origineel staan er idd niet veel nippels op, kwestie van kosten te besparen he om nadien nog grotere kosten te hebben.
Ik heb er welgeteld ongeveer 14 staan nu op de z400.
Sg6 schreef:origineel staan er idd niet veel nippels op, kwestie van kosten te besparen he om nadien nog grotere kosten te hebben.
buiten diegene die je zelf gecreeerd hebt, welke nog?
3 op a arm links,3 a arm rechts en 3 op achterbrug,is er eentje bij dat er weinig weten staan,rechterkant onderaan de as van de voorkant van de achterbrug,oef wat een uitleg,en ze zijn standaart,niet zelf geplaatst,groeten werner
Sg6 schreef:origineel staan er idd niet veel nippels op, kwestie van kosten te besparen he om nadien nog grotere kosten te hebben.
enkel op de link van de achterbrug staan er en denk dat dit er 3 gaan zijn maar ben niet zeker kunnen er 2 zijn ook. Al de rest is zelf gecreeerd.
enkel op de link van de achterbrug staan er en denk dat dit er 3 gaan zijn maar ben niet zeker kunnen er 2 zijn ook. Al de rest is zelf gecreeerd.