weet iemand een shop site.
weet iemand een shop site.
ik heb een vraagje weet iemand een site die echt alles heeft die je kan kopen voor een quad of waar je catalog kan bestellen die ook alles er in staat.
zoals alle merken van onderdelen en accesoires,artikel die van alarm tot zadels zijn (A tot Z) van schroefjes naar uitlaat. ik heb bij links gekeken bij de zoek funktie gezocht bij google bij startpagina.nl + .be gekeken ik kan echt niks vinden weet er iemand een site of een cataloges iets dergelijk. ik word echt gek van het zoeken.
groetjes ticoquad
zoals alle merken van onderdelen en accesoires,artikel die van alarm tot zadels zijn (A tot Z) van schroefjes naar uitlaat. ik heb bij links gekeken bij de zoek funktie gezocht bij google bij startpagina.nl + .be gekeken ik kan echt niks vinden weet er iemand een site of een cataloges iets dergelijk. ik word echt gek van het zoeken.
groetjes ticoquad
Laatst gewijzigd door ticoquad op wo 04 okt, 2006 00:42, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.quadpower.nl/ hier is een site die best wel wat heeft voor jou zoek opdracht ik hoop je hier mee te helpen als dit niks is zeg het dan maar ik denk dat je er behoorlijk veel op kan vinden teminsten voor mijn adly is er best veel te vinden wel niet voor de 50 cc maar wel voor de 300 maar die is presies het zelfde kwa frame en kappen enzo
2017 raptor 700 SE
Re: weet iemand een shop site.
ik dacht dat je die quad bedoelde die acces wist niet dat het om een z400 ging sorryticoquad schreef:ik heb een vraagje weet iemand een site die echt alles heeft die je kan kopen voor een quad of waar je catalog kan bestellen die ook alles er in staat.
zoals alle merken van onderdelen en access,artikel die van alarm tot zadels zijn (A tot Z) van schroefjes naar uitlaat. ik heb bij links gekeken bij de zoek funktie gezocht bij google bij startpagina.nl + .be gekeken ik kan echt niks vinden weet er iemand een site of een cataloges iets dergelijk. ik word echt gek van het zoeken.
groetjes ticoquad
2017 raptor 700 SE
Re: weet iemand een shop site.
ooo nee sorry mijn fout sorry.ik ga het gelijk veranderen nogmals sorry.adly rijder schreef:ik dacht dat je die quad bedoelde die acces wist niet dat het om een z400 ging sorryticoquad schreef:ik heb een vraagje weet iemand een site die echt alles heeft die je kan kopen voor een quad of waar je catalog kan bestellen die ook alles er in staat.
zoals alle merken van onderdelen en access,artikel die van alarm tot zadels zijn (A tot Z) van schroefjes naar uitlaat. ik heb bij links gekeken bij de zoek funktie gezocht bij google bij startpagina.nl + .be gekeken ik kan echt niks vinden weet er iemand een site of een cataloges iets dergelijk. ik word echt gek van het zoeken.
groetjes ticoquad
-
- Quad Expert
- Contacteer:
de winkel van ralph van het forum: www.quadtuning.nl
Laatst gewijzigd door OpticalNicolas op wo 04 okt, 2006 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Toeschouwer
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
www.quadfun.be!
zeker eens gaan kijken hebben héél veel banden en velgen op hun site staan!
ciao,
Loek
zeker eens gaan kijken hebben héél veel banden en velgen op hun site staan!
ciao,
Loek
-
- Toeschouwer
Oke bedankt! Ik ben namelijk niet echt zo bekend met Quads enzo.. Ik heb er zins gister pas 1
Deze zit er nu op: http://www.quadfun.be/shop/catalog/prod ... cts_id=181
Zou ik de zelfde nemen? Of raden jullie iets anders aan, en het is maar 40.- voor 2 banden?
Deze zit er nu op: http://www.quadfun.be/shop/catalog/prod ... cts_id=181
Zou ik de zelfde nemen? Of raden jullie iets anders aan, en het is maar 40.- voor 2 banden?