Is een italiaans bedrijf dat deze kit op de markt brengt. Technisch niet echt moeilijk aangezien de KFX700 gebruikt maakt van zelfde motor van KVF700. Mits wat handigheid en pak geld om KVF voortrein te kopen is het simpel te maken. Enig nadeel is dat de KFX terug pak kilo's zwaarder wordt en is al geen licht gewicht...
Denk dat wachten op de Renegade meer aangewezen is.
In Frankrijk rijdt trouwens een KFX700 met andere achterbrug en ketting ipv cardan. Gaat nog goed vooruit ook op de wedstrijden. Geloof trouwens dat er binnenkort artikel van in Dirt Quad gaat komen.
Ralph schreef:Wacht dan op de Can-Am Renegade, die komt standaard al met 4x4 en 800 EFI motor.
zou ik ook doen, Bombardier heeft hun degelijkheid al bewezen, en dan is het een machien dat gemaakt is voor 4x4
en ik denk zelf dat het goedkoper zal uitkopen dan een KFX om te bouwen naar 4x4
en je hebt meer power
No Limit YFZ schreef:In Frankrijk rijdt trouwens een KFX700 met andere achterbrug en ketting ipv cardan. Gaat nog goed vooruit ook op de wedstrijden. Geloof trouwens dat er binnenkort artikel van in Dirt Quad gaat komen.