Effe jullie gedacht?¿¿¿

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
andy raptor
Toeschouwer
Toeschouwer

Effe jullie gedacht?¿¿¿

Bericht door andy raptor »

Enjoyyy...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er zijn nog wa filmpkes ook maar god weet hoe ik ze online krijg

Tot zo ver onze bijdrage :honger:

Grtzz

Raptorino...Dr.Pringles
Laatst gewijzigd door andy raptor op vr 25 aug, 2006 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Wat hangt daar voor plaat op die Raptor? :shock:
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
andy raptor
Toeschouwer
Toeschouwer

Gewone spaanse nr plaat hehe,die kleiner is in het echt dan op de foto hoor,hangt trouwens op de ltr ook...

Grtzz :bier:
Tom61
Quadrider
Quadrider

Bericht door Tom61 »

en mag je maar 45 ? dat kleine plaatje naast de kentekenplaat ?
yahmmy the one
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door yahmmy the one »

op vakantie daar ofzo?
veel plezier ermee :applaus:
:buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: RAPTOR 700 R :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig:
Tramonto
Quadracer
Quadracer

Bericht door Tramonto »

Volgens mij is ie het prijskaartje er vergetn af te doen :p
Prachtige foto's :o :duimhoog:
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Dubois »

Mooie quads en mooie omgeving, Dr. Pringles! :mrgreen: :wink: :duimhoog:

Aangezien je toch in Spanje woont, kan je mss wat meer zeggen hoe ze ginder omgaan met het enduro rijden. Zijn ze er ook zo streng als hier wanneer je offroad gaat rijden? Ik heb van horen zeggen dat je er meestal vrij kan rijden maar dan wel in een beperkt gezelschap. Geen slecht gedacht van het hier ook toe te passen ipv alles te verbieden... Want tegenwoordig zijn ze nergens er nog happig op op het echte endurowerk. :| Hopelijk dat er hier in België na de besprekingen iets verandert kan worden voor het enduro rijden!
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

niet alleen enduro hoop ik ...
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
andy raptor
Toeschouwer
Toeschouwer

Kleine tegenvaller deze morgen als ik wakker wierd en men quad ging opzoeken in de garage...Blauwe yamaha raptor gestolen,zelf met kettingslot en schijfremslot dus nog gemakkelijk te stelen,gewoon de poort opengebroken alarm kapotgeslagen alle draden doorgeknipt en de quad mee gepikt dus...

Is echt wel kapotgaan,quad had bijna 600km en moets vandaag gaan voor zen 1ste onderhoud,wel een meevaller is dat hij volledig omnium stond en dus binnen de maand men centjes trg heb,heb me dan ook al de nieuwe raptor 700 se besteld-zwart met oranje,alhoewel ik me afvraag hoe ik de volgende nog moet beveiligen...Mss jullie wat tips?

Enduro rijden,perfect zonder problemen en zo vrij als een volgen,bergen en open natuur met hopen,kheb er mss al wel is aan gedacht om deze winter wat rondritten te organiseren hier in spanje,mss is er wel wat intresse hier op het forum?

Grttzz andy
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Dubois »

Woow das minder goed nieuws! :|
Blijkbaar zijn ze er even 'geinteresseerd" als hier. :roll: Gaan ze het nu nooit leren van andermans zaken af te blijven?! :verymad:
En hebben ze dan de Suzuki laten staan? Of was deze beter beveiligd? Alhoewel een quad zeker niet het gemakkelijkste voertuig is om te beveiligen, ge ziet het wel hoe ze het hier geflikt hebben en dan nog wanneer je zelf thuis waart... Om ziek van te worden!
Hopelijk krijg je genoeg geld terug van de verzekering dat je niet te veel moet opleggen voor de 700. :wink:

Wel goed om te weten dat er in Spanje nog begrip wordt getoond voor de enduro rijders en dat ze er niet al te moeilijk doen hierover. Een rondrit in de winter lijkt mij heel leuk om eens mee te maken. Dus wanneer er nog meer vrijwilligers zijn die mee willen gaan, zie ik dat zeker zitten! :knikduim: :crossercool:
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

owh dat is sjit man :cry: denk dat je beter 2 van die haken in de grond moet maken en met beton vast legge en dan met 2 sloten erop teminste kost ze meer werk maja hoop dat je genoeg terug krijgt
andy raptor
Toeschouwer
Toeschouwer

Ik woon apart de suzuki staat ergens anders waar hij ook veileger staat,mijne stond gewoon in de garagebox onder de appartementen

Persoonlijk denk ik ni da ik hem ooit ga trgzien,maar ge weet nooit en dan nog hoe gaat ge hem trgzien...
Mijn verzekering betaalt 95% trg van de gekoste waarde en die stond op 9400€ dus ik zal wel nog net genoeg hebben om een nieuwe te kopen maar al men extras ben ik kwijt,jammer merja...

Grtzz
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Wat gebeurt er als de verzekering je betaalt en de quad een maand later toch terug opduikt?
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

Alfredo schreef:Wat gebeurt er als de verzekering je betaalt en de quad een maand later toch terug opduikt?
die oude quad wordt dan eigendom van de verzekering
Hij kan hem dan wel mss zelf terug kopen
tointjuh
Quadracer
Quadracer

Bericht door tointjuh »

mm had die r 700 vandeweek nog gezien.
die fotos zijn in santamagatrita genomen ofniet?
Plaats reactie