www.envical.be
www.envical.be
Ik heb in augustus van vorig jaar mijn Access Streak 50cc Long Chassis bij envical.be gekocht.
Eerst deed ded eigenaar heel aardig.Pas 4 weken na de bestelling kreeg ik mijn quad binnen, geheel NIET volgens de beschrijvingen.Ik had namelijk de volgende accesoires besteld;
Datatag: Tegen diefstal, Herkenningsnummers worden in het frame geetst waardoor de onderdelen na diefstal moeilijk te verkopen zijn.
Ook werd ons verteld dat er gratis een achteruit versnelling op zou worden gemonteerd.
Wij kregen de quad zonder datatag en zonder achteruit. Na vele gesprekken was de afspraak dat we 100 euro van de prijs af zouden trekken voor de datatag en dat hij de achteruitversnelling nog na zou sturen. Nu zitten we in bijna in begin juli en er is nog niks gebeurt.Hij bleef alsmaar volhouden dat ie het na zou sturen, en toen zou het door een ander bedrijf gebeuren, en vandaag kreeg ik een mailtje door dat et niet doorgaat;
"Wij doen groothandel, als er bij de detail stukken niet zijn bijgeleverd die
wel werden bijgeleverd aan de origine, kan dit niet ten onzer laste worden
gelegd. Wij verkopen niet aan partikulieren. Moest dit laatste het geval
zijn geweest, dan hadden we misschien genoeg marge om U deze cadeau te doen,
terwijl we op heden met 100 € marge U nog eens een onderdeel dat aan de
origine bijgeleverd was, gratis geven en gratis toesturen, no way."
Dus ik adviseer jullie: Bestel er noooit!
En ik vraag jullie om advies om eventueel die achteruit nog te krijgen.
Yuri
Eerst deed ded eigenaar heel aardig.Pas 4 weken na de bestelling kreeg ik mijn quad binnen, geheel NIET volgens de beschrijvingen.Ik had namelijk de volgende accesoires besteld;
Datatag: Tegen diefstal, Herkenningsnummers worden in het frame geetst waardoor de onderdelen na diefstal moeilijk te verkopen zijn.
Ook werd ons verteld dat er gratis een achteruit versnelling op zou worden gemonteerd.
Wij kregen de quad zonder datatag en zonder achteruit. Na vele gesprekken was de afspraak dat we 100 euro van de prijs af zouden trekken voor de datatag en dat hij de achteruitversnelling nog na zou sturen. Nu zitten we in bijna in begin juli en er is nog niks gebeurt.Hij bleef alsmaar volhouden dat ie het na zou sturen, en toen zou het door een ander bedrijf gebeuren, en vandaag kreeg ik een mailtje door dat et niet doorgaat;
"Wij doen groothandel, als er bij de detail stukken niet zijn bijgeleverd die
wel werden bijgeleverd aan de origine, kan dit niet ten onzer laste worden
gelegd. Wij verkopen niet aan partikulieren. Moest dit laatste het geval
zijn geweest, dan hadden we misschien genoeg marge om U deze cadeau te doen,
terwijl we op heden met 100 € marge U nog eens een onderdeel dat aan de
origine bijgeleverd was, gratis geven en gratis toesturen, no way."
Dus ik adviseer jullie: Bestel er noooit!
En ik vraag jullie om advies om eventueel die achteruit nog te krijgen.
Yuri
Laatst gewijzigd door Yuri op za 12 aug, 2006 00:35, 1 keer totaal gewijzigd.
I Ride It Like I Stole IT
Garantie
Ja, hij garandeerde me dat het niet moeilijk was om zelf te monteren Maar aangezien zijn beloftes in het verleden ook niet waar bleken te zijn betwijfel ik het zelf ook ja. Maar wat vinden jullie?Valt er nog wat aan te doen?
Re: Garantie
kan je eens de link postenYuri schreef:Ja, hij garandeerde me dat het niet moeilijk was om zelf te monteren Maar aangezien zijn beloftes in het verleden ook niet waar bleken te zijn betwijfel ik het zelf ook ja. Maar wat vinden jullie?Valt er nog wat aan te doen?
als ik de link van de topic probeer lukt het niet
Re: Garantie
volgens mij heeft die goed met uw kl0ten zitten spelenYuri schreef:Ja, hij garandeerde me dat het niet moeilijk was om zelf te monteren Maar aangezien zijn beloftes in het verleden ook niet waar bleken te zijn betwijfel ik het zelf ook ja. Maar wat vinden jullie?Valt er nog wat aan te doen?
-
- Quad Expert
- Contacteer:
zijn dezelfde blokjes als unilli heeft,de eerste types waren zonder achteruit, daarna is er een aanpassing gebeurt in de 2e vario en karter voor de achteruit. Dus vrees dat het niet gaat bij jouw type er zomaar opplaatsen. is dus kwatsh!
En van die datatag heb ik nog nooit wat gehoord... kan je wat meer uitleg geven? Zit het systeem in elkaar zoals ducati doet met hun motoren? serienummer in elk onderdeel aanbrengen? (daarvoor moet je boeltje wel helemaal uit elkaar he) is wel intressant moest dit door een overheidsinstantie gebeuren.
greetz
En van die datatag heb ik nog nooit wat gehoord... kan je wat meer uitleg geven? Zit het systeem in elkaar zoals ducati doet met hun motoren? serienummer in elk onderdeel aanbrengen? (daarvoor moet je boeltje wel helemaal uit elkaar he) is wel intressant moest dit door een overheidsinstantie gebeuren.
greetz
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Ik weet zeker dat de achteruit gemonteerd KAN worden, maar weet niet of ik het zelf kan
Kzal al mijn papieren eens even na zoeken. Hij zegt nu dat ik maar bij een andere dealer op eigen kosten een achteruit moet laten maken.
Heeft iemand anders ervaring met deze leverancier?
Kzal al mijn papieren eens even na zoeken. Hij zegt nu dat ik maar bij een andere dealer op eigen kosten een achteruit moet laten maken.
Heeft iemand anders ervaring met deze leverancier?
De site www.beltical.be bestaat niet eens.
Best trek je eerst referenties van een dealer na...dan voorkom je dit soort situaties.
Bij een groothandel kopen is om problemen vragen. Waarschijnlijk verkopen ze ook andere artikelen zoals waspoeder, tv's en pc's.
Dan kun je al niet veel verwachten qwa technische kennis...zo zijn er talloze sites.
Ik vind het heel erg voor je dat dit is gebeurd, het is een waarschijnlijk erg dure les voor de toekomst...
Mondelinge afspraken zijn inderdaad bindend, maar hoe ga je het bewijzen?
Heb je nog getuigen?
Er is ook nog zoiets als de conformiteitseis. Dat wil zeggen dat een product moet beantwoorden aan de gestelde verwachtingen.
Dit slaat ook weer terug op het type dealer dat het voertuig heeft geleverd. Wanneer de dealer kwaliteit uitstraalt en de prijs relatief hoog is mag je meer verwachten op het gebied van service en garantie.
Gezien de website niet meer werkt verwacht ik er weinig van voor jouw situatie...
Best trek je eerst referenties van een dealer na...dan voorkom je dit soort situaties.
Bij een groothandel kopen is om problemen vragen. Waarschijnlijk verkopen ze ook andere artikelen zoals waspoeder, tv's en pc's.
Dan kun je al niet veel verwachten qwa technische kennis...zo zijn er talloze sites.
Ik vind het heel erg voor je dat dit is gebeurd, het is een waarschijnlijk erg dure les voor de toekomst...
Mondelinge afspraken zijn inderdaad bindend, maar hoe ga je het bewijzen?
Heb je nog getuigen?
Er is ook nog zoiets als de conformiteitseis. Dat wil zeggen dat een product moet beantwoorden aan de gestelde verwachtingen.
Dit slaat ook weer terug op het type dealer dat het voertuig heeft geleverd. Wanneer de dealer kwaliteit uitstraalt en de prijs relatief hoog is mag je meer verwachten op het gebied van service en garantie.
Gezien de website niet meer werkt verwacht ik er weinig van voor jouw situatie...
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"