Pictuning.. iemand?
Pictuning.. iemand?
hallow,
ik doe al een jaartje of 2 aan pictuning en begin er steeds beter in te worden.
zijn er meer mensen die hier ook aan doen?
zo jah? show me je werk!
zo nee? geef maar leuke reactie:p
hier mijn werkje (rechtboven is orgineel)
boodschappenlijstje:
- verdiepte velgen voor
- motorkap carbon
- ander kleurtje
- dikke bumper gebrushed
- getinte ramen
- side-skirts
- EN ! coupetje ervan gemaakt
ik doe al een jaartje of 2 aan pictuning en begin er steeds beter in te worden.
zijn er meer mensen die hier ook aan doen?
zo jah? show me je werk!
zo nee? geef maar leuke reactie:p
hier mijn werkje (rechtboven is orgineel)
boodschappenlijstje:
- verdiepte velgen voor
- motorkap carbon
- ander kleurtje
- dikke bumper gebrushed
- getinte ramen
- side-skirts
- EN ! coupetje ervan gemaakt
Laatst gewijzigd door jossoh op do 19 okt, 2006 18:10, 2 keer totaal gewijzigd.
jep ik heb dit indertijd ook gedaan. Hetgeen jij doet is het simpelste. Het werk die ik ken van mensen om van bv die wagen die jij post een cabrio te maken vind ik nogal wijs. Om dan nog maar te zwijgen dat ze de zetels vervangen door recaro kuipkes...
kem ier wa fotos van toen ik da ook wat onder de knie had.
De eerste foto van de skyline was niet simpel. De lichten verkleinen is niets maar om dat zonlicht erop te projecteren was iets anders. Ook heb ik brede achterbranden opgestoken met een 4 pijps uitlaat. Ramen gecoat, brede achterkas (heeft me veel werk in beslag genomen), verlaagd, deurgreep weg, antenne weg, tankdeksel ala ferrari, flashie kleurke en waarschijnlijk nog teen en tander dak mij nie meer herinner.
Tweede foto en derde foto is van mijn eigen ex-wagen. Boze look met xenon lampen. Moeilijkheid hierin was dat ik in de plas water hetzelfde moest doen.
Derde foto heb ik de wagen verlaagd, boze look, xenon lampen, deurgrepen weg, voorruit getint, antenne weg, spiegel weg, ...
kem ier wa fotos van toen ik da ook wat onder de knie had.