Pagina 1 van 1
QuickShot
Geplaatst: zo 25 jun, 2006 20:37
door S.W.A.T.
heeft hier iemand ervaring mee of heeft iemand dat steken op zijn quad?
http://shop.boyesen.com/catalog/default.php?cPath=2_60

Geplaatst: ma 26 jun, 2006 02:02
door Skicks
Kan iemand eens simpel uitleggen wat het is? snapet ni
Geplaatst: ma 26 jun, 2006 06:12
door Fré
verbetert de acceleratorpompstraal en timing op een fcr39. Is bedoeld om de off-idle bog te elimineren (ralenti en dan gas ineens wijd open geeft soms eerst sputteren van motor)
Geplaatst: ma 26 jun, 2006 18:35
door S.W.A.T.
is hier niemand op het forum wat dat steken heeft

Geplaatst: ma 26 jun, 2006 18:38
door Fré
ik zou voorstellen:
heb je last van het bovengenoemde probleem?
indien ja: ervaringen zat op
http://www.thumpertalk.com
Geplaatst: ma 26 jun, 2006 19:37
door Bartie
Fré schreef:verbetert de acceleratorpompstraal en timing op een fcr39. Is bedoeld om de off-idle bog te elimineren (ralenti en dan gas ineens wijd open geeft soms eerst sputteren van motor)
Het geen ze met injectie opgelost hebben
Gas reactie op de LTR is echt schitterend

Geplaatst: wo 28 jun, 2006 17:38
door jossoh
gewoon omdat je zelf een hebt

Geplaatst: wo 28 jun, 2006 19:58
door No Limit W-tec
Als je sproeiers goed staan heb je dat met FCR niet nodig heb ik me laten zeggen.
Geplaatst: wo 28 jun, 2006 19:59
door No Limit W-tec
Bartie schreef:Fré schreef:verbetert de acceleratorpompstraal en timing op een fcr39. Is bedoeld om de off-idle bog te elimineren (ralenti en dan gas ineens wijd open geeft soms eerst sputteren van motor)
Het geen ze met injectie opgelost hebben
Gas reactie op de LTR is echt schitterend

Ik hoor nochtans vaak dat het enige minpunt de reactie en power onderin is bij LTR tov YFZ
Geplaatst: wo 28 jun, 2006 20:24
door Bartie
No Limit YFZ schreef:Bartie schreef:Fré schreef:verbetert de acceleratorpompstraal en timing op een fcr39. Is bedoeld om de off-idle bog te elimineren (ralenti en dan gas ineens wijd open geeft soms eerst sputteren van motor)
Het geen ze met injectie opgelost hebben
Gas reactie op de LTR is echt schitterend

Ik hoor nochtans vaak dat het enige minpunt de reactie en power onderin is bij LTR tov YFZ
Ik vind die gasreactie juist een groot pluspunt op de LTR.
Dat is in het algemeen ook het grote voordeel van injectie.
Als een carbu goed staat afgereld zou je dat ook moeten bekomen maar als er dan wat weersveranderingen is zou je hem terug moeten bijregelen
Geplaatst: wo 28 jun, 2006 20:32
door No Limit W-tec
Regelen volgens weersomstandigheden moet je met korreltje zout nemen, wij steken in winter wat grotere sproeier maar om te zeggen dat je bij 5 graden verschil zou moeten aanpassen is wat te gortig.
Geplaatst: do 29 jun, 2006 16:20
door S.W.A.T.
ik heb er ééntje onder steken

zaterdag zal ik meer weten te zeggen ter over dan ga ik rijden ter mee

Geplaatst: do 29 jun, 2006 17:56
door No Limit W-tec
Pas op voor moreel effect, velen zeggen van Cherry Bomb ook dat het wereld van verschil maakt, maar op bank blijkt daar niet zo veel van heb ik mij laten zeggen.
Geplaatst: do 29 jun, 2006 19:11
door S.W.A.T.
hij zel er niet feller mee gaan maar hij zou sneler reageren na het neerkomen enz..
Geplaatst: do 29 jun, 2006 22:37
door Bartie
No Limit YFZ schreef:Pas op voor moreel effect, velen zeggen van Cherry Bomb ook dat het wereld van verschil maakt, maar op bank blijkt daar niet zo veel van heb ik mij laten zeggen.
Van 40 pk standaard naar 46 pk ( cherrybomb,airbox lid eraf en spark arrestor eruit)
is 15% vermogens winst. kost 52€
Dit voel je dus wel.
Andere demper erop levert nog paar pk en wat koppel op :
http://www.ltr450hq.com/invision/forums ... topic=1771