Stopzetting produktie suzuki ltz400?
Stopzetting produktie suzuki ltz400?
ben vandaag bij ne yamaha dealer geweest en die zei mij dat de z400 binnenkort niet meer verkrijgbaar ging zijn! Kan da?
Hij zei dat in de plaats de ltr450 kwam (en dat er een achteruit op zit?) da is toch het mx type van suzuki en daar zit toch gene
reverse op? ben ik zo mis of is diene vent uit zijne nek aant kletsen?
greetz
Hij zei dat in de plaats de ltr450 kwam (en dat er een achteruit op zit?) da is toch het mx type van suzuki en daar zit toch gene
reverse op? ben ik zo mis of is diene vent uit zijne nek aant kletsen?
greetz
-
- Quad Master
De productie van de Kawasaki kfx 400 zou stopgezet worden.
Daarom dat de KFX 450 ook een achteruit heeft.
De samenwerking suzuki/kawasaki stopt.
Kijk maar naar www.kawasaki.com
De kfx 400 is niet meer op de site te vinden.
Daarom dat de KFX 450 ook een achteruit heeft.
De samenwerking suzuki/kawasaki stopt.
Kijk maar naar www.kawasaki.com
De kfx 400 is niet meer op de site te vinden.
Hier in belgie zijn de KFX'en anders toch met bosjes verkocht.Ralph schreef:KFX400 is toch nooit zo populair geweest als de Z400, zal niet veel brood in hebben gezeten voor Kawasaki. De stopzetting is al ongeveer een jaar geleden aangekondigd. Ik denk dat Suzuki hem wel blijft produceren.
(weet niet hoe het in NL zit)
Vind het toch raar dat ze de 400 weggooien als er een 450 komt die waarschijnlijk toch een heel stuk duurder is...
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quadracer
- Contacteer:
idd, vind ik ookTeunie schreef:Hier in belgie zijn de KFX'en anders toch met bosjes verkocht.Ralph schreef:KFX400 is toch nooit zo populair geweest als de Z400, zal niet veel brood in hebben gezeten voor Kawasaki. De stopzetting is al ongeveer een jaar geleden aangekondigd. Ik denk dat Suzuki hem wel blijft produceren.
(weet niet hoe het in NL zit)
Vind het toch raar dat ze de 400 weggooien als er een 450 komt die waarschijnlijk toch een heel stuk duurder is...
maar het was me ook al opgevallen dat deze niet meer op de website van Kawasaki te vinden was.
Ik heb het altijd al raar gevonden dat de KFX over het algemeen duurder was dan de Z.
greetz
LTZ 400 2007 is al te bestellen geel en in het Zwart
LTZ 400 2007 is al te betsellen in geel en zwart. heb ze nog niet gezien maar weet dat ze er aan komen.
yep inderdaad Z400 van 2007 zou ergens in augustus uitkomen (heb ik gehoord van suzuki dealer) en ik heb ook gehoord dat hij in volledig zwart zou zijn, andere kleur zij hij niks
greetz
greetz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;