KAWA KFX700
KAWA KFX700
Ben geen quadrijder, doch van plan er een aan te schaffen. Voor het plezier, niet om te crossen. Wil een crossmodel omdat het blijkbaar lichter stuurt. Heb al via internet gezocht naar info en hier en daar eens geïnformeerd. Zou automatisch rijden verkiezen boven schakelen. De KFX700 zou dan een optie zijn(ook onderhoudsvriendelijk met cardanaandrijving). Graag uw mening.
Ik droom snachts da ik ne KFX700 heb Maar die is wel wat zwaar in vergelijking met anderen, wel een pracht machine. Maar ik vrees dat het toch niet hetzelfde "sport" gevoel heeft dan bij schakelen... Persoonlijk zou ik een KFX/Z400 of YFZ nemen dezer dagen als je dit zo allemaal hoort op de forum!
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Re: KAWA KFX700
Ik rij sinds juli 2003 met een quad (vooraf op die van ons bengels 50cc)
eerst een kawa 250 samen met een vriend ook een 250 gekocht. Dit ging zeer goed tot ik een groepje ontdekte waarmee ik elke zondagmorgen een toerke (100 a 130 km) ga doen en dan blijkt een 250 te min . Kheb sinds 15/1 een kawa 400 cross en om te toeren (vooral onverhard ) hebt ge PK's genoeg . Ik heb als leek met een 700 cc gereden en heb ook overweegd om een 700cc te kopen ipv een 400cc maar je moet toch zelf de machine kunnen beheersen en de machine jouw niet . Zeker bij de eerste aankoop zou ik zeggen een occasie (mijn 250 staat nog te koop) en na een paar maanden kan U beslissen wat U wil en dan eventueel een nieuwe kopen
MVG Peter
eerst een kawa 250 samen met een vriend ook een 250 gekocht. Dit ging zeer goed tot ik een groepje ontdekte waarmee ik elke zondagmorgen een toerke (100 a 130 km) ga doen en dan blijkt een 250 te min . Kheb sinds 15/1 een kawa 400 cross en om te toeren (vooral onverhard ) hebt ge PK's genoeg . Ik heb als leek met een 700 cc gereden en heb ook overweegd om een 700cc te kopen ipv een 400cc maar je moet toch zelf de machine kunnen beheersen en de machine jouw niet . Zeker bij de eerste aankoop zou ik zeggen een occasie (mijn 250 staat nog te koop) en na een paar maanden kan U beslissen wat U wil en dan eventueel een nieuwe kopen
MVG Peter
Ik heb een een paar toertjes gereden met één op een crossparcour (met dual HMF uitlaten).
Hij rijdt uiteraard niet slecht, gaat heel goe vooruit, veel power,...
Hij handelt wat zwaarder (gewicht is ergens een 230kg), maar moet zeker niet onderdoen voor lichtere quads op het parcour.
Aangezien je toch niet zal crossen is hij ook zeer geschikt voor op de weg.
Ik zou zeggen, ga eens naar een dealer en doe eens een ritje met een demoversie
Hij rijdt uiteraard niet slecht, gaat heel goe vooruit, veel power,...
Hij handelt wat zwaarder (gewicht is ergens een 230kg), maar moet zeker niet onderdoen voor lichtere quads op het parcour.
Aangezien je toch niet zal crossen is hij ook zeer geschikt voor op de weg.
Ik zou zeggen, ga eens naar een dealer en doe eens een ritje met een demoversie
KFX540
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer: