wat is de beste cross quad
wat is de beste cross quad
wil mijn kymco maxxer verkopen ben just bij de winkel geweest waar ik hem heb gekocht . waar ik eigenlijk te horen kreeg dat een maxxer niet echt gemaakt is om mee te crossen . nu wil ik mij een andere quad halen . welke is een goede cross quad waar ge echt vette jumps enz mee kunt maken . had aan een raptor 350 gedacht . maar heb dan schrik als die dan nog te licht gaat zijn . dan de 660 mischien maar is deze wel goed om te crossen . weet echt niet of de suzuki LTZ 400 is er vanaf 6900 is wel alweer boven mijn budget
niet goed voor te crossen
dikke zever !
voor zijn geld is dit zeker geen slechte quad
ik heb voor mijn scrambler een kxr 250 gehad , ge kunt nie gelove wat ik er allemaal mee gedaan heb
gij weet nog nie goe wa u maxxer aan kan en denk dat beter is da ge eerst ies gaat crossen me u maxxer en leert kennismaken met het machien en dan zulde verschieten van wat hij allemaal kan (het ligt natuurlijk ook soms aant manneke dat er op zit é )
ipv te zoeken naar nen snellere quad kunde beter eerst ies een paar keer gaan rijden en lere rijden
ten slotte telt niet enkel snelheid é
dikke zever !
voor zijn geld is dit zeker geen slechte quad
ik heb voor mijn scrambler een kxr 250 gehad , ge kunt nie gelove wat ik er allemaal mee gedaan heb
gij weet nog nie goe wa u maxxer aan kan en denk dat beter is da ge eerst ies gaat crossen me u maxxer en leert kennismaken met het machien en dan zulde verschieten van wat hij allemaal kan (het ligt natuurlijk ook soms aant manneke dat er op zit é )
ipv te zoeken naar nen snellere quad kunde beter eerst ies een paar keer gaan rijden en lere rijden
ten slotte telt niet enkel snelheid é
A.T.T. RACING www.attracing.be
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
als ik content was van mijn kymco zou ik hem niet al willen verkopen volgens mij is dit een quad voor nu en dan eens een veldwegske te nemen . maar voor er echt mee te crossen denk dat ik er dan veel stukken aan zal hebben . en ook in dat schakelen heb ik mij vergist het zou toch wat sportiever rijden zijn denk ik as ge zelf schakelt . heb soms het gevoel dat ik op een scooter zit maar dat is mijn ondervinding . iemand anders zou er mischien wel content van geweest zijn . nu is min vraag welke quad is wel idiaal om mee te cross heb er toch wat geld aan uitgegeven wil dan ook dat ik ermee kan doen wat ik wil zoniet had ik beter wat meer uitgegeven voor iets beters
ik denk dat je het eens moet vragen aan broozi wat hij allemaal doet met zijn maxxer
en welke kosten hij er al heeft aan gehad ... ====>niks
en welke kosten hij er al heeft aan gehad ... ====>niks
ja maar vind het raar heb nu 600 km gereden vandaag onderhoud gehad . en mijn remblokken waren al volledig op . ook overal in de lasnaden al roest na 1 week al op de kader weet het niet en vind ook dat hij niet echt voldoende optrekt enz naar mijn zin dan plus het schakelen nog vind het toch maar raar allemaal
jah ieder zijn goesting é
maar ge moogd er zeker van zijn dat gene slechte quad is zenne
mer allé succes met het verder zoeken naar nen andere quad
maar ge moogd er zeker van zijn dat gene slechte quad is zenne
mer allé succes met het verder zoeken naar nen andere quad
Laatst gewijzigd door timo op za 19 aug, 2006 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrider
Ik doe soms maar met een set remblokken 2 ritten (160-200 km)...sleet van de remblokken is volledig afhankelijk van het soort terrein.
http://forum.extreme4x4.be - join us !
-
- Quadrider
-
- Quad Master
-
- Quadrider