Velgen en Banden

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
janh
Toeschouwer
Toeschouwer

Velgen en Banden

Bericht door janh »

Beste,

Ik ben ondertussen bijna twee maanden bezig om voor mijn Linhai 260 een setje alu velgen (van de Linhai 300) met daaromheen een setje weg banden te kopen.

Tot nu toe ben ik eigenlijk nog niet verder gekomen dan dealers die "vergeten" terug te bellen en tussenhandel / importeurs die met vakantie zijn etc.

Aangezien ik enkel nog maar in Nederland gezocht heb wil ik het nu maar eens in België proberen.

Heeft iemand een idee welke dealer in de omgeving van Zelzate een set velgen en wegbanden op voorraad zou kunnen hebben.

Met vriendelijke groet,

Jan
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Heb je Becon (in NL) al geprobeerd?
janh
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door janh »

Yep,

Betrekt zijn stukken bij dezelfde importeur als nog een paar andere dealers. Kunnen de voorbanden niet leveren. Backorder van 3 weken.
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Om welke banden gaat het? Als het om de Innova's gaat, die komen ongeveer volgende week weer binnen.
janh
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door janh »

Dat is zo ongeveer het standaard antwoord. Jaren aan motorcross gedaan, daar is het ook altijd dat komt ongeveer volgende week, misschien overmorgen. Totdat je dan inderdaad volgende week of overmorgen er naar vraagt, krijg je weer hetzelfde antwoord.

Zoals je merkt ben ik niet meer zo heel erg goed van vertrouwen. Waarbij ik zelf weet dat er goede betrouwbare dealers moeten zijn, die gewoon heel erg goed hun best doen.
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

janh schreef:Dat is zo ongeveer het standaard antwoord. Jaren aan motorcross gedaan, daar is het ook altijd dat komt ongeveer volgende week, misschien overmorgen. Totdat je dan inderdaad volgende week of overmorgen er naar vraagt, krijg je weer hetzelfde antwoord.

Zoals je merkt ben ik niet meer zo heel erg goed van vertrouwen. Waarbij ik zelf weet dat er goede betrouwbare dealers moeten zijn, die gewoon heel erg goed hun best doen.
hij heeft zelf een quadshop, en gaat toevallig dat ik weet deze week spul halen!
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Het is voor die dealers ook moeilijk om te zeggen. BDJ is de importeur en als die zegt 'Het duurt nog een week', wat moet de dealer dan anders zeggen als 'Het duurt nog een week'. In België kan je ook Innova krijgen vanaf Atraxion (distributeur, dus bij een dealer van hun), maar dan betaal je wel het dubbele.
yamaha_764
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door yamaha_764 »

janh schreef:Dat is zo ongeveer het standaard antwoord. Jaren aan motorcross gedaan, daar is het ook altijd dat komt ongeveer volgende week, misschien overmorgen. Totdat je dan inderdaad volgende week of overmorgen er naar vraagt, krijg je weer hetzelfde antwoord.

Ik wil mezelf nergens mee bemoeien maar ken je ralph ? Ik denk het niet dus waarom zou je dan meteen zo lomp zijn om te concluderen dat hij ook de zoveelste dealer is die het weer niet kan leveren misschien kan hij het wel en zou je het kunnen vragen... Hij is de admin hier dus als je hier een antwoord vindt heb je dat toch (mede) aan hem te danken, een beetje meer respect is dus wel gepast zou ik zeggen...

groeten,
Guus
janh
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door janh »

Guus,

Lees aub de laatste zin van hetgeen je "geqouted" hebt. Aangezien ik hem niet kende zie ik geen reden waarom hij niet in deze categorie zou vallen. Dus een goede dealer die wel zijn best doet!
Plaats reactie