ik ben nieuw, en ik heb advies nodig;)
-
- Toeschouwer
ik ben nieuw, en ik heb advies nodig;)
hallo,
ik ben hier nieuw maar ken de site al een aantal maanden.
ik ben lennard en heb sinds een half jaar een quad
een smc blast 250
nu weet ik dat het niet de duurste en de mooiste quads zijn
en als ik mocht kiezen had ik ook wel voor een raptar gekozen
ik ben 15 jaar en rij al motor van af mijn 9de, mijn laatste motor was een suzuki dr 350 (4 takt)
een quad leek mij een keer erg leuk en ik vind het nog steeds super mooi werk
nou wou ik er een keer wat aan veranderen zoals een andere demper/uitlaat
maar ik heb geen idee wat voor uitlaat ik er op kan zetten en of het uitmaakt dat ik er bijv. een 600cc demper er op zet.
weet iemand een demper die er op past? en of het wat uit maakt of er een demper opkomt
van bijv. 600cc of meer?
b.v.d. Lennard
ik ben hier nieuw maar ken de site al een aantal maanden.
ik ben lennard en heb sinds een half jaar een quad
een smc blast 250
nu weet ik dat het niet de duurste en de mooiste quads zijn
en als ik mocht kiezen had ik ook wel voor een raptar gekozen
ik ben 15 jaar en rij al motor van af mijn 9de, mijn laatste motor was een suzuki dr 350 (4 takt)
een quad leek mij een keer erg leuk en ik vind het nog steeds super mooi werk
nou wou ik er een keer wat aan veranderen zoals een andere demper/uitlaat
maar ik heb geen idee wat voor uitlaat ik er op kan zetten en of het uitmaakt dat ik er bijv. een 600cc demper er op zet.
weet iemand een demper die er op past? en of het wat uit maakt of er een demper opkomt
van bijv. 600cc of meer?
b.v.d. Lennard
een tip van de franky --> geld bijhouden en sparen voor een zwaarder model! geen geld steken in zulk een quads.. ZOU IK DOEN
en een 600cc demper, lukt niet op een 250 éh...denk even logisch na.. en ookal PAST hij (mischien) wel, het is niet voor een 250cc motor bedoeld. you see...
en een 600cc demper, lukt niet op een 250 éh...denk even logisch na.. en ookal PAST hij (mischien) wel, het is niet voor een 250cc motor bedoeld. you see...
Pure adrenaline attached with a license plate !
-
- Quadverslaafde
SMC Is opzich wel goed...
Ligt er alleen aan voor welke doeleinden je zo iets wilt gaan gebruiken... Is het alleen als reacreatie voor over de weg in het weekend is het ideaal maar voor sport totaal niks...
Het lig ter dus helemaal aan wat je er mee van plan bent en welke eisen je stelt aan een quad.
Ligt er alleen aan voor welke doeleinden je zo iets wilt gaan gebruiken... Is het alleen als reacreatie voor over de weg in het weekend is het ideaal maar voor sport totaal niks...
Het lig ter dus helemaal aan wat je er mee van plan bent en welke eisen je stelt aan een quad.
-
- Toeschouwer
ik gebruik hem gewoon om een beetje rond het huis ( in het land) te scheuren, soms een bosridje maar niet tot 50 cm diep in het water enz,
opde zijkant rijden, en wheelie's maken doe ik graag ( ook al lukken de wheelie's nog niet echt goed)
maar bedankt voor de informatie, wat kan ik dan (want ik ben wel 15) kopen
voor een ''normale'' prijs, ik vind quad's net zoals de beartracker of de bruin enz.
wel mooi om te zien maar nietom zelf te hebben, ik ben meer van het crossen zegmaar
wat is een goede quad die wel betaalbaar is ( heb wel baantje)
ik kan nu wel redelijk uit de voeten met deze quad en vind het niet echt moeilijk meer.
alleen de wheelie's nog maar lukt me alleen heel hoog en niet lang..
maar in ieder geval bedankt voor de informatie
groeten lennard ( kickboxjunky)
opde zijkant rijden, en wheelie's maken doe ik graag ( ook al lukken de wheelie's nog niet echt goed)
maar bedankt voor de informatie, wat kan ik dan (want ik ben wel 15) kopen
voor een ''normale'' prijs, ik vind quad's net zoals de beartracker of de bruin enz.
wel mooi om te zien maar nietom zelf te hebben, ik ben meer van het crossen zegmaar
wat is een goede quad die wel betaalbaar is ( heb wel baantje)
ik kan nu wel redelijk uit de voeten met deze quad en vind het niet echt moeilijk meer.
alleen de wheelie's nog maar lukt me alleen heel hoog en niet lang..
maar in ieder geval bedankt voor de informatie
groeten lennard ( kickboxjunky)
SMC 250
Is gelijk aan de barossa 250.
Dus xtreme parts uitlaat past ook. Dit is dacht ook de goedkoopste en is van voor naar achter.
Er is trouwens behoorlijk wat accessoires voor te krijgen. Meer dan je denkt.
Dus xtreme parts uitlaat past ook. Dit is dacht ook de goedkoopste en is van voor naar achter.
Er is trouwens behoorlijk wat accessoires voor te krijgen. Meer dan je denkt.
Heb ook nog ne smc gehad met een speciaal op maat gemaakte uitlaat, trok beetje op de fp-demper.
was super, schoon geluidje en trok veel beter op, doe daar nog ne dynojetkit bij en 't verschil is super.
Gaat wel beetje meer verbruiken.
greetz
was super, schoon geluidje en trok veel beter op, doe daar nog ne dynojetkit bij en 't verschil is super.
Gaat wel beetje meer verbruiken.
greetz
honda trx400x:goldspeed bumper, shelterX nerfbars, trailtech vapor, garmin GPS 60cs, FP slip-on (reinforced), racecut, dfr numbers, kenda claws, itp black rims, bomb squad stickerset...
Aka Twofifthy - my pics: http://www.putfile.com/royalass/
http://www.quadclub.be http://www.stolenquads.eu
Aka Twofifthy - my pics: http://www.putfile.com/royalass/
http://www.quadclub.be http://www.stolenquads.eu
-
- Toeschouwer
allemaal bedankt voor de informatie, en ik kijk of ik een mooi uitlaatje kan vinden
ik heb geen 6000/7000 euro voor een quad, en ik kan geen 2 takt ( i.v.m.) veel paarden rond het huis..
verder weet ik niet wat ik nog aan de quad kan verranderen, ben nu flink wheelie's aan het oefenen
en hoop dat ik dat straks goed kan.
lennard
ik heb geen 6000/7000 euro voor een quad, en ik kan geen 2 takt ( i.v.m.) veel paarden rond het huis..
verder weet ik niet wat ik nog aan de quad kan verranderen, ben nu flink wheelie's aan het oefenen
en hoop dat ik dat straks goed kan.
lennard
-
- Quad Master
hallo, mijn maat heeft een raptor 350 te koop van 2005 en ook model 2005, in nieuwstaat, kleur rood en wit. hij wil er 4500 voor hebben, en heeft nog geen 500 kilometer gelopen. banden ook nog zeer goed. en p.s.: het is een 4-takt
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
-
- Toeschouwer
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Wat je altijd nog kan doen is uitkijken naar een goed blastertje, rijd ongeveer net zo als wat je nu hebt, alleen is 2 takt (maar loopt heel stil standaard) Een goede 2e hands blaster kost ook niet zo veel. Weinig onderhoud aan, en een blasterblok is standaard of weinig getuned niet kapot te krijgen.
-
- Toeschouwer
ja dat klopt, daar heb ik ook naar gekeken.
maar toen ik deze kocht had die kerel ook een blaster staan (2002)
daar heb ik dan ook op gereden, er zat wel een ander uitlaatje op dacht ik.
maar dat ding maakte toch een herrie, en nou weet ik wel dat dat blijkbaar door de uitlaat kwam
maar mijn vader vond het gelijk al niks meer...
en blaster is toch meer gejengel.. en ookal is dat best wel zacht, dan nog hoor je het van een afstand best goed
bij een 4 takt (vind me pa) hoor je dat lang niet zo goed, en is het voor de buren ook niet zo'n
''iritant'' geluid
maar in ieder geval bedankt voor je reactie!
kickboxjunky
maar toen ik deze kocht had die kerel ook een blaster staan (2002)
daar heb ik dan ook op gereden, er zat wel een ander uitlaatje op dacht ik.
maar dat ding maakte toch een herrie, en nou weet ik wel dat dat blijkbaar door de uitlaat kwam
maar mijn vader vond het gelijk al niks meer...
en blaster is toch meer gejengel.. en ookal is dat best wel zacht, dan nog hoor je het van een afstand best goed
bij een 4 takt (vind me pa) hoor je dat lang niet zo goed, en is het voor de buren ook niet zo'n
''iritant'' geluid
maar in ieder geval bedankt voor je reactie!
kickboxjunky