld de tank, hoop tering zooi eruit terwijl er al een hoop uit was maar ja.
Reed die effe 10 minuten lekker maar daarna weer helemaal klote. Af en toe helemaal kut weg trekken egt drie keer niks. Dus nu lijkt het erop dat er iets in de carburateur zit, wat af en toe voor de sproier schiet.
Kan nog een keer de tank omspoelen kijken of er meer uitkomt?
Als er iets in de carburateur zit schiet dat niet zo maar door de sproier heen toch?
(Hoe meer vuil er doorheen schiet hoe meer slijtage cilinder natuurlijk.)
Vlotterbak haal je zeker ook niet zomaar effe eraf?
Ging steeds kutter rijden.
Nu omgespoeld de tank, hoop tering zooi eruit terwijl er al een hoop uit was maar ja.
Reed die effe 10 minuten lekker maar daarna weer helemaal klote. Af en toe helemaal kut weg trekken egt drie keer niks. Dus nu lijkt het erop dat er iets in de carburateur zit, wat af en toe voor de sproier schiet.
Kan nog een keer de tank omspoelen kijken of er meer uitkomt?
Als er iets in de carburateur zit schiet dat niet zo maar door de sproier heen toch?
(Hoe meer vuil er doorheen schiet hoe meer slijtage cilinder natuurlijk.)
Vlotterbak haal je zeker ook niet zomaar effe eraf?
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
-
Vincenzo
- Quad Expert

jawel kan je wel hoor maar van een 660 weet ik nie welke vijsjes je moet losdoen. even kijken op www.dqt.be daar vind je de manuals!
er kan zeker vuil voor je spoeier zitten en als het gaatje van de spoeiter niet groot genoeg is gaat het er NIET doorheen en verstopt het hele zootje
er kan zeker vuil voor je spoeier zitten en als het gaatje van de spoeiter niet groot genoeg is gaat het er NIET doorheen en verstopt het hele zootje
Als je de vlottebakken eraf wil halen moet je dan heel de carburaeur eraf halen?
En anders van het spruitstuk en luchtfilter kan je hem dan al kantelen met de gaskabel eraan of zit er dan nog meer in de weg?
En anders van het spruitstuk en luchtfilter kan je hem dan al kantelen met de gaskabel eraan of zit er dan nog meer in de weg?
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Om het gemakkelijkst je vlotterdekseltjes te verwijderen, is het het best van je plastiek te verwijderen en je benzinetank, zo kan je het gemakkelijkst aan je caburator.
Dan moet je gewoon de rubbers van langs beide kanten lossen en de twee bouten van je luchtfilterbak, zodat deze iets naar achter kan geschoven worden zodat je gemakkelijk je carburator kan losmaken.
Als je dit gedaan hebt kan je hem omdraaien en de twee dekseltjes verwijderen om deze te reinigen.
(ik heb dit vanmorgen ook zo gedaan van mijn raptor om mijn carburator na te zien op vuil)
Dan moet je gewoon de rubbers van langs beide kanten lossen en de twee bouten van je luchtfilterbak, zodat deze iets naar achter kan geschoven worden zodat je gemakkelijk je carburator kan losmaken.
Als je dit gedaan hebt kan je hem omdraaien en de twee dekseltjes verwijderen om deze te reinigen.
(ik heb dit vanmorgen ook zo gedaan van mijn raptor om mijn carburator na te zien op vuil)
http://www.demoddervossen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
als je een haakse schroevendraaier hebt krijg je de vlotterkamers open zonder de carburators te deinstalleren, maar ik raad je toch aan om ze te demonteren en volledig proper te maken.
In de service manual staat de volledige procedure voor ze los te maken.
Let er wel goed op dat je die sproeiers zeker terug op dezelfde positie zet, en niet te veel ontregeld, want met die dubbele carburator ga je nog vloeken als die afstelling om zeep is.
In de service manual staat de volledige procedure voor ze los te maken.
Let er wel goed op dat je die sproeiers zeker terug op dezelfde positie zet, en niet te veel ontregeld, want met die dubbele carburator ga je nog vloeken als die afstelling om zeep is.
Breng hem morgen naar de dealer en die laat ik maar alles doen. Heb er zelf effe geeen zin in, valt nog onder garantie.
Maar tijdens het rijden sloeg die helemaal stil en dan trok die weer op en weer stil. (Net een stier)
Dan heeft die natuurlijk geen goede ontbrandingen en kreeg harde klappen uit de uitlaat af en toe.
Kan hierdoor cilinder en zuiger beschadigen. Krassen en gleuven doordat die dan ineens hard afremt.
Maar tijdens het rijden sloeg die helemaal stil en dan trok die weer op en weer stil. (Net een stier)
Dan heeft die natuurlijk geen goede ontbrandingen en kreeg harde klappen uit de uitlaat af en toe.
Kan hierdoor cilinder en zuiger beschadigen. Krassen en gleuven doordat die dan ineens hard afremt.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk