kilometer teller op 50 cc quad?¿?
kilometer teller op 50 cc quad?¿?
hallo mensen,
ik heb een adly traffic jammer 50 cc en ik wil er wel graag een kilometer teller op, en nu heb ik een vraag:
1. wat is een goedkoop dingetje?
2. wat heb ik er allemaal bij nodig?
3. hoe en waar sluit ik hem aan?
ik heb een adly traffic jammer 50 cc en ik wil er wel graag een kilometer teller op, en nu heb ik een vraag:
1. wat is een goedkoop dingetje?
2. wat heb ik er allemaal bij nodig?
3. hoe en waar sluit ik hem aan?
-
- Quad Master
Hey wijsneus,met een dichte velg uhuu
ik zit dan ook nog met de maat hea!
Het is gemakkelijk te doen met een fiets teller (als je het goedkoop wil oplossen)
Je lijmt gewoon die magneet aan je velg.
Zo'n 50cc gaat niet zo hard, dus het is te doen.
Je stelt dan de omtrek van je band in en klaar is [strike]kees[/strike] jossoh
hé domkop, bandenmaat is perfect in te stellen in elke fietsenteller. de ontvanger zet je aan je remklauw (als ie vooraan staat), of zet de magneet aan je tandwiel vanachter, en daar je ontvanger...jossoh schreef:he adjunct wijsneus
bandenmaat is beetje klein voor een fietsteller en waar moet ik dan de ontvanger laten (dat ding die telt hoe vaak magneet rond gaat)
denk ff na hé!
-
- Easy Quadrider
Er rijden hier veel quads rond met een fietsteller, ik heb dat ook gehad op mijn blaster, geen problemen met de bandenmaat... dus voor je reageert, controleer eerst...jossoh schreef:he adjunct wijsneus
bandenmaat is beetje klein voor een fietsteller en waar moet ik dan de ontvanger laten (dat ding die telt hoe vaak magneet rond gaat)
Je stelt een vraag hier op 't board, dat wil toch zeggen dat je het zelf niet weet, of heb ik het dan mis?
Een aantal personen waarvan ik denk da ze er toch wel iets van af weten, zeggen dat je een teller van een fiets moet gebruiken, en jij gaat dat dan tegenspreken... beetje raar, nie?
Dan moet je niet verwonderd zijn als ze je achteraf niet meer willen helpen hé...
Kijk bijv eens naar het aantal posts dat die personen gedaan hebben, vóór je reageert...
Met vriendelijke groet
Erwin
EDIT
Even opgezocht in je andere berichten die je tot nu toe op 't forum hebt gezet... Staan wel meer van deze reacties op
En wat kwam ik dan tegen, JAWEL... JOSSOH die een andere gebruiker zegt dat ie een fietsenteller moet gebruiken...
Toch raar hé...
http://www.demodderberen.be/forum//view ... ht=#165356
trailtech ?!
intressant ! Maar weet iemand hoe zo een duurdere kilometerteller kost ?Skicks schreef:hehe das wel mooi in de *** geknepen
aleja om weer ontopic te gaan: gebruik een fietsen kilometerteller, gaat heel goed, en is zeer goedkoop!
als je duurder wilt, koop dan een trailtech met houder ofzo...
http://www.trailtech.net/blaster_overview.htm
(zie site aub)
alvast bedankt ! Mvg Max
ja hier van 't zelfde, heb ook een kilometer teller van een fiets op men quad staan... werk(te) perfect...
maar zoals u hier op 't forum reageerd, zou ne mens u beter aan uw lot overlaten, mensen (kindjes) zoals gij zijn 't niet waart geholpen te worden! inplaats van zo bot te antwoorden, zou je ze beter bedanken... gij zijt wrsch weeral zo'n slap afkooksel van een slecht opgevoed (lees verwend) kind da altijd z'n goesting krijgt, en te weinig slaag!
als je respect wilt, moet dat van 2kanten komen kerel!
maar zoals u hier op 't forum reageerd, zou ne mens u beter aan uw lot overlaten, mensen (kindjes) zoals gij zijn 't niet waart geholpen te worden! inplaats van zo bot te antwoorden, zou je ze beter bedanken... gij zijt wrsch weeral zo'n slap afkooksel van een slecht opgevoed (lees verwend) kind da altijd z'n goesting krijgt, en te weinig slaag!
Pure adrenaline attached with a license plate !
-
- Quad Expert
de rest ga ik niet meer lezen wat hier onder komt maar ik kan je zeggen wij rijden allemaal met een 400 en het is perfect mogelijk om er een fietsteller op te zetten! ikzelf rij met een sigma 1200 andere met een sigma 600 en dat bolt prima ZELFS op 18" bandjes!jossoh schreef:he adjunct wijsneus
Mijn excuses, maar ik vraag gewoon de prijs ! Weet dit soms iemand ?Franky schreef:ja hier van 't zelfde, heb ook een kilometer teller van een fiets op men quad staan... werk(te) perfect...
MET VRIENDELIJKE GROETEN, Max
-
- Quad Expert
sigma 1200 gaat rond de 24€ en de sigma 600 rond de 14€Max250 schreef:Mijn excuses, maar ik vraag gewoon de prijs ! Weet dit soms iemand ?Franky schreef:ja hier van 't zelfde, heb ook een kilometer teller van een fiets op men quad staan... werk(te) perfect...
MET VRIENDELIJKE GROETEN, Max
voor zo een trailtech gaat dat al vlug naar 180 € toe en ze werken niet beter vind ik!