hoe moet je een wheely maken

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

hoe moet je een wheely maken

Bericht door WJB#222 »

ik heb een adly 50 rs maar het lukt niet om een wheely te maken moet ik dan een ander tandwiel nemen of zo?
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

probeer eens eerst helemaal achteraan op de quad te gaan zitten en dan je koppeling in eens te laten schieten (natuurlijk ook gas geven he :mrgreen: )

ofwel op de baar vanachter gaan staan !

ik heb op mijn raptor geen speciaal tandwiel en ik krijg een zéééér lange wheely met hem getrokken,als ge eenmaal rechtop zijt is het niet moeilijk om hem recht te houden he ! :wink:
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

maar ik heb geen kopeling en het is maar een 50cc :cry:
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door epix no-fear »

KEVIN-RAPTOR #6 schreef:probeer eens eerst helemaal achteraan op de quad te gaan zitten en dan je koppeling in eens te laten schieten (natuurlijk ook gas geven he :mrgreen: )

ik heb op mijn raptor geen speciaal tandwiel en ik krijg een zéééér lange wheely met hem getrokken,als ge eenmaal rechtop zijt is het niet moeilijk om hem recht te houden he ! :wink:

op zone snor fiets zit geen koppeling maat
CustomCoatingsHelvoirt
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

yamaha tri-z schreef:
KEVIN-RAPTOR #6 schreef:probeer eens eerst helemaal achteraan op de quad te gaan zitten en dan je koppeling in eens te laten schieten (natuurlijk ook gas geven he :mrgreen: )

op zone snor fiets zit geen koppeling maat
oja effe vergeten , mss toch ander tandwiel he :wink:
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

welk raden julie mij dan aan ps mijn quad is helemaal standaart dus weet ook niet welke maat er voor/achter op zit en welke ik moet nemen weet ik ook niet
RoBiN
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door RoBiN »

Koppeling laten schieten is niet echt gezond voor uw motor, Kevin, ik rijd op middelhoge toeren met m'n Blaster, en trek hem dan omhoog, in
2 de of 3 de versnelling, met de koppeling te laten schieten ziet uw boite véél meer af, en is het in geen tijd versleten, en dan komen de kosten ...

groeten, Robin
Yamaha Banshee 05' & 97'
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

RoBiN schreef:Koppeling laten schieten is niet echt gezond voor uw motor, Kevin, ik rijd op middelhoge toeren met m'n Blaster, en trek hem dan omhoog, in
2 de of 3 de versnelling, met de koppeling te laten schieten ziet uw boite véél meer af, en is het in geen tijd versleten, en dan komen de kosten ...

groeten, Robin
nee je hebt me verkeerd begrepen ,niet laten schieten maar als je je koppeling los hebt onmiddelijk de gas geven eh ! :roll: :wink: ,
meestal doe ik het ook zo gelijk jij zegt 2of3de en dan omhoog trekken ,ik ga zowieso andere tandwielen steken ! :wink: :duimhoog:
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

ja maar ik heb geen kopeling en dus ook geen versnellingen een hoge en lage maar ook in de lage lukt het niet dus mescien weet iemand iets
Bartje 400
Quadracer
Quadracer

Bericht door Bartje 400 »

nieuwe quad kopen :duimhoog:
nene ik den kdat je best de manier van het achterop zit gebruikt , anders zal het nooit gaan lukken denk
zo veel kracht heeft dat machientje nu ook niet
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

ik zou wel een andere quad willen maar heb het geld er niet voor helaas
mr.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mr. »

probeer om achter op op je grabbar te gaan staan of achter op je zadel zitten :wink: :duimhoog:
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

denk dat je het beste met een 50 op je grabbar staat, want je zult veel moetn meehelpen in tegenstelling tot een grotere. Als je dan rechtstaat heb je meer kracht volgens mij
--HoNdA 400--
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

mr. schreef:probeer om achter op op je grabbar te gaan staan of achter op je zadel zitten :wink: :duimhoog:
idd gelijk ik zei ! :wink:
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

je zult een 50cc snel of 70 cc en een sportuitlaat eronder moete leggen. anders zal het je nooit lukken met een standaard 50cc aangezien het frame zwaar is en een 50cc niet genoeg kracht heeft
Plaats reactie