ik heb nu al zon 2 jaar een adly traffic jammer van 50 cc, heel mooi ding maar ik wil toch iets groters!
ik heb wat gezocht op allerlei 2ehands verkoop sites en heb een mooie gevonden: adly 50 rs
waarom nu weer 50 cc?: dan kan ik met mijn 16 erop naar school!
nu een vraag : heeft iemand ervaringen met deze quad?
ps: ik weet dat het frame enzow van een 300 cc quad komt, en dat ik er een 70 of meer cc van kan maken als ik 18 ben!
Kortvrint schreef:Als het frame van een 300cc komt zal ja 50cc of 70cc wel enige moeite moeten doen om dat voort te trekken denk ik.
omdat die 50cc toch maar 45 mag gaan, gaat er wss vanachter een groter tandwiel opliggen waardoor die dat wel kan trekken.
je moet het motortype is opzoeken en kijken welke cilinderkits er voor zijn. hoger dan 90 zal het idd wel niet zijn, maar 70 a 80 cc is mogelijk, als je ze vind.
:?ff opmering dit is een adly 50 rs! dat is gewoon 300 cc frame waar nu 50 cc op zit (zijn meer van in nederland) 50cc kan hem heus wel vooruit trekken! zal wel beetje meevallen
BESLUIT GENOMEN! (ik houw mijn quad) ga hem een beetje netter maken enzow!
daar krijg je zkkr geen goedkeuring voor maar het gaat gewoon et zelfde als de scooters gewoon eronder legge en dan nog als ''scooter'' 45 km per uur opgeven
ik heb zoon adly 50 rs het is een goeie brom quad en hij loopt standaart 55 als je de banden iets harder op pomt mag maar 0,5 bar in ma ik doe er altijd 1,5bar in dan loopt die 55-57 k/m ps als je zon quad zoekt ik verkoop de mijne voor 2000 met verzekering