honda rancher 400 at (fourtrax)

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
firca
Toeschouwer
Toeschouwer

honda rancher 400 at (fourtrax)

Bericht door firca »

hallo allemaal,ik heb intresse om een honda rancher 400 at te kopen,nu mijn vragen:is dit een goede eerste aankoop?wat zijn de voor of nadelen? :duimhoog: :duimlaag: betrouwbaar?kortom alle info is welkom over deze honda,
groeten firca,
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

Honda is zeer betrouwbaar van motor en kwalitijt is hij bij de beste, ikzelf heb er nie egt zoveel verstand van, persoonlijn vind ik het een goeje quad, vraag anders maar aan ralph, ivoman ofzo of fre, egt superslimme mensen me quads
Bartje 400
Quadracer
Quadracer

Bericht door Bartje 400 »

OpticalNicolas schreef:Honda is zeer betrouwbaar van motor en kwalitijt is hij bij de beste, ikzelf heb er nie egt zoveel verstand van, persoonlijn vind ik het een goeje quad, vraag anders maar aan ralph, ivoman ofzo of fre, egt superslimme mensen me quads
moet je echt op alle topics zo dom reageren?
je hebt zelf nooit een honda gehad en je geeft maar wat commentaar , als je denkt dat het hier een forum is voor de meeste posts ben je mis hoor :roll:

trug on topic
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bartje 400 schreef:
OpticalNicolas schreef:Honda is zeer betrouwbaar van motor en kwalitijt is hij bij de beste, ikzelf heb er nie egt zoveel verstand van, persoonlijn vind ik het een goeje quad, vraag anders maar aan ralph, ivoman ofzo of fre, egt superslimme mensen me quads
moet je echt op alle topics zo dom reageren?
je hebt zelf nooit een honda gehad en je geeft maar wat commentaar , als je denkt dat het hier een forum is voor de meeste posts ben je mis hoor :roll:

trug on topic
ja srr en kheb wel al op honda gerde 400cc sport, kbrobeer ook maar wa te helpe ze, en geef maar toe honda is bebrouwbaar
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

bombardier heeft een test gedaan en daar kwam de 400 van honda niet echt goed in uit vond ik. beter was de kodiak 450 met 421cc
hij had een pak meer koppel en ze waren ook tevredener van de 4wielaandrijving bij yamaha. ik heb al op de 400van honda gereden en een paar weken erna op de kodiak 400 mijn ervaringen waren dat de honda rustiger draait op motorgebied maar persoonlijk als ik toen moest kiezen ging ik voor de yamaha. maar dat is smaak
albrecht
Quadrider
Quadrider

Bericht door albrecht »

Vincenzo schreef:bombardier heeft een test gedaan en daar kwam de 400 van honda niet echt goed in uit vond ik. beter was de kodiak 450 met 421cc
hij had een pak meer koppel en ze waren ook tevredener van de 4wielaandrijving bij yamaha. ik heb al op de 400van honda gereden en een paar weken erna op de kodiak 400 mijn ervaringen waren dat de honda rustiger draait op motorgebied maar persoonlijk als ik toen moest kiezen ging ik voor de yamaha. maar dat is smaak
Die testen die een merk inrichten zijn die geloofwaardig :x ... sorry maar als je zelf iets inricht voor de media kom je er toch steeds het beste uit :?:
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

albrecht schreef:
Vincenzo schreef:bombardier heeft een test gedaan en daar kwam de 400 van honda niet echt goed in uit vond ik. beter was de kodiak 450 met 421cc
Die testen die een merk inrichten zijn die geloofwaardig :x ... sorry maar als je zelf iets inricht voor de media kom je er toch steeds het beste uit :?:
Hoe zou zelf zijn als je een bedrijf hebt en een 'test' doet met een ander bedrijf
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

albrecht schreef:
nee ok terrecht wat je opmerkt de bonbardier kwam er als beste uit. maar bij het trekken van een slede kwam de honda nog niet eens uit de startblokken en de yamaha trok een aardige afstand. is er iemand die deze link terugvindt naar deze video's?
Plaats reactie