Pictuning.. iemand?
Pictuning.. iemand?
hallow,
ik doe al een jaartje of 2 aan pictuning en begin er steeds beter in te worden.
zijn er meer mensen die hier ook aan doen?
zo jah? show me je werk!
zo nee? geef maar leuke reactie:p
hier mijn werkje (rechtboven is orgineel)
boodschappenlijstje:
- verdiepte velgen voor
- motorkap carbon
- ander kleurtje
- dikke bumper gebrushed
- getinte ramen
- side-skirts
- EN ! coupetje ervan gemaakt
ik doe al een jaartje of 2 aan pictuning en begin er steeds beter in te worden.
zijn er meer mensen die hier ook aan doen?
zo jah? show me je werk!
zo nee? geef maar leuke reactie:p
hier mijn werkje (rechtboven is orgineel)
boodschappenlijstje:
- verdiepte velgen voor
- motorkap carbon
- ander kleurtje
- dikke bumper gebrushed
- getinte ramen
- side-skirts
- EN ! coupetje ervan gemaakt
Laatst gewijzigd door jossoh op do 19 okt, 2006 18:10, 2 keer totaal gewijzigd.
jep ik heb dit indertijd ook gedaan. Hetgeen jij doet is het simpelste. Het werk die ik ken van mensen om van bv die wagen die jij post een cabrio te maken vind ik nogal wijs. Om dan nog maar te zwijgen dat ze de zetels vervangen door recaro kuipkes...
kem ier wa fotos van toen ik da ook wat onder de knie had.
De eerste foto van de skyline was niet simpel. De lichten verkleinen is niets maar om dat zonlicht erop te projecteren was iets anders. Ook heb ik brede achterbranden opgestoken met een 4 pijps uitlaat. Ramen gecoat, brede achterkas (heeft me veel werk in beslag genomen), verlaagd, deurgreep weg, antenne weg, tankdeksel ala ferrari, flashie kleurke en waarschijnlijk nog teen en tander dak mij nie meer herinner.
Tweede foto en derde foto is van mijn eigen ex-wagen. Boze look met xenon lampen. Moeilijkheid hierin was dat ik in de plas water hetzelfde moest doen.
Derde foto heb ik de wagen verlaagd, boze look, xenon lampen, deurgrepen weg, voorruit getint, antenne weg, spiegel weg, ...
kem ier wa fotos van toen ik da ook wat onder de knie had.
De eerste foto van de skyline was niet simpel. De lichten verkleinen is niets maar om dat zonlicht erop te projecteren was iets anders. Ook heb ik brede achterbranden opgestoken met een 4 pijps uitlaat. Ramen gecoat, brede achterkas (heeft me veel werk in beslag genomen), verlaagd, deurgreep weg, antenne weg, tankdeksel ala ferrari, flashie kleurke en waarschijnlijk nog teen en tander dak mij nie meer herinner.
Tweede foto en derde foto is van mijn eigen ex-wagen. Boze look met xenon lampen. Moeilijkheid hierin was dat ik in de plas water hetzelfde moest doen.
Derde foto heb ik de wagen verlaagd, boze look, xenon lampen, deurgrepen weg, voorruit getint, antenne weg, spiegel weg, ...
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Quad Expert
door de computer gedaan idd door photoshop, niet met paint nee. verder vind ik beetje raar, want kijk ook eens het orgineel, het enige wat die andere gast doet is booskijkers maken en lampen aanzetten, en deurklinken verwijderen(geen lol aan) de eerste van hem is idd wel erg mooi! dat geef ik ook toe! zeer mooi!
pictuning: van lelijke auto mooie getunde auto maken, niet van getunde de lampen aanzetten!
pictuning: van lelijke auto mooie getunde auto maken, niet van getunde de lampen aanzetten!
-
- Quad Master
da zijn fotokes van 4j terug en dit deed ik mss hoogstens 3 weken. Da was al wat ik kon toen. Andere velgen steken was te moeilijk want ik verstond nie hoe ik het moest doen. En die lichten aansteken vond ik toen de max wanneer ik die optie gevonden had
Moest ik het nu terug doen zou ik serieus moeten gaan nadenken hoe ik dit moet doen
Toegevoegd na 4 minuten:
Moest ik het nu terug doen zou ik serieus moeten gaan nadenken hoe ik dit moet doen
Toegevoegd na 4 minuten:
er is idd niets mis met je auto hoor, zie het niet als kritiek. Ik haal gewoon aan dat hetgeen jij en ik doe het gemakkelijkste is die je kan doen. Om bv van je wagen een cabriolet te maken zou ik in geen duizend jaar kunnen of ik zou er een week mee bezig zijn. versta je wa ik bedoel.jossoh schreef:vind anders nix mis met mijn autow maa jouwe is wel mooi hoor alleen de laatste vind ik beetje te cartoon effect lijken, en lichten aanzetten en booskijkers vind ik geen kunst :S
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Quadrider
www.google.nl > intypen adobe > dan krijg je try-out lijst > Photoshop aanklikken, en als et je wat lijkt koop je em, is wel duur!