Z 400
Z 400
Heeft iemand hetzelfde probleem als ik en wie kan mij hier wijze raad bij brengen?
Als ik de quad op zijn gat zet, dus voorwielen in de lucht, dan krijg ik alijd benzine in de luchtfilterkas, enkel de inhoud van de carburator denk ik.
Mijn benzinekraantje heeft geen off stand enkel on, res en pri of zo voor in koude omstandigheden.
Het is een Z400 van '06
Als ik de quad op zijn gat zet, dus voorwielen in de lucht, dan krijg ik alijd benzine in de luchtfilterkas, enkel de inhoud van de carburator denk ik.
Mijn benzinekraantje heeft geen off stand enkel on, res en pri of zo voor in koude omstandigheden.
Het is een Z400 van '06
ik laat altijd eerst de benzine uit het bakje lopen door het onderste schroefje los te draaien en dan zet ik die op zijn gat, het contact wel nie opzetten want dan loopt die terug vol..
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
carb van z400 wordt bijgevuld door mede van vacuumklep dacht ik.
Wanneer je fijn darmpje die op de achterkant van kraantje benzine tank verwijderd dan krijg je nooit geen naft meer in carburator. Enkel in de prime stand krijg je dan nog naft anders niet.
Dus met contact op te zetten mag de carb niet vollopen! Tenzij de modelen na 2004 anders zijn natuurlijk maar dit betwijfel ik.
Wanneer je fijn darmpje die op de achterkant van kraantje benzine tank verwijderd dan krijg je nooit geen naft meer in carburator. Enkel in de prime stand krijg je dan nog naft anders niet.
Dus met contact op te zetten mag de carb niet vollopen! Tenzij de modelen na 2004 anders zijn natuurlijk maar dit betwijfel ik.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
volledig gelijk! op "res" en "on" loopt er geen benzine uit de tank als ie stil ligt! alleen bij de "pri" stand, dan wordt dat aangezogen!Sg6 schreef:carb van z400 wordt bijgevuld door mede van vacuumklep dacht ik.
dus gewoon op "on" zetten, en de quad achterover heffen! dat stukje benzine in de luchtfilter zal zo blijve, maar kan helemaal geen kwaad! enkel zal je de eerste keer langer moeten starten om de carb terug vol benzine te krijgen!
greetz,S
Dus als er bezine door uw luchtfilter loopt kan geen kwaad? Bij mijn weten is dan de olie van uw luchtfilter toch weg, opnieuw inolieën dus
En ik heb niet gezegt dat er benzine uit de tank loopt als hij stil ligt, kleine fout in de zin 
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
ik was mn luchtfilter uit met benzine... niet de beste manier, maar totaal niet schadelijk!KrisZ400 schreef:Dus als er bezine door uw luchtfilter loopt kan geen kwaad? Bij mijn weten is dan de olie van uw luchtfilter toch weg, opnieuw inolieën dusEn ik heb niet gezegt dat er benzine uit de tank loopt als hij stil ligt, kleine fout in de zin