Waar kan ik een z400 kopen met nl kenteken? (NIEUW)
Waar kan ik een z400 kopen met nl kenteken? (NIEUW)
hallo allemaal ik heb al een keertje gevraagt voor welke quad ik zou kiezen yamaha 350 of z400 nou jullie keuzen was z400 oke die wil ik ook.
Maar mijn vraag was bij welke site of winkel kan ik die kopen nieuw met de laagste prijs klase. Want ik kan wel eentje kopen maar ik zat te denken als ik een site of een winkel kan vinden die deze model verkoopt nieuw met een laag bedrag met nl kenteken dan kan ik namelijk met de overige geld bedrag een bv : nerfbar,grapbar,bumper,handbeschermers,alarm,VELGEN enz ENZ enz erbij kopen maar ik kan het niet vinden welke nou de goedkoopste zijn alle site lijken allemaal de zelfde prijs te hebben.
Maar als iemand het weet waar ik ééntje kan kopen met nl kenteken en ook een beetje goedkoop is hoor ik het graag. MAAR MOET WEL NIEUW ZIJN IK WIL GEEN GEBRUIKTE QUAD.
Groetjes ticoquad
Maar mijn vraag was bij welke site of winkel kan ik die kopen nieuw met de laagste prijs klase. Want ik kan wel eentje kopen maar ik zat te denken als ik een site of een winkel kan vinden die deze model verkoopt nieuw met een laag bedrag met nl kenteken dan kan ik namelijk met de overige geld bedrag een bv : nerfbar,grapbar,bumper,handbeschermers,alarm,VELGEN enz ENZ enz erbij kopen maar ik kan het niet vinden welke nou de goedkoopste zijn alle site lijken allemaal de zelfde prijs te hebben.
Maar als iemand het weet waar ik ééntje kan kopen met nl kenteken en ook een beetje goedkoop is hoor ik het graag. MAAR MOET WEL NIEUW ZIJN IK WIL GEEN GEBRUIKTE QUAD.
Groetjes ticoquad
Laatst gewijzigd door ticoquad op do 20 jul, 2006 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Het prijsverschil zal NOOIT zo groot zijn bij de aankoop dat je al die opties ineens kunt kopen hoor! Wake up plz...
En er is toch niets leukers, dan stilletjesaan allerlei zaken voor de quad te kopen dan alles in één keer, tenzij je zo rijk bent dat je om de zoveel maanden een andere quad kunt kopen, maar ik denk dat dit niet bij jou het geval is hé.
En er is toch niets leukers, dan stilletjesaan allerlei zaken voor de quad te kopen dan alles in één keer, tenzij je zo rijk bent dat je om de zoveel maanden een andere quad kunt kopen, maar ik denk dat dit niet bij jou het geval is hé.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
hallo
volgens mij heeft www.quadcentrum.nl ook zeer lage prijzen.
je moet hem dan alleen wel bellen want de prijzen staan niet op zijn site
gr
friso
volgens mij heeft www.quadcentrum.nl ook zeer lage prijzen.
je moet hem dan alleen wel bellen want de prijzen staan niet op zijn site
gr
friso
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
FROSTiON schreef:Het prijsverschil zal NOOIT zo groot zijn bij de aankoop dat je al die opties ineens kunt kopen hoor! Wake up plz...
Toevallig kan ik dat wel elke maand doen!
Maar dat doe ik niet want het heeft geen zin.
En ik heb niet gezegt dat ik alles in één keer koop.
Ik zei dat ik bijvoorbeeld een leuk set velgen of nerfbar erbij koop .
Please... je moet wel goed lezen hoor...!?
Maar dat was ook niet mijn vraag trouwens!
Mijn vraag was ...waar kan ik een quad kopen met NEDERLANDSE kenteken !?
Of misschien weten jullie wel een zaak die goed is maar ook een beetje redelijk prijzen heeft!?
groetjes Ticoquad
NEE ik bluf niet want ik heb namelijk een eigen koeriers bedrijf en ook een hoop geld gespaart.dus ik kan heel wat quads kopen. Maar daar gaat het niet om.FROSTiON schreef:Lol, ik denk dat ik héél goed kan lezen en dat jij héél goed uw posts kunt aanpassen (en bluffen ook) Wat een mens niet doet om zijn post een meerwaarde te geven...
En zijn de bovenstaande links niet voldoende dat je nogmaals dezelfde vraag moet stellen? Dit zijn toch waardevolle links hoor.
Maar HEEL erg bedank iedergeval als ik die quad heb kom ik wel jullie richting op dan kunnen we gaan kroezen of crossen
groetjes ticoquad
zoals hierboven al gezegd, vraag eens bij www.jumpingjet.be
die zit vrij goed met zijn prijzen voor quads met nederlands kenteken.
die zit vrij goed met zijn prijzen voor quads met nederlands kenteken.
-
- Quad Master
De prijsverschillen zullen echt niet zo groot zijn en diegenen die duurder zijn geven er misschien leuke extra's (nerfbars, bumper, ...) bij die je bij de goedkopere verkopers er niet bijkrijgt. Ook de service kan een groot verschil zijn, dus je moet je echt niet vastpinnen op €100 verschil in prijs.
Trouwens, als je zo rijk bent, waarom doe je daar dan moeilijk over?
-
- Quad Master
-
- Quadrunner
- Contacteer:
You got my point Alfredo!Alfredo schreef:De prijsverschillen zullen echt niet zo groot zijn en diegenen die duurder zijn geven er misschien leuke extra's (nerfbars, bumper, ...) bij die je bij de goedkopere verkopers er niet bijkrijgt. Ook de service kan een groot verschil zijn, dus je moet je echt niet vastpinnen op €100 verschil in prijs.
-
- Quad Master
Tis nen hollander heFROSTiON schreef:You got my point Alfredo!Alfredo schreef:De prijsverschillen zullen echt niet zo groot zijn en diegenen die duurder zijn geven er misschien leuke extra's (nerfbars, bumper, ...) bij die je bij de goedkopere verkopers er niet bijkrijgt. Ook de service kan een groot verschil zijn, dus je moet je echt niet vastpinnen op €100 verschil in prijs.