Hallo,
Mijn naam is Peter ben 33 jaar en heb een barossa Cheetah 250. Als ik hiermee op vol vermogen in de 5e versnelling rijd, lijkt het af en toe of de koppeling doorslipt. Het toerental gaat dan een fractie van een seconde omhoog, en gaat direct weer naar het normale toerental. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
En zijn er mogelijkheden om deze quad motorisch te tunen?
Bedankt voor de info.
Peter
Koppeling Barossa Cheetah
Hoe lang heb je 'm al?
Het kan zijn dat de koppeling ver versleten is, maar dan ga je dat "doorslippen" ook soms moeten hebben bij het optrekken, als je goed doortrekt. En dat zou erger en erger moeten worden, elke keer je ermee rijdt...
Als dat zo is, naar de dealer, nieuwe koppelingsplaten laten steken en rijden maar
Het kan zijn dat de koppeling ver versleten is, maar dan ga je dat "doorslippen" ook soms moeten hebben bij het optrekken, als je goed doortrekt. En dat zou erger en erger moeten worden, elke keer je ermee rijdt...
Als dat zo is, naar de dealer, nieuwe koppelingsplaten laten steken en rijden maar
Re: Koppeling Barossa Cheetah
http://www.performanceshop.nl/product_i ... cts_id/130Peter73 schreef: En zijn er mogelijkheden om deze quad motorisch te tunen?
Bedankt voor de info.
Peter
http://www.quadcenter-sottrum.de/barossa.php

Ik had ook een barossa met een krieger pijp. Vet geluid en wel wat meer vermogen.
Straaat banden met 10 inch velgen had ik. Dan rijd het egt super op de weg en max grip.
Had 250 breed achter.
Straaat banden met 10 inch velgen had ik. Dan rijd het egt super op de weg en max grip.
Had 250 breed achter.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
heb da in den tijd ook gehad met mijne barossa quarterback, zo een fractie dat hij hoger in toeren gaat e.
Is dit niet vooral als hij koud staat? (bij mij t geval)
denk da ge u daar nie te veel zorgen over moet maken en denk ook nie dat de koppeling is want anders zou
je het ook moeten ondervinden bij lagere versnellingen he
denk dat het eerder de onsteking is of zoiet, of een verkeerd mengsel in de carb.
alee, ben ook gene specialist e
Is dit niet vooral als hij koud staat? (bij mij t geval)
denk da ge u daar nie te veel zorgen over moet maken en denk ook nie dat de koppeling is want anders zou
je het ook moeten ondervinden bij lagere versnellingen he
denk dat het eerder de onsteking is of zoiet, of een verkeerd mengsel in de carb.
alee, ben ook gene specialist e
honda trx400x:goldspeed bumper, shelterX nerfbars, trailtech vapor, garmin GPS 60cs, FP slip-on (reinforced), racecut, dfr numbers, kenda claws, itp black rims, bomb squad stickerset...
Aka Twofifthy - my pics: http://www.putfile.com/royalass/
http://www.quadclub.be http://www.stolenquads.eu
Aka Twofifthy - my pics: http://www.putfile.com/royalass/
http://www.quadclub.be http://www.stolenquads.eu
Ik heb dit ook voorgehad met mijn SMC Extreme.In het begin (eerste 500km) had ik niets maar na zen eerste onderhoud had ik dit probleem ook .Dacht dat het aan de nieuwe olie lag maar de dealer zij dat dat niet het probleem kon zijn . Ik heb hem na 3 maand verkocht en probleem was niet opgelost.
Grtz Dirk
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400





