kilometer teller op 50 cc quad?¿?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
jossoh
Quadrider
Quadrider

kilometer teller op 50 cc quad?¿?

Bericht door jossoh »

hallo mensen,

ik heb een adly traffic jammer 50 cc en ik wil er wel graag een kilometer teller op, en nu heb ik een vraag:

1. wat is een goedkoop dingetje?

2. wat heb ik er allemaal bij nodig?

3. hoe en waar sluit ik hem aan?
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

als je het goedkoop wil, dan zijn er sommige fietsertellers die daar goed genoeg voor zijn

greetz :dag:
jossoh
Quadrider
Quadrider

Bericht door jossoh »

met een dichte velg uhuu

ik zit dan ook nog met de maat hea!
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

met een dichte velg uhuu

ik zit dan ook nog met de maat hea!
Hey wijsneus,

Het is gemakkelijk te doen met een fiets teller (als je het goedkoop wil oplossen)

Je lijmt gewoon die magneet aan je velg.

Zo'n 50cc gaat niet zo hard, dus het is te doen.

Je stelt dan de omtrek van je band in en klaar is [strike]kees[/strike] jossoh

:crossercool:
jossoh
Quadrider
Quadrider

Bericht door jossoh »

he adjunct wijsneus

bandenmaat is beetje klein voor een fietsteller en waar moet ik dan de ontvanger laten (dat ding die telt hoe vaak magneet rond gaat)
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

jossoh schreef:he adjunct wijsneus

bandenmaat is beetje klein voor een fietsteller en waar moet ik dan de ontvanger laten (dat ding die telt hoe vaak magneet rond gaat)
hé domkop, bandenmaat is perfect in te stellen in elke fietsenteller. de ontvanger zet je aan je remklauw (als ie vooraan staat), of zet de magneet aan je tandwiel vanachter, en daar je ontvanger...
denk ff na hé!
black warrior
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door black warrior »

lol, dit topic ga ik zeker volgen :lol:
go go go !
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Hier luitenant druiloor :p Ik heb bij twee quads de sensor en magneet zelfs op het tandwiel gehad, dus dan moet een velg zeker niet te klein zijn.
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Er rijden hier veel quads rond met een fietsteller, ik heb dat ook gehad op mijn blaster, geen problemen met de bandenmaat... dus voor je reageert, controleer eerst...
Je stelt een vraag hier op 't board, dat wil toch zeggen dat je het zelf niet weet, of heb ik het dan mis?

Een aantal personen waarvan ik denk da ze er toch wel iets van af weten, zeggen dat je een teller van een fiets moet gebruiken, en jij gaat dat dan tegenspreken... beetje raar, nie? :shock:
Dan moet je niet verwonderd zijn als ze je achteraf niet meer willen helpen hé...

Kijk bijv eens naar het aantal posts dat die personen gedaan hebben, vóór je reageert...

Met vriendelijke groet

Erwin :crossercool:

EDIT

Even opgezocht in je andere berichten die je tot nu toe op 't forum hebt gezet... Staan wel meer van deze reacties op :roll:
En wat kwam ik dan tegen, JAWEL... JOSSOH die een andere gebruiker zegt dat ie een fietsenteller moet gebruiken...
Toch raar hé...

http://www.demodderberen.be/forum//view ... ht=#165356
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

hehe das wel mooi in de lul geknepen :applaus:

aleja om weer ontopic te gaan: gebruik een fietsen kilometerteller, gaat heel goed, en is zeer goedkoop!
als je duurder wilt, koop dan een trailtech met houder ofzo...
Max250
Toeschouwer
Toeschouwer

trailtech ?!

Bericht door Max250 »

Skicks schreef:hehe das wel mooi in de *** geknepen :applaus:

aleja om weer ontopic te gaan: gebruik een fietsen kilometerteller, gaat heel goed, en is zeer goedkoop!
als je duurder wilt, koop dan een trailtech met houder ofzo...
intressant ! Maar weet iemand hoe zo een duurdere kilometerteller kost ?

http://www.trailtech.net/blaster_overview.htm

(zie site aub)

alvast bedankt ! Mvg Max

Afbeelding
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

ja hier van 't zelfde, heb ook een kilometer teller van een fiets op men quad staan... werk(te) perfect...
maar zoals u hier op 't forum reageerd, zou ne mens u beter aan uw lot overlaten, mensen (kindjes) zoals gij zijn 't niet waart geholpen te worden! inplaats van zo bot te antwoorden, zou je ze beter bedanken... gij zijt wrsch weeral zo'n slap afkooksel van een slecht opgevoed (lees verwend) kind da altijd z'n goesting krijgt, en te weinig slaag!
als je respect wilt, moet dat van 2kanten komen kerel!
Pure adrenaline attached with a license plate !
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

de rest ga ik niet meer lezen wat hier onder komt maar ik kan je zeggen wij rijden allemaal met een 400 en het is perfect mogelijk om er een fietsteller op te zetten! ikzelf rij met een sigma 1200 andere met een sigma 600 en dat bolt prima ZELFS op 18" bandjes!
Max250
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Max250 »

Franky schreef:ja hier van 't zelfde, heb ook een kilometer teller van een fiets op men quad staan... werk(te) perfect...
maar zoals u hier op 't forum reageerd, zou ne mens u beter aan uw lot overlaten, mensen (kindjes) zoals gij zijn 't niet waart geholpen te worden! inplaats van zo bot te antwoorden, zou je ze beter bedanken... gij zijt wrsch weeral zo'n slap afkooksel van een slecht opgevoed (lees verwend) kind da altijd z'n goesting krijgt, en te weinig slaag!
Mijn excuses, maar ik vraag gewoon de prijs ! Weet dit soms iemand ?

MET VRIENDELIJKE GROETEN, Max
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

Max250 schreef:
Franky schreef:ja hier van 't zelfde, heb ook een kilometer teller van een fiets op men quad staan... werk(te) perfect...
Mijn excuses, maar ik vraag gewoon de prijs ! Weet dit soms iemand ?

MET VRIENDELIJKE GROETEN, Max
sigma 1200 gaat rond de 24€ en de sigma 600 rond de 14€

voor zo een trailtech gaat dat al vlug naar 180 € toe en ze werken niet beter vind ik!
Plaats reactie