weet er iemand hoe ik mijn naam kan veranderen in mijn profiel want ben sinds gisteren trotse eigenaar van een nieuwe white Z400 en mijn naam past hier niet meer echt bij hé
veranderen naam
-
WHITE Z400
- Quadfanaat

veranderen naam
hallo
weet er iemand hoe ik mijn naam kan veranderen in mijn profiel want ben sinds gisteren trotse eigenaar van een nieuwe white Z400 en mijn naam past hier niet meer echt bij hé
-
albrecht
- Quadrider

Enkel admins kunnen uw naam veranderen.
Waarom kiezen jullie steeds een nick met een merk-type naam in?
Waarom kiezen jullie steeds een nick met een merk-type naam in?
http://forum.extreme4x4.be - join us !
-
epix no-fear
- Quad Expert

-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
WHITE Z400
- Quadfanaat

-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
WHITE Z400
- Quadfanaat

-
albrecht
- Quadrider

Daar had je moeten aan denken toen je Raptor350 koosRaptor350 schreef:op die manier had ik er nog niet over gedacht.
Daar heb je wel een punt moet ik toegeven.
Maar toch vind ik dit *** dat mijn naam nu deze is terwijl ik trotse eigenaar ben van nieuwe Z400
En kan gee nieuw aanmaken met mijn e-mailadres
Eigen schuld...dikke bult..LOL
http://forum.extreme4x4.be - join us !
-
yamahakodiak
- Quadracer

zet gewoon in je onderschrift dat je een z400 hebtRaptor350 schreef:op die manier had ik er nog niet over gedacht.
Daar heb je wel een punt moet ik toegeven.
Maar toch vind ik dit *** dat mijn naam nu deze is terwijl ik trotse eigenaar ben van nieuwe Z400
En kan gee nieuw aanmaken met mijn e-mailadres
yamaha grizzly 700fi
-
Yamaha Grizzly 700
- Quad Master

Als je het heel mooi vraagt aan Ralph zal die je naam wel veranderen. Vraag maar aan Kevin-Raptor #6Raptor350 schreef:ja ge moogt uwe naam toch vrijblijvend kiezen hé manne
En met alle respect voor de admin's en de makers van de site maar dit vind ik wel een heel grote fout. Als je nu je naam nog niet meer kunt veranderen. Daar zou ik dan toch maar eens werk van maken
die noemde vroeger ook Kevin-Blaster.
-
Steffen
- Quadracer

- Contacteer:
inderdaad, Ralph en Ivoman zouden jullie hierbij kunnen helpenBLUE BUCK schreef:Als je het heel mooi vraagt aan Ralph zal die je naam wel veranderen. Vraag maar aan Kevin-Raptor #6Raptor350 schreef:ja ge moogt uwe naam toch vrijblijvend kiezen hé manne
En met alle respect voor de admin's en de makers van de site maar dit vind ik wel een heel grote fout. Als je nu je naam nog niet meer kunt veranderen. Daar zou ik dan toch maar eens werk van maken
die noemde vroeger ook Kevin-Blaster.
ze zullen daar wel geen probleem van maken!
groeten