polaris predator
-
- Toeschouwer
polaris predator
Ik ben van plan om van enduro rijden naar het quad rijden over te stappen, en kan nu mijn motor goed inruilen tegen een bijna nieuwe polaris predator 500.
Wat vinden jullie van die quad ben zelf namelijk ook groot raptor fan.
Ik wil met de quad zowel op de crossbaan, offroad en op de weg.
Is hij erg onderhouds gevoelig? Mij lijkt het kwalitatief gezien een hele goede quad.
Wat vinden jullie van die quad ben zelf namelijk ook groot raptor fan.
Ik wil met de quad zowel op de crossbaan, offroad en op de weg.
Is hij erg onderhouds gevoelig? Mij lijkt het kwalitatief gezien een hele goede quad.
regend het in mei,... dan is april voorbij
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Kan je misschien ook zeggen waarom je dit een super quad vind? want in de poll vind je Yamaha nog supers quads?Tommie-quad schreef:Ik vindt Polaris super quads ik hoop in de toekomst er nog een te kopen.
De topicstarter wil wat praktische info voor ie die quad gaat kopen.
Dus als je er ervaringen mee hebt, deel ze even met ons.
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Vindt Yamaha ook super quads maar vindt polaris ook goed, Ik ken iemand met een Polaris Scrambler 500 4x4 en dat is een echte goede machine deze is zowel op de weg goed te rijden en in het terein is het een monster hij graaft zich werkelijk overal doorheen.AlfA schreef:Kan je misschien ook zeggen waarom je dit een super quad vind? want in de poll vind je Yamaha nog supers quads?Tommie-quad schreef:Ik vindt Polaris super quads ik hoop in de toekomst er nog een te kopen.
De topicstarter wil wat praktische info voor ie die quad gaat kopen.
Dus als je er ervaringen mee hebt, deel ze even met ons.
Polaris is een goede betrouwbare Quad Dit merk staat niet voor niks in amerika als beste en meest verkochte quad aangeschreven.
En ze zijn absoluut niet onderhouds gevoelig.
-
- Toeschouwer
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Rijdt heerlijk die quad voorall de instelbare achtervering even schroefje draaien en de demping is gelijk
anders je voelt het direct. Hele snelle quad die je bijna nergens tegenkomt ik heb nog geen 2de hier in nl
zien rijden.. alleen raptors en blasters, onderhoud heb je bijna niet wel even wd40 na elke rit en om de
3 maanden moet je even een dagje onderhoud doen om er zeker van te zijn dat alles goed is.. Dit is meer
controle.. Dit geldt niet als je elke week in het zand te vinden bent een helemaal in de modder zit..
Heerlijke quad zou hem niet wegdoen alleen voor een 4x4 mischien..
anders je voelt het direct. Hele snelle quad die je bijna nergens tegenkomt ik heb nog geen 2de hier in nl
zien rijden.. alleen raptors en blasters, onderhoud heb je bijna niet wel even wd40 na elke rit en om de
3 maanden moet je even een dagje onderhoud doen om er zeker van te zijn dat alles goed is.. Dit is meer
controle.. Dit geldt niet als je elke week in het zand te vinden bent een helemaal in de modder zit..
Heerlijke quad zou hem niet wegdoen alleen voor een 4x4 mischien..
Linhai 260 Black Forest Edition and Polaris Predator 500
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Ik zit met hetzelfde verhaal, stop met 2-wieler en zoek een quad. Staan op dit forum genoeg te koop, echter alles met BE Kenteken.
Ik wil in spanje een soort transpana rally rijden. Is zo`n beetje 250 km per dag, en wel wat kruipdoor sluipdoor en klimmetjes.Er staat nu nog een bombardier DS650te koop waar ik wel schik van heb, maar houd dat ding een beetje zijn waarde, en hoe wendbaar is tie.?
Graag tips waar we allemaal wat aan hebben.
Ik wil in spanje een soort transpana rally rijden. Is zo`n beetje 250 km per dag, en wel wat kruipdoor sluipdoor en klimmetjes.Er staat nu nog een bombardier DS650te koop waar ik wel schik van heb, maar houd dat ding een beetje zijn waarde, en hoe wendbaar is tie.?
One life-Live it !
Een bombardier is denk ik het beste wat je kunt krijgen voor een rally en ook om op de weg mee te rijden. Deze machine is misschien iets minder wendbaar dan een yamaha yfz, maar daar zul je weinig van merken denk ik. Kijk anders eens hier: http://www.quadwinkel.nl hier staat nog bombardier te koop met kenteken.quadmanerik schreef:Ik zit met hetzelfde verhaal, stop met 2-wieler en zoek een quad. Staan op dit forum genoeg te koop, echter alles met BE Kenteken.
En elke quad verliest waarde, maar een goed merk wat bombardier zeker is, verliest minder snel waarde dan de chinese rommel.
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
-
- Easy Quadrider
- Contacteer: