polaris

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
smevie
Easy Quadrider
Easy Quadrider

polaris

Bericht door smevie »

ik ben nog altijd aan het uitkijken naar een nieuwe quad en mijn oog is gevallen op de polaris hawkeye , is polaris een degelijk merk?
heeft er iemand ervaring met de polaris hawkeye 300 2X4 ?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Ikzelf heb de Hawkeye 4x4 en ben er zeer tevreden mee. Hij maakt wel hoge toeren bij het wegrijden, maar dat is niet zo heel erg. Zit verder best veel vermogen in, bij een steile klim wil hij het wel een beetje moeilijk krijgen, maar het is 300cc dus daar moet je ook weer niet teveel van verwachten.

Het is een erg licht dingetje, dus als je een beetje vast zit dan duw je hem vaak er zo weer uit. Bij bijvoorbeeld zo'n grote Sportsman 800 doe je dat niet zomaar tenzij je iedere dag in de sportschool zit (of vaak genoeg vast zit :D)

Ook op straat (baan voor de Belgen) rijd hij comfortabel, maximum snelheid ligt niet zo hoog (rond de 70~80), maar ik rij toch vaak niet zo hard. Met 2x4 kom je ook een heel stuk, het is jammer dat de 4x4 ongeveer 1000 euro duurder is (wat ik erg veel geld vindt voor enkel een 4x4 aandrijving). Maar het is natuurlijk wel handig, je merkt gelijk dat je minder snel vast zit en altijd goed grip behoud.
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

ik vind het echt een top machine toen ik hem voor het eerst zag, maar ik vind hem een beetje duur voor een 300cc 4x4...
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Zijn inderdaad best wel duur, 6000 voor de 2x4 en 7000 voor de 4x4 (adviesprijzen).
Plaats reactie