Foto's vindt je op http://www.dqt.be
![Afbeelding](http://album.dqt.be/albums/2006/060813_Lanklaar/tn_Lanklaar_130806_018.jpg)
Hij bestuurt zicht dus totaal anders als de Z400. Maar dat kan ook omdat 't al enkele maanden geleden is dat ik nog echt heb kunnen rijden.peet #77 schreef:en erwin wat zijn de bevindingen van de LT-R
die veren van mij zijn aangepast geweest door Bertmat hij heeft die zachter gezet is een stuk beter nu ik vind zelfs super goed nuAlfA schreef:Hij bestuurt zicht dus totaal anders als de Z400. Maar dat kan ook omdat 't al enkele maanden geleden is dat ik nog echt heb kunnen rijden.peet #77 schreef:en erwin wat zijn de bevindingen van de LT-R
De veren zijn een stuk harder, dus zullen er waarschijnlijk toch terug technoflex onder komen.
Wat me wel 'n beetje stoorde was, dat ik een aantal keren met m'n knie tegen de contactsleutel kwam in de bochten...
Maar ik merkte wel 'n overvloed aan power, zelfs tegenover die athena kit die ik op de 400 had. Het was weer wennen bij het bochtenwerk, een paar keer bij het uitkomen van 'n bocht serieus dwars gegaan..
Maar al bij al een goeie aankoop, zeker weten !
Nog veel oefenwerk, en dan komt dat wel in orde denk ik
daz tenminste een goeeed merkpeet #77 schreef:die veren van mij zijn aangepast geweest door Bertmat hij heeft die zachter gezet is een stuk beter nu ik vind zelfs super goed nuAlfA schreef:Hij bestuurt zicht dus totaal anders als de Z400. Maar dat kan ook omdat 't al enkele maanden geleden is dat ik nog echt heb kunnen rijden.peet #77 schreef:en erwin wat zijn de bevindingen van de LT-R
De veren zijn een stuk harder, dus zullen er waarschijnlijk toch terug technoflex onder komen.
Wat me wel 'n beetje stoorde was, dat ik een aantal keren met m'n knie tegen de contactsleutel kwam in de bochten...
Maar ik merkte wel 'n overvloed aan power, zelfs tegenover die athena kit die ik op de 400 had. Het was weer wennen bij het bochtenwerk, een paar keer bij het uitkomen van 'n bocht serieus dwars gegaan..
Maar al bij al een goeie aankoop, zeker weten !
Nog veel oefenwerk, en dan komt dat wel in orde denk ik
als ik er andere onderzet zijn het Ohlins
't is nie alleen 't merk hé, ook de afstelling (da moet je ook kunnen), én de rijder natuurlijkDutje#82 schreef:daz tenminste een goeeed merkpeet #77 schreef:die veren van mij zijn aangepast geweest door Bertmat hij heeft die zachter gezet is een stuk beter nu ik vind zelfs super goed nuAlfA schreef: Hij bestuurt zicht dus totaal anders als de Z400. Maar dat kan ook omdat 't al enkele maanden geleden is dat ik nog echt heb kunnen rijden.
De veren zijn een stuk harder, dus zullen er waarschijnlijk toch terug technoflex onder komen.
Wat me wel 'n beetje stoorde was, dat ik een aantal keren met m'n knie tegen de contactsleutel kwam in de bochten...
Maar ik merkte wel 'n overvloed aan power, zelfs tegenover die athena kit die ik op de 400 had. Het was weer wennen bij het bochtenwerk, een paar keer bij het uitkomen van 'n bocht serieus dwars gegaan..
Maar al bij al een goeie aankoop, zeker weten !
Nog veel oefenwerk, en dan komt dat wel in orde denk ik
als ik er andere onderzet zijn het Ohlins![]()