Niet harder dan stationair willen draaien Raptor 660
Niet harder dan stationair willen draaien Raptor 660
Zojuist raptor 660 binnen gekregen. Start direct en loopt mooi stationair.
Luchtfilter schoon.
Als je gas geeft, ook al is het maar een klein beetje begin die raar te stampend te lopen en te knallen.
Nieuwe bougie geplaatst probleem blijft. Octaan gehalte toegevoegd aan de benzine(waarschijnlijk oude benzine) wordt niks anders. Quad was altojd goed heeft echter 3mnd stil gestaan.
Graag enkele ideën, voordat ik alles zelf ga bedenken. Misschien iemand dit eens gehad?
Alvast bedankt.
Luchtfilter schoon.
Als je gas geeft, ook al is het maar een klein beetje begin die raar te stampend te lopen en te knallen.
Nieuwe bougie geplaatst probleem blijft. Octaan gehalte toegevoegd aan de benzine(waarschijnlijk oude benzine) wordt niks anders. Quad was altojd goed heeft echter 3mnd stil gestaan.
Graag enkele ideën, voordat ik alles zelf ga bedenken. Misschien iemand dit eens gehad?
Alvast bedankt.
Dat kan het contactje aan je koppelingshendel of parkeerrem zijn. Dit is een beveiliging als je handrem opstaat, dan kan ie maar max 2500/min draaien ofzo. Kijk dat eens na, heb ik ook voorgehad.
"Het is beter om je mond te houden en als idioot over te komen dan om hem open te doen en alle twijfel weg te nemen"
Re: Niet harder dan stationair willen draaien Raptor 660
Hoi,brumm schreef:Zojuist raptor 660 binnen gekregen. Start direct en loopt mooi stationair.
Luchtfilter schoon.
Alvast bedankt.
Ik denk dat een sproeier verstopt is , zitten twee sproeiers in de stationaire is nog open, en hoofdsproeier zal verstop zijn.
Raad u aan bezinetank reinigen ,carburator open doen sproeiers er uit en alles netjes zuiver maken en de gaatjes van de sproeiers ook,verse benzine
er in en de boel zal weer netjes draaien.
Groetjes,Harley
-
blaster200
- Quadrider

-
peet #77
- Quad Expert

- Contacteer:
gisteren zijn we gaan rijden hadden we net het zelfde als dit
contakt is vorige week vernieuwd bij hem zal het aan iets anders liggen denk ik
parking contakt kan het ook zijn is simpel op te lossen door die kabel te overbruggen
contakt is vorige week vernieuwd bij hem zal het aan iets anders liggen denk ik
parking contakt kan het ook zijn is simpel op te lossen door die kabel te overbruggen
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
peet #77
- Quad Expert

- Contacteer:
die quad doet het soms eens gisteren bleef hij het doen raar iets maar bon we zullen het wel vinden wat het is
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
hallo
heb identiek hetzelfde probleem. heb cdi,spanningsverdeler,bobine,bougie+kabel en onstekingsonderbreker aan het stuur uitgewisseld met een andere raptor 660 probleem blijft daarna sproeiers beide caberateurs schoongemaakt. nog niks nu ga ik de parkeerrem onderbreker eens nakijken maar ????????????????????? iemand nog meer suggesties???

heb identiek hetzelfde probleem. heb cdi,spanningsverdeler,bobine,bougie+kabel en onstekingsonderbreker aan het stuur uitgewisseld met een andere raptor 660 probleem blijft daarna sproeiers beide caberateurs schoongemaakt. nog niks nu ga ik de parkeerrem onderbreker eens nakijken maar ????????????????????? iemand nog meer suggesties???
gooi de tank maar eens leeg
en doe er nieuwe benzine in
en doe er nieuwe benzine in
never drive faster then your angel can fly
-
cyclonedriver
- Quadrunner

water/vocht in de tank en/of carbu's
-
joeykarper
- Toeschouwer

je moet eens kijken bij je parkeer rem.. of dat die hendel **(bij de coppeling hendel) wel goed de draad strak trekt in rust stand. en achter op de achteras waar de parkeerrem zit dat het palltje waar de draad weer aan vast zit ook naar achter staat. dan staat die namelijk niet in beveiliging
en al iets gevonden wat er scheelt ?
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt