Adly RS 50
-
- Toeschouwer
Adly RS 50
Ik moet even voor iemand wat info zoeken over de Adly RS 50
geef je mening eens over deze Quad
ik moest ook nog even paar dingen vermelden
1) Kan je er goed met ze 2en er op zitten
2) Is hij makkelijk op tevoeren
3) Kan je er goed mee stunten (Niet voor crossbaan) maar wheelies of op zijwielen rijden
4) Wat is de standaart topsnelheid
5) Als je hem tot zijn uiterste opvoert wat is dan zijn Topsnelheid
3) Kan je er goed mee stunten (Niet voor crossbaan) maar wheelies of op zijwielen rijden
Ik heb een unilli CX-50.. een vergelijkbare quad volgens mij. Je kan er wel met zn 2en op zitten. Niet comfortabel.. maar het kan. Of hij makkelijk is op te voeren hangt van het motorblok af. Het makkelijkst is een 70cc eronder zetten, maar dat is wel een risico ivm de verzekering als je brokken maakt. Wheelies gaan volgens mij wel moeilijk worden, op je zijwielen rijden is niet echt moeilijk, een beetje gas in de bocht en een beetje gaan hangen. Ik denk dat ie standaard rond de 40-45 gaat. Als je hem flink opvoert schat ik dat hij de 70 wel kan halen.
ik geef jou een tip niet kopen ik heb er eentje gehad en opvoeren kan niet want is een kUt blok en je hebt er aleen maar problemen mee ik heb hem 10 maanden gehad en hij heeft 6 maanden bij de winkel gestaan omdat hij steeds kapot was ben blij da ik hem verkocht heb en nu een banshee heb
2017 raptor 700 SE
-
- Toeschouwer
ik zelf jrijg een Raptor 350 van me pa dat is niet verstandig op de weg vanwege allerij risicos dus gaat hij de crossbaan op maar hij is net 16 en wil graag naar school ik weet niet of je 70 of 80 of 90 cc als 16 jarige mag rijden en hij zag die adly van wege hij de grote heeft van een Raptor zowat niet z''n kleine Quad
Re: Adly RS 50
1 jaRaptor-Boy schreef:Ik moet even voor iemand wat info zoeken over de Adly RS 50
2 volgens mij licht hier een morini blok onder? kan dat zo ja dan gaat dat wel makkelijk
3 dat kan zeker maar dan ga je wel over het aantal cc dat je maar mag rijden ( autowheelie zal je alleen niet lukken )
4 tussen de 45-55 km
5 hangt ervan af wat je eronder gooit hoe je je banden oppompt enzo enzo denk wel zoals eerder is gezegt 70-80 km
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Dat zijn jou ervaringenadly rijder schreef:ik geef jou een tip niet kopen ik heb er eentje gehad en opvoeren kan niet want is een *** blok en je hebt er aleen maar problemen mee ik heb hem 10 maanden gehad en hij heeft 6 maanden bij de winkel gestaan omdat hij steeds kapot was ben blij da ik hem verkocht heb en nu een banshee heb
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Kan aan beide liggen als je bestuurder er als een gek mee rondgaat en nergens om geeft, kan de quad nog zo sterk zijn maar kun je hem toch kapot krijgen,
Het kan ook zijn dat je net een rotte appel gehad hebt, de een koopt een nieuwe auto eerste 4 jaar geen onderhoud ander rijdt er mee de straat uit en rijd het blok vast,
Ik vindt het geen slechte quad, onder de zelfde quad licht tenslotte een 300cc
Het kan ook zijn dat je net een rotte appel gehad hebt, de een koopt een nieuwe auto eerste 4 jaar geen onderhoud ander rijdt er mee de straat uit en rijd het blok vast,
Ik vindt het geen slechte quad, onder de zelfde quad licht tenslotte een 300cc
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Vrind ga ergens anders blatenadly rijder schreef:laat ik het zo zegge je kan er niet mee springen want dan is je frmae naar d *****
Laatst gewijzigd door Twan #33 op ma 30 okt, 2006 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
dan moet je wel hoog springen en zoveel cc heeft ie niet dus zet da maar uit je hoofd het is leuk om al vanaf je 16 al op een quadje te rijden waar je al mee op de weg mag ff proeven van hoe een quad werkt enzo en deze geeft mij de doorslag gegeven om na men 18de een shee of een hogere cc yamaha te halen ik wou eerst ook de rs 50cc halen maja was nog wat te duur 2dehands wat er @ the moment aangeboden werd. toen maar een access streak 50cc lc gehaald en bevalt me goed. maar als ik het geld had wist ik het wel