verbetert de acceleratorpompstraal en timing op een fcr39. Is bedoeld om de off-idle bog te elimineren (ralenti en dan gas ineens wijd open geeft soms eerst sputteren van motor)
Fré schreef:verbetert de acceleratorpompstraal en timing op een fcr39. Is bedoeld om de off-idle bog te elimineren (ralenti en dan gas ineens wijd open geeft soms eerst sputteren van motor)
Fré schreef:verbetert de acceleratorpompstraal en timing op een fcr39. Is bedoeld om de off-idle bog te elimineren (ralenti en dan gas ineens wijd open geeft soms eerst sputteren van motor)
Het geen ze met injectie opgelost hebben
Gas reactie op de LTR is echt schitterend
Ik hoor nochtans vaak dat het enige minpunt de reactie en power onderin is bij LTR tov YFZ
Het geen ze met injectie opgelost hebben
Gas reactie op de LTR is echt schitterend
Ik hoor nochtans vaak dat het enige minpunt de reactie en power onderin is bij LTR tov YFZ
Ik vind die gasreactie juist een groot pluspunt op de LTR.
Dat is in het algemeen ook het grote voordeel van injectie.
Als een carbu goed staat afgereld zou je dat ook moeten bekomen maar als er dan wat weersveranderingen is zou je hem terug moeten bijregelen
Regelen volgens weersomstandigheden moet je met korreltje zout nemen, wij steken in winter wat grotere sproeier maar om te zeggen dat je bij 5 graden verschil zou moeten aanpassen is wat te gortig.
Pas op voor moreel effect, velen zeggen van Cherry Bomb ook dat het wereld van verschil maakt, maar op bank blijkt daar niet zo veel van heb ik mij laten zeggen.
No Limit YFZ schreef:Pas op voor moreel effect, velen zeggen van Cherry Bomb ook dat het wereld van verschil maakt, maar op bank blijkt daar niet zo veel van heb ik mij laten zeggen.
Van 40 pk standaard naar 46 pk ( cherrybomb,airbox lid eraf en spark arrestor eruit)
is 15% vermogens winst. kost 52€
Dit voel je dus wel.
Andere demper erop levert nog paar pk en wat koppel op :