oi ik hem over e paar weken terug een volledige uitlaat voor men quadje besteld maar zonder te weten da deze wel echt degelijk zijn of niet
kost wel genoeg , maar is de ankoopprijs ni te duur voor wa het is , of is het degelijk wel zen geld waard
kheb ook geen flauw gedacht met welke uitlaat ik deze mag vergelijken (geluid , meer vermogen ...)
Jep top kwaliteit in vergelijking met andere merken. Past als gegoten, heel mooie afwerking waarop weinig te zeggen valt, carbon afdekplaatje die je nergens ziet en natuurlijk een schitterend geluid. Indien je offroad rijd raad ik je de db killer aan. Anders zulde last krijgen naar mijn gedacht. Qua performance weet ik niet. Ik heb van beginaf aan direct gevlamd met yoshi dus echt genieten van standaard uitlaat heb ik niet gedaan en weet ik ook het verschil niet.
kheb gistere men z400 binnegedaan se voor men yoshimura se , eindelijk is ze binne
wss mag ik men beestje straks gaan halen en is ook de dynojet stage 2 aanwezig
nu afwachten en hopen da er wel degelijk verschil ga zijn
kzal straks of morgen waneer ik men quad terug heb foto's nemen en ze posten ook
ja tis ne nieuwe quad en ik doen em binne da ik men garantie heboud want er staat onder de garantie voorwaarden zelf motorische veranderingen doen kan de garantie doen vervallen daamee da ik die laat monteren...
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
kben menne quad gaan hale ze heerlijk geluid, maar houd wa in denk morge terug voor tegoei late af te stelle ze mss grotere sproeier , trekkracht is wa verbeterd maar krijgt precies wa naft toevoer te kort
lucht krijgt em zeker genoeg ni mee diene open air filter , mss iemand sugesties aan wa da kan ligge
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !