Ik denk van niet, want de vorm lijkt erop. En het heeft dezelfde 'scheuren' er doorheen lopen als bij de versie met lavarood.
Waar ze te krijgen zijn durf ik je niet te zeggen. Misschien weet google het wel
Wat doen we bij 2500 toeren?
Terugskakeln en gas erop.
Suzuki schreef:Ik denk van niet, want de vorm lijkt erop. En het heeft dezelfde 'scheuren' er doorheen lopen als bij de versie met lavarood.
Waar ze te krijgen zijn durf ik je niet te zeggen. Misschien weet google het wel
SCHEUREN erdoorheen lopen zijn toch gewone zwarte spatborden
Suzuki schreef:Ik denk van niet, want de vorm lijkt erop. En het heeft dezelfde 'scheuren' er doorheen lopen als bij de versie met lavarood.
hij bedoeld die zwarte streepjes
en ik heb het over de spatbordjes net boven de voorwielen , die volgens mij gans zwart zijn
hij bedoelt waarschijnlijk de gewone plastiek die orgineel op de quad zit
pvc plaat kopen opwarmen met warmeluchtblazer en plooien naar de gewenste vorm is niet zo heel moeilijk doen dit hier bij ons op het werk heb zo al stukken voor in de wielkast van wagens gedaan
vanpee jelle schreef:pvc plaat kopen opwarmen met warmeluchtblazer en plooien naar de gewenste vorm is niet zo heel moeilijk doen dit hier bij ons op het werk heb zo al stukken voor in de wielkast van wagens gedaan
damn , je laat het zo simpel klinken maar denk dak dan een woordenboek ga volvloeken als ik daar aan begin
Sharky #3 schreef:Met zo'n kunstof spatbord van een aanhangwagen heb je al een mooie basis.
Slijp die middendoor, en maak de beugels in inox of zo.
Waar een wil is, is een weg
was ook al eens aan het zien op die buggys of die schinese quads of dat daar nergens opstaat
want ik denk dat het een vochtige bedoeling word zonder die spatbordjes op de baan bij regen
Sharky #3 schreef:Met zo'n kunstof spatbord van een aanhangwagen heb je al een mooie basis.
Slijp die middendoor, en maak de beugels in inox of zo.
Waar een wil is, is een weg
was ook al eens aan het zien op die buggys of die schinese quads of dat daar nergens opstaat
want ik denk dat het een vochtige bedoeling word zonder die spatbordjes op de baan bij regen
Nee hoor de kfx700 valt best mee in de regen, alleen als je op het terrein in de modder crost vliegt het alle kanten uit. Maar op de baan heb je er weinig last van.