ben vandaag bij ne yamaha dealer geweest en die zei mij dat de z400 binnenkort niet meer verkrijgbaar ging zijn! Kan da?
Hij zei dat in de plaats de ltr450 kwam (en dat er een achteruit op zit?) da is toch het mx type van suzuki en daar zit toch gene
reverse op? ben ik zo mis of is diene vent uit zijne nek aant kletsen?
KFX400 is toch nooit zo populair geweest als de Z400, zal niet veel brood in hebben gezeten voor Kawasaki. De stopzetting is al ongeveer een jaar geleden aangekondigd. Ik denk dat Suzuki hem wel blijft produceren.
Ralph schreef:KFX400 is toch nooit zo populair geweest als de Z400, zal niet veel brood in hebben gezeten voor Kawasaki. De stopzetting is al ongeveer een jaar geleden aangekondigd. Ik denk dat Suzuki hem wel blijft produceren.
Hier in belgie zijn de KFX'en anders toch met bosjes verkocht.
(weet niet hoe het in NL zit)
Vind het toch raar dat ze de 400 weggooien als er een 450 komt die waarschijnlijk toch een heel stuk duurder is...
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Ralph schreef:KFX400 is toch nooit zo populair geweest als de Z400, zal niet veel brood in hebben gezeten voor Kawasaki. De stopzetting is al ongeveer een jaar geleden aangekondigd. Ik denk dat Suzuki hem wel blijft produceren.
Hier in belgie zijn de KFX'en anders toch met bosjes verkocht.
(weet niet hoe het in NL zit)
Vind het toch raar dat ze de 400 weggooien als er een 450 komt die waarschijnlijk toch een heel stuk duurder is...
idd, vind ik ook
maar het was me ook al opgevallen dat deze niet meer op de website van Kawasaki te vinden was.
Ik heb het altijd al raar gevonden dat de KFX over het algemeen duurder was dan de Z.
yep inderdaad Z400 van 2007 zou ergens in augustus uitkomen (heb ik gehoord van suzuki dealer) en ik heb ook gehoord dat hij in volledig zwart zou zijn, andere kleur zij hij niks