Pagina 1 van 2

Polaris vs competitie

Geplaatst: zo 15 okt, 2006 15:17
door Alfredo
http://www.polarisindustries.com/OffRoadReality/

Uiteraard weet je wie alle onderdelen wint, maar toch interessant om te bekijken. :)

Geplaatst: zo 15 okt, 2006 17:49
door gareth
Maar niet getest om circuit en denk dan toch dat die niet goed presteerd.

Testen die ze doen zijn op ruw terrein waar je eerder met je utility gaat rijden.

Is die nou echt sneller op het rechte stuk.


Maar door die aparte vering blijven wel alle 2 de banden beter op de grond. Maarja als je de raptor 700 verbreed blijft die ook beter met beide banden op de grond.

Ik vind het meer een utility.

Geplaatst: zo 15 okt, 2006 17:57
door wally
wow, die blazen hoog van de toren, maar maken wel verschillen tussen de modellen die ze testen. bijv de outlaw tegen de yfz/700r of trx450. Zet ze maar op een crossbaan. In de utility zie je geen can-am. Maar de sportsman 700 en 800 zijn snel...

Geplaatst: zo 15 okt, 2006 18:51
door Fré
ik geloof er wel in

niet zo uitgesproken als in hun filmpjes, maar dit moest vroeg of laat op de markt komen. I like.

Geplaatst: zo 15 okt, 2006 19:16
door Ralph
Die test zijn allemaal zo gemaakt dat Polaris in het voordeel is, de vergelijkingen zijn helemaal fout en als de 'tegenstander' wat meer gas geeft dan is ie volgens mij sneller. Wat is er in hemelsnaam beter aan 'handle bar mounted reserve', het is enkel omdat zij dat beter vinden.

Geplaatst: zo 15 okt, 2006 19:25
door klf300
Ziet er anders wel overtuigend uit :duimhoog:

Geplaatst: zo 15 okt, 2006 19:25
door Fré
is het niet "reverse"?

Geplaatst: zo 15 okt, 2006 19:26
door wally
ik zou de rappy700 of de yfz450 eens is willen zien tegen de predator met starre as. niet tegen een outlaw.

Geplaatst: zo 15 okt, 2006 19:36
door yamahakodiak
ik weet zonder op die link te klikken al hoe die test is altijd het zelfde bij polaris :lol:

ze komen er altijd als beste uit

Geplaatst: zo 15 okt, 2006 19:37
door gareth
Die testen met snelheid zijn bullshit. Lijkt er ook op of die met die predator meer gas geeft.

ik denk met jumps dat die predator dan een beetje raar in veerd achter als je schuin neerkomt.

Geplaatst: zo 15 okt, 2006 20:10
door epix no-fear
als het de outlaw 525 is dan zal het wel kloppen allemaal :)

Geplaatst: zo 15 okt, 2006 20:35
door Ralph
Fré schreef:is het niet "reverse"?
Ja pardon :)

Geplaatst: di 17 okt, 2006 08:47
door Alfredo
Ik had het vooral over de 4x4 quads en Can-Am zit daar wel tussen (Outlander Max). Daarbij merk je toch dat qua standaard features, Polaris telkens een stapje voor heeft.

In de vergelijkende test met de Outlaw is het toch logisch dat hij wint? Daar draait het principe van IRS net om, sneller en comfortabeler over oneffen terein rijden. Natuurlijk doen ze geen test op een parcours, want de Outlaw werd nooit gemaakt met die gedachte. Het zou ook maar vreemd zijn, moest hij daar tegen een YFZ winnen.

Outlaw 500

Geplaatst: di 17 okt, 2006 10:16
door brumm
Heb nu op de outlaw gereden, en moet zeggen dat het wel een zeer comfortabele machine is. Is ook super voor het rijden op de weg.

Maar blijf het wel wennen dat de quad zelf een beetje scheef gaat in de bocht en dat de wielen aan de grond blijven.

Maar kan niet bedenken om een betere manier door het bos te rijden op een sportieve machine.

Geplaatst: di 17 okt, 2006 20:07
door timo
gareth schreef:Maar niet getest om circuit en denk dan toch dat die niet goed presteerd.

Testen die ze doen zijn op ruw terrein waar je eerder met je utility gaat rijden.

Is die nou echt sneller op het rechte stuk.


Maar door die aparte vering blijven wel alle 2 de banden beter op de grond. Maarja als je de raptor 700 verbreed blijft die ook beter met beide banden op de grond.


Ik vind het meer een utility.
das nietwaar wat je zegt

de onafhankelijke achtervering is echt wel een verschil dan een as
op een zandweg met wa hobbels en putten voel je echt wel het verschil en kom je er toch iets sneller door

en als de quad nu verbreed is of niet je zult het verschil altij wel blijve voelen

Toegevoegd na 48 seconden:
yamahakodiak schreef:ik weet zonder op die link te klikken al hoe die test is altijd het zelfde bij polaris :lol:

ze komen er altijd als beste uit
dat is bij elk merk zo ...