Ritje Wonck
Ritje Wonck
YFM 700R
http://www.viamichelin.com/viamichelin/ ... r&google=1
wij rijden tussendoor naar tongeren - glons - bassenge maar het juiste adres weet ik niet!
wij rijden tussendoor naar tongeren - glons - bassenge maar het juiste adres weet ik niet!
YFM 700R
Ja, ook alweer spijt dat ik er niet bij was maar ik had thuis een paar dringende klusjes liggen
Toegevoegd na 40 seconden:
Toegevoegd na 40 seconden:
Hey delriva wat is van je quadje , is hij niet te erg ziek ?Delriva schreef:weer schoon ritje geweest precies.
Spijtig dat ik er niet bij kon zijn, was ook nog wel eens
graag naar Wonck geweest.
Maar tzal voor een volgende keer zijn hé ...![]()
Greetz,
D.
White Z400 '04 / Yoshimura RS3 system/ FmF Jetkit/ KW verlagingsveren.
www.thedukes.be
www.thedukes.be
-
de beenhouwer
- Toeschouwer

Yoh de mannen, het was weer de moeite vandaag, jammer dat we maar met zn vieren waren maar toch weer goed gereden en gelachen.
delriva out wegens technisch defect, jefke kon nie uit zijne nest en stefan moest zijn paard opeten, oh nee, eten halen voor zn paard
mannekes, tot zondag enne
schol hé
Toegevoegd na 6 minuten:
oh ja, ben met verlof van 19 tem 23 juli, dus aanstaande zondag zal het zonder mij zijn
greetings from knokke-heist
delriva out wegens technisch defect, jefke kon nie uit zijne nest en stefan moest zijn paard opeten, oh nee, eten halen voor zn paard
mannekes, tot zondag enne
Toegevoegd na 6 minuten:
oh ja, ben met verlof van 19 tem 23 juli, dus aanstaande zondag zal het zonder mij zijn
greetings from knokke-heist
WHITE Z400 2006
LOOK AT MY GARAGE
LOOK AT MY GARAGE
-
stompie
- Quadrunner

- Contacteer:
dankjewel joel, hier ben ik heel goed mee geholpen, allé menne pa toch want hij ist die tot daar moet rijden , kan je daar ergens je auto parkeren want gaan dan wss met de quad op kar of in camionetteJoel schreef:http://www.viamichelin.com/viamichelin/ ... r&google=1
greetz
--HoNdA 400--
Wel straks allemaal gaan klagen als het quadten op de baan afgeschaft wordt.FROSTiON schreef:In Bastogne zou je met meer dan 4 man op de baan geweest zijn...
Hopelijk heb je er al bij al toch goed van genoten vandaag, want dit alles kan heel binnenkort tot de verleden tijd behoren. Maar dit zijn vijgen na pasen nietwaar.
Alleen op het forum, want dan kost klagen geen moeite.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
stompie
- Quadrunner

- Contacteer:
seg teunie, gaat ge nu op iedereen beginnen afgeven die ge ni in bastogne gezien hebt ofwa?
dan gaat dit wel een heel plezant forum worden en gaan de mensen zeker blijven komen
der zijn een heel deel mensen die een geldige reden hebben voor niet te komen, iets waardat ze bijvoorbeeld niet buiten kunnen. Ik denk als ze konnen dat ze er ook geweest waren om jullie te vergezellen.
mja ge ziet zelf maar, ge zijt groot en misschien ook wijs genoeg om dit allemaal zelf te beseffen dat dit belachelijk gaat worden en geen nut heeft
greetz Simon
mja ge ziet zelf maar, ge zijt groot en misschien ook wijs genoeg om dit allemaal zelf te beseffen dat dit belachelijk gaat worden en geen nut heeft
greetz Simon
--HoNdA 400--
-
wantjes #9
- Quadrunner

- Contacteer:
Ok, ik geef toe dat mijn post een beetje uit frustratie was. Sorry daarvoor. Maar je kunt mij ook niet wijsmaken dat al de mensen die er niet waren, er niet waren omdat ze de mogelijkheden niet hadden.stompie schreef:seg teunie, gaat ge nu op iedereen beginnen afgeven die ge ni in bastogne gezien hebt ofwa?dan gaat dit wel een heel plezant forum worden en gaan de mensen zeker blijven komen
der zijn een heel deel mensen die een geldige reden hebben voor niet te komen, iets waardat ze bijvoorbeeld niet buiten kunnen. Ik denk als ze konnen dat ze er ook geweest waren om jullie te vergezellen.
greetz Simon
Ik zal er verder over ophouden. Hoop alleen dat er misschien wat mensen toch wakker geschud zijn, en de volgende keer de opkomst groter is.
Nu terug naar Wonck
Hebben jullie geen last gehad van politie ofzo daar?
DQT -Dangerous Quadracing Team-
-
de beenhouwer
- Toeschouwer

NEEN teunie, eigenlijk niks gezien, en maar goed ook
en even over bastogne hé, als men zoiets wil doen dat men dan eerst eens even een concret programma maakt, dwz:uur van aanvang, traject, hoe en wat, enz,...
ik ben in hasselt over enkele jaren terug naar de boerenbetoging geweest, maar dat was georganiserd.
maar nu wist je geen uur, wat gaan we daar doen? pick-nic ? allé,allé
en even over bastogne hé, als men zoiets wil doen dat men dan eerst eens even een concret programma maakt, dwz:uur van aanvang, traject, hoe en wat, enz,...
ik ben in hasselt over enkele jaren terug naar de boerenbetoging geweest, maar dat was georganiserd.
maar nu wist je geen uur, wat gaan we daar doen? pick-nic ? allé,allé
WHITE Z400 2006
LOOK AT MY GARAGE
LOOK AT MY GARAGE