yamaha 700
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 205
- Lid geworden op: vr 06 jan, 2006 19:45
yamaha 700
van de 700 rijders had ik graag geweten wat ze er van vinden.
mischien ervaringen van mensen die van een yfz over gestapt zijn.
of hij geschikt is voor het springen namelijk de tafel berg in lille bv?
plannen zijn om men yfz in te ruilen voor een 700 gewoon ofroad,
maar parcour zal er nu en dan ook nog in zitten.
en of de gyt r uitvoering ook in belgie word geleverd.
mischien ervaringen van mensen die van een yfz over gestapt zijn.
of hij geschikt is voor het springen namelijk de tafel berg in lille bv?
plannen zijn om men yfz in te ruilen voor een 700 gewoon ofroad,
maar parcour zal er nu en dan ook nog in zitten.
en of de gyt r uitvoering ook in belgie word geleverd.
Laatst gewijzigd door flyingquad op di 25 dec, 2007 07:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrunner
- Berichten: 782
- Lid geworden op: di 18 jul, 2006 19:16
- Locatie: veendam
- Contacteer:
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 205
- Lid geworden op: vr 06 jan, 2006 19:45
zal zo wat voor parcour en enduro ritten worden.
men yfz was leuk maar stond helemaal verbreed.
waardoor ik een heleboel paden lings moest laten liggen omdat er net een standaart door kan.
waarschijnlijk wordt het toch een ^pecial edition dus zit ik kwa vering toch beter dan de gewone raptor.
zelfs de vering van de 700 se is op het eerste zicht beter dan de standaart yfz vering
men yfz was leuk maar stond helemaal verbreed.
waardoor ik een heleboel paden lings moest laten liggen omdat er net een standaart door kan.
waarschijnlijk wordt het toch een ^pecial edition dus zit ik kwa vering toch beter dan de gewone raptor.
zelfs de vering van de 700 se is op het eerste zicht beter dan de standaart yfz vering
700 bevat injectie technologie en dit is niet het je van het. Vooral niet wanneer je te maken krijgt met water etc (hoop electronica). Als je er iets aan hebt, kost het je geld. + Er zit veeeeel meer op dan wanneer je een quad pakt met carb. Er kan dus ook meer kapot gaan. BTW de rij eigenschappen van de raptor 700 (orgineel) zijn niet echt iets waar je trots op kan zijn. De 'power' mwah, is niet echt van WHOW maar gewoon normaal. Niet slecht maar ook niet echt super. Mijn advies: Niet kopen.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrunner
- Berichten: 782
- Lid geworden op: di 18 jul, 2006 19:16
- Locatie: veendam
- Contacteer:
hallokees schreef:700 bevat injectie technologie en dit is niet het je van het. Vooral niet wanneer je te maken krijgt met water etc (hoop electronica)
dan is mijn vraag waarom hebben ze hetzelfde blok da nonder de grizzly 700 gelegd?
gr
friso
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
tuurlijk, ook niet dat het de quad van het jaar is geworden ofzo. Alsof de 700 de enige is met efi. Weet niet wat jij van een quad verwacht standaard maar ik vind de 700 wel een fijne all round quadkees schreef:700 bevat injectie technologie en dit is niet het je van het. Vooral niet wanneer je te maken krijgt met water etc (hoop electronica). Als je er iets aan hebt, kost het je geld. + Er zit veeeeel meer op dan wanneer je een quad pakt met carb. Er kan dus ook meer kapot gaan. BTW de rij eigenschappen van de raptor 700 (orgineel) zijn niet echt iets waar je trots op kan zijn. De 'power' mwah, is niet echt van WHOW maar gewoon normaal. Niet slecht maar ook niet echt super. Mijn advies: Niet kopen.
hmmmmmm. eat me..
-
- Quadracer
- Berichten: 1469
- Lid geworden op: vr 27 mei, 2005 16:42
- Locatie: holland
Dit is wel heel kort door de bochtkees schreef:700 bevat injectie technologie en dit is niet het je van het. Vooral niet wanneer je te maken krijgt met water etc (hoop electronica). Als je er iets aan hebt, kost het je geld. + Er zit veeeeel meer op dan wanneer je een quad pakt met carb. Er kan dus ook meer kapot gaan. BTW de rij eigenschappen van de raptor 700 (orgineel) zijn niet echt iets waar je trots op kan zijn. De 'power' mwah, is niet echt van WHOW maar gewoon normaal. Niet slecht maar ook niet echt super. Mijn advies: Niet kopen.
Denk dat er weinig quads zijn die zoveel koppel hebben als de 700...
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quadrunner
- Berichten: 782
- Lid geworden op: di 18 jul, 2006 19:16
- Locatie: veendam
- Contacteer:
hallopeterrrrr schreef:lijkt me sterkrappy 700 rijder schreef:ik ben zeer tevreden over mijn raptor en snelheid mis je absoluut niet (die van mij gaat harder als een banshee dus dat zit wel goed)
en de veren moet je direct andere op doen als je 2006 hebt 2007 heeft betere volgens mij
ik zal volgende week wel even een filmpje maken
of het is zo dat die banshees zo krakkemikkig als ik weet niet wat zijn
gr
friso
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
Ja inderdaad! Maar niet omdat het zo 'goed' is anders werd dit al langer uitgevoerd. Want injectie bestaat allang. Maar tegenwoordig is het verplicht met al die milieu eisen. Geloof mij maar dat bijv Yamaha liever bij carburateurs blijven.yamahakodiak schreef:met injectie heb je geen last met water alle grote utility atv's van de grote merken hebben tegenwoordig injectie
En dan heb ik het niet over het uiterlijk van de 700, die vind ik geweldig mooi. Maar je moet ook kijken wat er onder je zit.. en dat zou ik nog niet voor de helft van de prijs willen hebben...
Zo op de weg, gaat het nog maar niet met water. Daarbij, onderhoud, duurzaamheid: klote.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb een jaar lang met mijn Cannondale gereden met nog de originele 432cc motorblok eronder met EFI. En ik heb er nog NOOIT problemen mee gehad. En die quad heeft echt alles mee gemaakt. bijna halve meter sneeuw, flinke modderpoelen, heel erg veel blubber en water. En nog nooit een probleem mee gehad.
In totaal ongeveer 60-70 uur perfect gelopen totdat de krukas kapot ging en we zijn over gegaan naar KTM. (makkelijker met onderdelen en meer power )
Maar de Cannondale had wel EFI van de aller hoogste kwaliteit. Ik weet niet hoe dit bij de Raptor is
In totaal ongeveer 60-70 uur perfect gelopen totdat de krukas kapot ging en we zijn over gegaan naar KTM. (makkelijker met onderdelen en meer power )
Maar de Cannondale had wel EFI van de aller hoogste kwaliteit. Ik weet niet hoe dit bij de Raptor is
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Quadracer
- Berichten: 1469
- Lid geworden op: vr 27 mei, 2005 16:42
- Locatie: holland
bekijk dit dan maar eens lijkt me water genoegkees schreef:Ja inderdaad! Maar niet omdat het zo 'goed' is anders werd dit al langer uitgevoerd. Want injectie bestaat allang. Maar tegenwoordig is het verplicht met al die milieu eisen. Geloof mij maar dat bijv Yamaha liever bij carburateurs blijven.yamahakodiak schreef:met injectie heb je geen last met water alle grote utility atv's van de grote merken hebben tegenwoordig injectie
En dan heb ik het niet over het uiterlijk van de 700, die vind ik geweldig mooi. Maar je moet ook kijken wat er onder je zit.. en dat zou ik nog niet voor de helft van de prijs willen hebben...
Zo op de weg, gaat het nog maar niet met water. Daarbij, onderhoud, duurzaamheid: *****.
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=15018
yamaha grizzly 700fi