Polaris/can am?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Polaris/can am?

Bericht door Grizzly700 »

Hey allemaal,

Na +- 1,5 jaar op een smc crs 200 te hebben gereden en zeer veel lol mee gehad te hebben wordt het nu eens tijd voor een andere quad.

Na een tijdje het forum gevolgt te hebben en heel veel research te hebben gedaan :oops: ben ik tot de conlusie gekomen dat een Polaris Sportsman 800efi wat voor mij is, De grootste doorslaggevende factor was "The looks" :mrgreen: ten opzichte van andere vergelijkbare modelen,dubbele uitlaat mooie achterlichten prachtig!

Waarom ik deze kies is wat ik her en der lees is dat de grizzly 700, bf 750, kingquad, dat deze ongeveer het zelfde zijn Kwa prestaties dan de ene heeft dit de andere heeft weer dat, maar ik vindt de polaris het meest mooie eruit zien, en ja het oog wil ook wat te zien hebben he!?

Dus ik ben al naar verschillende dealers geweest maar is toevallig iemand bekent met quad dealer "V,D,Hout in barneveld"
Ik werd er erg vriendelijk benaderd en behandeld, Wat bij sommige dealers helaas niet het geval was.

Of heeft iemand een zeer slechte ervaring met de sportsman 800? Zeg het maar!

Alvast bedankt, Mvg Michael
Laatst gewijzigd door Grizzly700 op wo 04 okt, 2006 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Ben je al eens bij The Colorado Trail in Capelle a/d IJssel geweest? http://www.thecoloradotrail.nl
Heb je ook al gekeken naar de Suzuki King Quad 700 en de Can-Am Outlander 800. Ikzelf zou voor de Can-Am gaan, standaard heel compleet en een beest van een motor.
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

hey ralph dank voor je snelle reply,

suzuki kq heb ik nog niet gezien in real life,en de outlander vindt ik zelf ook eeeerg mooi alleen is mij verteld dat onderdelen van can am/bombardier zeer slecht te leveren zijn. En daar wil ik echt geen problemen mee hebben!

trouwens wie weet mischien dan waar ik de outlander max ltd eens kan bewonderen die vindt ik nog net een tandje mooier als de normale outlander
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Can-Am onderdelen zijn zeker niet moeilijker te leveren dan die van Polaris en meestal zijn de originele stukken van Polaris een pak duurder dan die van Can-Am.
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Ow nou dan is bij deze de outlander max 800ltd ook een optie(ben zelf gek van zilver zwart grijs)

Alleen dealers ervan, prijzen? weet iemand die toevallig?
Leuk voordeel van die quad is dan deze versie er gps heeft opzitten volgens mij een garmin quest.
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Moet je helaas wel naar belgie bellen om een dealer bij mij in de buurt te vinden :(
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Wel mooi spul :D
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Zekers, zeker die max ltd met gps erop
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

Als het qua prijs niet uitmaakt zou ik ook gaan voor een bombadier outlander of een polaris 800 :)
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

nee prijs maakt inderdaad niet uit,
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Verschil tussen 800 en 800 LTD:
LTD PAKKET: BRP XL2500 lier van Warn‡, rolgeleider, afstandbediening met snoer, gegoten aluminium wielen (Ltd Edition), Carlisle‡ ACT radiaalbanden met open profiel, zware voor- en achterbumpers, handbeschermers, geïntegreerde/afneembare GPS, spatborden, luxe zitting, luxe handgrepen, sierstuk op knaldemper, staalgrijs metallic gespoten carrosseriedelen
Jarcos
Quadrider
Quadrider

Bericht door Jarcos »

Mijn warrior komt ook uit Barneveld bij vd Hout vandaan. Christiaan is idd erg gastvrij (eerst kopje koffie, dan de rest), zal geen slechte keus zijn denk ik!
wally
Quadracer
Quadracer

Bericht door wally »

ik zou gaan voor de can-am 800 efi :)
hmmmmmm. eat me..
albrecht
Quadrider
Quadrider

Bericht door albrecht »

Alfredo schreef:Verschil tussen 800 en 800 LTD:
LTD PAKKET: BRP XL2500 lier van Warn‡, rolgeleider, afstandbediening met snoer, gegoten aluminium wielen (Ltd Edition), Carlisle‡ ACT radiaalbanden met open profiel, zware voor- en achterbumpers, handbeschermers, geïntegreerde/afneembare GPS, spatborden, luxe zitting, luxe handgrepen, sierstuk op knaldemper, staalgrijs metallic gespoten carrosseriedelen
En de LTD is altijd een MAX-versie:
Prijs in Belgie: 16.999 €

Toegevoegd na 2 minuten:

De XT (enkel in geel verkrijgbaar): BRP XL2500 lier van Warn‡, rolgeleider,Carlisle‡ ACT radiaalbanden met open profiel, zware voor- en achterbumpers, handbeschermers

Prijs in Belgie: 13.699 € voor de korte
15.399€ voor de MAX
Plaats reactie