tdm 850 blok onder een raptor 700
hallo
heeft er iemand hier zo al iets in elkaar geknutseld?
heeft er iemand hier zo al iets in elkaar geknutseld?
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Als ik mij goed herinner heeft er nog een tsjech dakar gewonnen met TDM blok in banshee kader.
Mooi projectje alvast en heel sterke motor. Als een 4-cylinder 1000 cc erin gaat dan ook wel een TDM denk ik.
Mooi projectje alvast en heel sterke motor. Als een 4-cylinder 1000 cc erin gaat dan ook wel een TDM denk ik.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Om kosten te beperken zou ik echter oud 660 chassis nemen om van te vertrekken, zijn goedkoop te vinden tweedehands.
Of je koopt 660 met motor en verkoopt motor, is ook regelmatig vraag naar. Je krijgt algauw 2000-2500 € voor blok met toebehoren.
Of je koopt 660 met motor en verkoopt motor, is ook regelmatig vraag naar. Je krijgt algauw 2000-2500 € voor blok met toebehoren.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
W-tec reed er toch ook dakar mee, Een Nederlander reed ermee. Volgens mij een ideaal blokkie om dakar of rally's te rijden.No Limit YFZ schreef:Als ik mij goed herinner heeft er nog een tsjech dakar gewonnen met TDM blok in banshee kader.
Dat is waar sloot, maar is wel via via, niet zo officieel é. De normale prijs van dat blok ligt veel hoger.SlOoT schreef:voor dat zelfde geld kun je een nieuwe KTM 640/660 blok kopen met alles (nieuw) erbij, ook de carb en ontsteking...No Limit YFZ schreef: Je krijgt algauw 2000-2500 € voor blok met toebehoren.
Ik dacht dat een nieuw yfz blok algauw 5000eur kost.
raptor blok ga je voor die prijs zeker niet vinden nieuw.
KFX540
-
- Quad Master
Nieuw zijn ktm blokken niet zo heel duur omdat die blokken officieel los verkocht worden, dit in tegenstelling tot yfz en raptor blokken die niet los verkrijgbaar zijn via yamaha waardoor ze schaars en dus heel duur zijn.~JoAcHiM~ schreef:Dat is waar sloot, maar is wel via via, niet zo officieel é. De normale prijs van dat blok ligt veel hoger.SlOoT schreef:voor dat zelfde geld kun je een nieuwe KTM 640/660 blok kopen met alles (nieuw) erbij, ook de carb en ontsteking...No Limit YFZ schreef: Je krijgt algauw 2000-2500 € voor blok met toebehoren.
-
- Quad Expert
- Contacteer:
yamaha blokken zijn wel los verkrijgbaar...Frank MB schreef:Nieuw zijn ktm blokken niet zo heel duur omdat die blokken officieel los verkocht worden, dit in tegenstelling tot yfz en raptor blokken die niet los verkrijgbaar zijn via yamaha waardoor ze schaars en dus heel duur zijn.~JoAcHiM~ schreef:Dat is waar sloot, maar is wel via via, niet zo officieel é. De normale prijs van dat blok ligt veel hoger.SlOoT schreef: voor dat zelfde geld kun je een nieuwe KTM 640/660 blok kopen met alles (nieuw) erbij, ook de carb en ontsteking...
Ik heb het laatst ff nagekeken. Die gene die die blokken voor minder als 2000 euro verkoopt is een officiele KTM dealer. Alleen hij neemt gewoon een complete motorfiets, trekt em helemaal uit elkaar en verkoopt em in onderdelen op ebay, zal misschien makkelijker verkopen of meer opbrengen.~JoAcHiM~ schreef:Dat is waar sloot, maar is wel via via, niet zo officieel é. De normale prijs van dat blok ligt veel hoger.SlOoT schreef:voor dat zelfde geld kun je een nieuwe KTM 640/660 blok kopen met alles (nieuw) erbij, ook de carb en ontsteking...No Limit YFZ schreef: Je krijgt algauw 2000-2500 € voor blok met toebehoren.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
ik heb al een paar foto's maar krijg ze niet geplaats , kan iemand ze voor mij plaatsen , stuur een mail en ik stuur ze naar u ?
dank
dank
-
- Quadrunner