Ik vind de oude Grizzly ook mooier, en ik had meer dan 680cc verwacht.motorfret schreef:ben ik nou de enigste die dit een zware teleurstelling vind?
qua techniek is er weinig verandert en is veel materiaal overgenomen van de oude grizzly.
in vergelijk met de concurrentie is het qua motorisering ook een tegenvaller (injectie moet tegenwoordig wel voor het mileu)
en dan het uiterlijk...![]()
lijkt wel een taiwan apparaat...![]()
ik had toch echt verwacht dat yamaha met een "killer" zou komen gezien de groei van andere merken en dat vind ik dit toch echt niet.

waarom zwaarder gaan dan een motor die vertrouwlijk is uit andere motorenSuzuki schreef:Ik vind de oude Grizzly ook mooier, en ik had meer dan 680cc verwacht.motorfret schreef:ben ik nou de enigste die dit een zware teleurstelling vind?
qua techniek is er weinig verandert en is veel materiaal overgenomen van de oude grizzly.
in vergelijk met de concurrentie is het qua motorisering ook een tegenvaller (injectie moet tegenwoordig wel voor het mileu)
en dan het uiterlijk...![]()
lijkt wel een taiwan apparaat...![]()
ik had toch echt verwacht dat yamaha met een "killer" zou komen gezien de groei van andere merken en dat vind ik dit toch echt niet.