men blastertje
-
- Quadrunner
- Contacteer:
men blastertje
hier enkele nieuwe fotos van men blaster (zijn met gsm getrokken dus niet veel verwachten van kwaliteit)
de verlengde achterbrug
Brembo remklauwen
men lichtjes
de quad in zijn geheel
stuurtje
quad int geheel nog eens
men banden
langs achter met vijf centimeter spoorverbreders
greetz Simon
de verlengde achterbrug
Brembo remklauwen
men lichtjes
de quad in zijn geheel
stuurtje
quad int geheel nog eens
men banden
langs achter met vijf centimeter spoorverbreders
greetz Simon
--HoNdA 400--
-
- Quadverslaafde
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Ziet er ferm uit hoor! Maar damn, wat een lange achterbrug...
Ambities voor dragracing stompie?
PS: Met welke gsm zijn deze foto's dan getrokken want de kwaliteit is toch niet zo slecht als je het mij vraagt
Ambities voor dragracing stompie?
PS: Met welke gsm zijn deze foto's dan getrokken want de kwaliteit is toch niet zo slecht als je het mij vraagt
Laatst gewijzigd door Dubois op zo 18 jun, 2006 09:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat is het nut om uw achterbrug te verlengen?
Want het is toch niet zo dat je heel de tijd op de achterwielen rijd als je vollegas geeft.
Want het is toch niet zo dat je heel de tijd op de achterwielen rijd als je vollegas geeft.
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Ja voor dragraces is het wel nodig maar daitten daar super opgefokte motor in.
Btw mooie quad vooral die lampen
Btw mooie quad vooral die lampen
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
waarom zo lange achter brug
yfz ac racing bumper,vls stuur,leager a-arms,intrax vering, LSR achterass,LSR achterbrug,nerbars leager stuur stang,reiger stuur demper,harde baan banden, staale rem leiding,2 hottcams,yosimura uitlaat systeem,yamaha stuur rol,tusk tank dop,twin air filter,af gezaagden body,hielstrips,EN EEN slechte rijder