Pagina 1 van 3
pk`s raptor
Geplaatst: do 08 jun, 2006 22:24
door jeoentjuh
hoeveel pk heeft een raptor 660 en 700 blok
mischien is zon blok iets voor op zijspan
Geplaatst: do 08 jun, 2006 22:31
door wally
tussen de 38 en 40 pk op het wiel (700)
Geplaatst: vr 09 jun, 2006 07:32
door Teunie
Raptor660 zit op ongeveer 34 a 35 pk op het wiel.
Geplaatst: vr 09 jun, 2006 09:56
door Sg6
als je da bekijkt is da eigenlijk gene vetten he kwa vermogen.
Geplaatst: vr 09 jun, 2006 11:36
door Fré
nee maar ik denk dat de koppelcurve bijna overal hoog staat. Maximale vermogen is misschien niet spectaculair, maar je hebt wel in een groot bereik een heel groot koppel ter beschikking.
Geplaatst: vr 09 jun, 2006 12:16
door Teunie
De piek zit rond 6000rpm.
De Rappy moet het dan ook vooral van het enorme koppel hebben. Bovendien is het wel relaxed rijden met zo'n curve terwijl je de KFX400 toch altijd flink op moest jagen.
Geplaatst: vr 09 jun, 2006 20:18
door Ralph
Daarom is het ook een trailquad (vindt ik). Voor een zandbaan wel handig zoveel koppel denk ik.
Geplaatst: za 10 jun, 2006 09:06
door wally
je kan hem gewoon lekker lui rijden, en je weet het, 3 dingen veranderen en je hebt een heel andere quad.
Geplaatst: za 10 jun, 2006 23:56
door Sebastien
wally schreef:je kan hem gewoon lekker lui rijden, en je weet het, 3 dingen veranderen en je hebt een heel andere quad.
Zoals?

Geplaatst: zo 11 jun, 2006 01:30
door Skicks
Sebastien schreef:wally schreef:je kan hem gewoon lekker lui rijden, en je weet het, 3 dingen veranderen en je hebt een heel andere quad.
Zoals?

ik gok op uitlaat, luchtinlaat en dan nokken of cdi...
Geplaatst: zo 11 jun, 2006 08:47
door wally
bijna, inlaat-uitlaat-fuel controller. Daarna hogedruk zuiger en kop flowen. En dan cdi en nokkenassen.
Geplaatst: zo 11 jun, 2006 08:56
door Sebastien
wally schreef:bijna, inlaat-uitlaat-fuel controller. Daarna hogedruk zuiger en kop flowen. En dan cdi en nokkenassen.
En heb jij dit al gedaan? aan hoeveel pk zit je nu.
Kan je me nog eens zeggen wat "kop flowen" inhoud
Geplaatst: zo 11 jun, 2006 11:50
door Skicks
wally schreef:bijna, inlaat-uitlaat-fuel controller. Daarna hogedruk zuiger en kop flowen. En dan cdi en nokkenassen.
hoe verhoog je eigenlijk je compressie boven je zuiger?
Geplaatst: zo 11 jun, 2006 11:55
door wally
Sebastien schreef:wally schreef:bijna, inlaat-uitlaat-fuel controller. Daarna hogedruk zuiger en kop flowen. En dan cdi en nokkenassen.
En heb jij dit al gedaan? aan hoeveel pk zit je nu.
Kan je me nog eens zeggen wat "kop flowen" inhoud
heb inlaat,uitlaat,powercommander zitten erin. zuiger heb ik liggen (wiseco 11:1) maar zit er nog niet in. Mijn quad is op dit moment bij de quaddealer om hem om te bouwen tot staatlegaal. Dus als ik hem terug heb over 4 weken gaat de zuiger erin, kop geflowd (houd eigenlijk in dat de 'flow'door de kop verbeterd word door middel van polishen van de inlaat en uitlaat poorten, net als het bewerken van de kleppen. komt neer op 10 tot 15% meer vermogen/koppel). Zoek wel uit waar je de kop flowd, want dat kan je motor maken of breken!
Geplaatst: zo 11 jun, 2006 12:00
door Sebastien
en waar laat jij dat doen en hoeveel kost het zo. mss laat ik het later ook doen