Volgende stap voor mijn 440EX

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
Hellracer
Quadrider
Quadrider
Berichten: 295
Lid geworden op: za 10 jan, 2004 22:03

Volgende stap voor mijn 440EX

Bericht door Hellracer »

Hier ben ik nu, mijn 440ex gaat nu prefect van low to mid en ja met de stock exhaust, echt een beest zonder zever, vraag maar aan EL timbo.
Heb gewoon wat last van te weinig mid torque als ik de naald op 3 zet maar op 4 en 5 word hij te rijk op ralentie ja normaal mag dit niet maar hij doet het toch.

Ik ga mij een HRC CAM steken einde van de maand en als B@ckbone me nog altijd wilt helpen hierbij.
Maar heb toch nog advies nodig, nu de motor toch open gaat en de olie direct ga verversen , is het niet beter ik ook BVB EBC Heavy springs of iets beter steek om het extra vermogen niet door de koppeling ga verliezen want had dit voor om mijn KAWA KSF250 ook.
Hierbij heb ik dus nog een pakking nodig voor top-motor en ook zijkant voor de koppeling of niet??

Mercikes
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!

GASGAS 450 Power !!!
Rik350
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1413
Lid geworden op: di 14 jan, 2003 01:05
Locatie: Hagestein
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

Dat in je koppeling kan ook gewoon slijtage zijn geweest.
Hoe de originele honda koppeling is kan ik je niet vertellen geen ervaring hiermee
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3941
Lid geworden op: zo 26 okt, 2003 22:12
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Met die 440 + HRC zou ik idd andere veren erin zetten, heeft Kenny ook gedaan gelijk met zn HRC kit geloof ik.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Hellracer
Quadrider
Quadrider
Berichten: 295
Lid geworden op: za 10 jan, 2004 22:03

Bericht door Hellracer »

Probleem gevonden ongeveer :)
Het is de naald, nu staat hij op clip 3 maar heb het veel dunner gemaakt op het stuk van de naald dat hij de weinig naft kreeg.

De max nu, trekken van 0 tot 3/4, nu nog nokkenas voor nog meer mid en top :)

saluuuuu
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!

GASGAS 450 Power !!!
Hellracer
Quadrider
Quadrider
Berichten: 295
Lid geworden op: za 10 jan, 2004 22:03

Bericht door Hellracer »

nu dat ik mijn motor hoor door mijn originele uitlaat :)
Hoor ik op heel stil de motor tikken, is dat normaal?
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!

GASGAS 450 Power !!!
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2971
Lid geworden op: zo 19 jan, 2003 22:14
Locatie: bree
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

volgens mij zijn dat de kleppen, moet je bijregelen, teun zal je daarbij wel kunnen helpen.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!

DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Hellracer
Quadrider
Quadrider
Berichten: 295
Lid geworden op: za 10 jan, 2004 22:03

Bericht door Hellracer »

ok merci,

Gaat toch open einde van de maand voor de hrc cam
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!

GASGAS 450 Power !!!
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3941
Lid geworden op: zo 26 okt, 2003 22:12
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Kunnen inderdaad de kleppen zijn.
Heb je al een manual? Heb een digitale if u are interested.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Hellracer
Quadrider
Quadrider
Berichten: 295
Lid geworden op: za 10 jan, 2004 22:03

Bericht door Hellracer »

ik heb de manual in PDF vorm mercikes
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!

GASGAS 450 Power !!!
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3941
Lid geworden op: zo 26 okt, 2003 22:12
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Ok dan gewoon op die manier de kleppen stellen.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Plaats reactie