sturdemper
sturdemper
kan iemand mij het nut van een stuurdemper uitleggen ennzou je het aanraden op een raptor 700
kira
zover ik weet vangt een stuurdemper de ergste klappen op t.a.v. het uit je handen slaan van het stuur.
stel je rijdt met een hoge snelheid en je rijdt met je rechtervoorwiel tegen een zandhoopje die je links niet hebt.
dan heeft je stuur de neiging om aan de rechterkant naar je toe te slaan.
dit kan gebeuren met een behoorlijke klap, die klap wordt dan opgevangen door je stuurdemper.
hij verzwaart zeg maar het reageren van je stuur, die zal niet meer zo nerveus heen en weer slaan...
ik heb mijn best geprobeerd het uit te leggen...mocht er iemand zijn die het beter kan ... doe het vooral worden we allemaal weer wijzer van.
adviesbaar op een raptor, tjah daar durf ik niets van te zeggen omdat het nogal een persoonlijke ervaring is, de een vindt het heerlijk de ander vindt het ondingen
stel je rijdt met een hoge snelheid en je rijdt met je rechtervoorwiel tegen een zandhoopje die je links niet hebt.
dan heeft je stuur de neiging om aan de rechterkant naar je toe te slaan.
dit kan gebeuren met een behoorlijke klap, die klap wordt dan opgevangen door je stuurdemper.
hij verzwaart zeg maar het reageren van je stuur, die zal niet meer zo nerveus heen en weer slaan...
ik heb mijn best geprobeerd het uit te leggen...mocht er iemand zijn die het beter kan ... doe het vooral worden we allemaal weer wijzer van.
adviesbaar op een raptor, tjah daar durf ik niets van te zeggen omdat het nogal een persoonlijke ervaring is, de een vindt het heerlijk de ander vindt het ondingen
heeft iemand misschien een plaatje van zoon stuurdemper weet ik waar het over gaat klinkt namelijke
wel aantrekkelijk dat je stuur minder schokt. Soms als ik aant crossen ben en ik kap er mee heb je van die
KLUTS armen en helemaal hard van het knijpen in je stuurtje.
En nog een vraag zit zoon stuur demper er standard niet op ?
wel aantrekkelijk dat je stuur minder schokt. Soms als ik aant crossen ben en ik kap er mee heb je van die
KLUTS armen en helemaal hard van het knijpen in je stuurtje.
En nog een vraag zit zoon stuur demper er standard niet op ?
met zo'n stuurdemper kan je dan nog wel gewoon je stuur snel omgooien of moet je dan kracht gaan zetten ?
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Standaard wel op W-tec quadsRalph schreef:
Standaard niet, is misschien weer iets voor de volgende fabriek-raceklare quad
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Ik heb ne stuurdemper van Pro Armor op mijne 700 en ben er zeer tevreden van heb de bevestiging op de kader zelf gemaakt en volgens de fré zijn die kwalitatief redelijk goed. Heb juist gemaakt dat er aan de voorzijde geen zand aan kan door mms iets simpel maar effectief
FAILURE IS NOT AN OPTION
MEMBER OF ‰ QUAD RACING TEAM
MEMBER OF ‰ QUAD RACING TEAM