hoe moet je een wheely maken
hoe moet je een wheely maken
ik heb een adly 50 rs maar het lukt niet om een wheely te maken moet ik dan een ander tandwiel nemen of zo?
-
- Quadverslaafde
probeer eens eerst helemaal achteraan op de quad te gaan zitten en dan je koppeling in eens te laten schieten (natuurlijk ook gas geven he )
ofwel op de baar vanachter gaan staan !
ik heb op mijn raptor geen speciaal tandwiel en ik krijg een zéééér lange wheely met hem getrokken,als ge eenmaal rechtop zijt is het niet moeilijk om hem recht te houden he !
ik heb op mijn raptor geen speciaal tandwiel en ik krijg een zéééér lange wheely met hem getrokken,als ge eenmaal rechtop zijt is het niet moeilijk om hem recht te houden he !
-
- Quad Expert
KEVIN-RAPTOR #6 schreef:probeer eens eerst helemaal achteraan op de quad te gaan zitten en dan je koppeling in eens te laten schieten (natuurlijk ook gas geven he )
op zone snor fiets zit geen koppeling maat
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quadverslaafde
oja effe vergeten , mss toch ander tandwiel heyamaha tri-z schreef:KEVIN-RAPTOR #6 schreef:probeer eens eerst helemaal achteraan op de quad te gaan zitten en dan je koppeling in eens te laten schieten (natuurlijk ook gas geven he )
op zone snor fiets zit geen koppeling maat
Koppeling laten schieten is niet echt gezond voor uw motor, Kevin, ik rijd op middelhoge toeren met m'n Blaster, en trek hem dan omhoog, in
2 de of 3 de versnelling, met de koppeling te laten schieten ziet uw boite véél meer af, en is het in geen tijd versleten, en dan komen de kosten ...
groeten, Robin
2 de of 3 de versnelling, met de koppeling te laten schieten ziet uw boite véél meer af, en is het in geen tijd versleten, en dan komen de kosten ...
groeten, Robin
Yamaha Banshee 05' & 97'
-
- Quadverslaafde
nee je hebt me verkeerd begrepen ,niet laten schieten maar als je je koppeling los hebt onmiddelijk de gas geven eh ! ,RoBiN schreef:Koppeling laten schieten is niet echt gezond voor uw motor, Kevin, ik rijd op middelhoge toeren met m'n Blaster, en trek hem dan omhoog, in
groeten, Robin
meestal doe ik het ook zo gelijk jij zegt 2of3de en dan omhoog trekken ,ik ga zowieso andere tandwielen steken !
-
- Quadracer
nieuwe quad kopen
nene ik den kdat je best de manier van het achterop zit gebruikt , anders zal het nooit gaan lukken denk
zo veel kracht heeft dat machientje nu ook niet
nene ik den kdat je best de manier van het achterop zit gebruikt , anders zal het nooit gaan lukken denk
zo veel kracht heeft dat machientje nu ook niet
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
probeer om achter op op je grabbar te gaan staan of achter op je zadel zitten
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
-
- Quadverslaafde