Pagina 1 van 3

Wie vind wat van de Grizzly 700?

Geplaatst: vr 04 aug, 2006 10:45
door Yamaha Grizzly 700
Ik was weleens benieuwd wat jullie allemaal van de grizzly 700 vinden :mrgreen: goede of slechte zet van yamaha? :afgestudeerd: [/b][/u]

Geplaatst: vr 04 aug, 2006 10:57
door mikebike
goed natuurlijk(alleen die stuurbekrachtiging zuigt volgens mij?) yamaha is toppie :knikduim:

Geplaatst: vr 04 aug, 2006 11:11
door Sebastien
zeer goede zet.
Ze brengen alweer iets nieuws op de markt. ik dacht eerst dat ze gewoon een 700 gingen uitbrengen. Maar met hun stuurbekrachting gaat dit een top quad worden. Ik denk niet dat dit systeem "zuigt" hoor. Heb al een paar reviews gelezen en ze zijn er toch allemaal heel content van. natuurlijk is het iets nieuws en zal het nog enkele keren moeten aangepast worden maar het zal wel in orde komen zoals we gewoon zijn van yamaha :applaus: :mrgreen:

Geplaatst: vr 04 aug, 2006 11:31
door Yamaha Grizzly 700
Sebastien schreef:zeer goede zet.
Ze brengen alweer iets nieuws op de markt. ik dacht eerst dat ze gewoon een 700 gingen uitbrengen. Maar met hun stuurbekrachting gaat dit een top quad worden. Ik denk niet dat dit systeem "zuigt" hoor. Heb al een paar reviews gelezen en ze zijn er toch allemaal heel content van. natuurlijk is het iets nieuws en zal het nog enkele keren moeten aangepast worden maar het zal wel in orde komen zoals we gewoon zijn van yamaha :applaus: :mrgreen:
waar kun je die reviews vinden? :mrgreen: kheb er zelf 1 en ik wil weleens zien hoe anderen hem vinden hoe die rijd :afgestudeerd:

Geplaatst: vr 04 aug, 2006 11:33
door albrecht
Of hij goed is of niet...zullen we pas weten na fatsoenlijke testen.

Bomb: 800 cc 2 cilinder
Kawa: 749 cc 2 cilinder
Polaris: 760 cc 2 cilinder


... Grizz: 700 cc ééncilinder

==> dat vind ik spijtig...

Geplaatst: vr 04 aug, 2006 11:35
door Ralph
Ik heb het idee dat bijvoorbeeld die Bombardier 800 veel meer koppel produceert dan dat éénpittertje van Yamaha.

Geplaatst: vr 04 aug, 2006 11:59
door Sebastien
hesselink schreef:
Sebastien schreef:zeer goede zet.
Ze brengen alweer iets nieuws op de markt. ik dacht eerst dat ze gewoon een 700 gingen uitbrengen. Maar met hun stuurbekrachting gaat dit een top quad worden. Ik denk niet dat dit systeem "zuigt" hoor. Heb al een paar reviews gelezen en ze zijn er toch allemaal heel content van. natuurlijk is het iets nieuws en zal het nog enkele keren moeten aangepast worden maar het zal wel in orde komen zoals we gewoon zijn van yamaha :applaus: :mrgreen:
waar kun je die reviews vinden? :mrgreen: kheb er zelf 1 en ik wil weleens zien hoe anderen hem vinden hoe die rijd :afgestudeerd:

In de quad passion magazine van juli vind je en mooi review en in die van augustus word hij vergeleken met de
-polaris sportsman 800 efi
-Honda Fourtrax TRX 680 Rincon
-Suzuki 700 KIngQuad
-Can-Am Outlander 800 EFI (Bombardier)


en wie denk je dat er heeft gevonden... De yamaha grizzly. Doordat hij lichter is, de stuurbekrachtiging...

Geplaatst: vr 04 aug, 2006 12:22
door Kortvrint
Zijn er soms die wat meer uitleg kunnen geven over die stuurbekrachting? hoe werkt die juist? is het zoals een wagen?

grtz.

Geplaatst: vr 04 aug, 2006 12:49
door Yamaha Grizzly 700
ja die stuurbekrachtiging werkt heel fijn :) het werkt net als in auto zoiets, je stuurt veel strakker en fijner, en een stuk relaxter...

Geplaatst: vr 04 aug, 2006 17:08
door Ralph
Sebastien schreef:en wie denk je dat er heeft gevonden... De yamaha grizzly. Doordat hij lichter is, de stuurbekrachtiging...
Volgens mij ligt het gewoon aan het merk, net als dat ze geen Honda quads in het blaadje willen hebben.

Geplaatst: vr 04 aug, 2006 18:09
door Alfredo
De nieuwkomer wint altijd, anders mogen ze de volgende keer niets meer testen van dat merk. Zo gaat het bij videospellen ook, een magazine krijgt enkel een reviewdisk als ze het spel minstens 80% zullen geven.

Geplaatst: vr 04 aug, 2006 22:28
door timo
volgens mij moete niet te veel van die tests geloven
ge kunt het beter zelf gaan testen dan zedde zeker :crossercool:

Geplaatst: za 05 aug, 2006 12:06
door albrecht
Alfredo schreef:De nieuwkomer wint altijd, anders mogen ze de volgende keer niets meer testen van dat merk. Zo gaat het bij videospellen ook, een magazine krijgt enkel een reviewdisk als ze het spel minstens 80% zullen geven.
Dat is spijtig genoeg zo !

Geplaatst: za 05 aug, 2006 12:42
door yamahakodiak
zeker een goede zet van yamaha in het begin had ik ook verwacht dat ze alleen een 700 zouden uitbrengen met een nieuwe look maar ze hebben er goed werk van gemaakt

de stuurbekachting vind ik ook weer een mooie ( uitvinding op de quad ) ik heb iemand gesproken uit amerika en die heeft er 1 getest en die vond het helemaal geweldig en dat is dan vooral in 4wd en in de diff-lock hij zei dat de nieuwe grizzly 700 in zijn diff-lock net zo soepel stuurt als de oude grizzly in zijn 2wd of dit zo is zal blijken als hier op de markt is ik denk dat binnen 5 jaar alle top merken een quad hebben met stuurbekrachtiging en dan praat ik over yamaha (heeft het al ) kawasaki . suzuki . polaris . bombardier . honda ( zou er al mee bezig zijn ) we zullen zien er zullen nu nog wel wat kinderziektes in zitten maar dat zal in der loop der tijd allemaal wel weer goed komen

ik heb er 1 besteld en die zou er half augustus moeten wezen als ik hem heb ga ik hem grondig testen en dan zal ik er een revieuw over maken

Toegevoegd na 4 minuten:
Kortvrint schreef:Zijn er soms die wat meer uitleg kunnen geven over die stuurbekrachting? hoe werkt die juist? is het zoals een wagen?

grtz.
als je aan het stuur draaid dan gaat er een elektro motor mee helpen met sturen

hoe meer snelheid je hebt hoe minder hij gaat mee helpen

en hij vangt de schokken op tijdens het rijden dus als je bijvoorbeeld met 1 wiel een steen pakt dan krijg je geen of een mindere schok aan je stuur

Geplaatst: za 05 aug, 2006 13:38
door Ralph
Ik zag op de website van Honda of Kawasaki dat die het ook al heeft of dat het op het nieuwe model komt, dus zo uniek zijn ze niet.