evenement in budel?!
evenement in budel?!
hallo, we zijn van plan om een evenement te houden in budel, dit houdt in dat de baan afgehuurt wordt (indien mogelijk) en dat we de kosten dan proberen te verdelen onder de deelnemers, we laten de baan vlak maken de dag ervoor zodat er goed gereden kan worden, dit zal gebeuren door ik, hans die België zal inlichten en Ralph die in Nederland eens mail zal rondsturen, vinden jullie dit een goed idee? moet er een maximum aantal deelnemers zijn denken jullie?
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
wanneer we de baan kunnen afhuren wordt er een maand of 2 op voorhand een mail gestuurd, naar de leden van het forum, quadclub nederland enz... dit moet nog besproken worden.
het zal altijd in de zomer plaatsvinden en op een zondag of zaterdag.
het zal altijd in de zomer plaatsvinden en op een zondag of zaterdag.
DQT Racing Team
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
kan je eventueel doen maar kzou eerst een soort enquête doen en niet alleen hier op het forum,zodat je zeker bent dat je genoeg deelnemers hebt.
kzal je eens een nr proberen door te geven van iemand die de supermotard enzo organiseerd,die krijgt ook wel volk bijeen en heeft ervaring met racen te organiseren,het is wel ene van de walen dus mss dat hij zegt da het wa ver is maar aan ons heeft hij een tijdje geleden gevraagd of we bij ons in de buurt een circuit hadden maar dat is pure cross en da vindt hij ni goed
kzal je eens een nr proberen door te geven van iemand die de supermotard enzo organiseerd,die krijgt ook wel volk bijeen en heeft ervaring met racen te organiseren,het is wel ene van de walen dus mss dat hij zegt da het wa ver is maar aan ons heeft hij een tijdje geleden gevraagd of we bij ons in de buurt een circuit hadden maar dat is pure cross en da vindt hij ni goed
Yamaha Blaster 2003 geprepareerd=>ROCKET
Denk niet dat je de baan afgehuurd krijgt.
Er zijn altijd crossers die willen komen rijden en die zouden dan aan de kant kunnen blijven staan?
Als het wel kan ben ik natuurlijk direct geinteresseerd, maar ik zou hier even navraag over doen. (ook over hoeveel deelnemers nodig zijn etc)
Er zijn altijd crossers die willen komen rijden en die zouden dan aan de kant kunnen blijven staan?
Als het wel kan ben ik natuurlijk direct geinteresseerd, maar ik zou hier even navraag over doen. (ook over hoeveel deelnemers nodig zijn etc)
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadracer
- Contacteer:
Als het op een zondag is kom ik ook tenzj het duurder uitkomt als gewoon een dagje budel (ik moet nog een licentie dus ook dat kost knaken) maar anders kan je er bijna zeker van zijn dat ik kom ik stem voor.
Ik zal eerder voor een minimum aantal rijders gaan als voor een maximum aantal eigenlijk.
Ik zal eerder voor een minimum aantal rijders gaan als voor een maximum aantal eigenlijk.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
volk zal er zeker genoeg zijn... zal ook lang op voorhand aangekondigt worden.
prijzen zullen we pas kunnen meedelen als we met het bestuur gepraat hebben, misschien zien ze een licentie wel door de vingers voor een keertje...
prijzen zullen we pas kunnen meedelen als we met het bestuur gepraat hebben, misschien zien ze een licentie wel door de vingers voor een keertje...
DQT Racing Team
heel leuk, maar afhuren, dat doen ze niet zomaar........
het is een officiële baan aangesloten bij KNMV....................
bekijk het eens andersom........... jouw quadbaan plotseling voor jou verboden omdat er een stel crossmotoren de boel afhuren?
maar het is het proberen waard natuurlijk, mooi weer, veel quads......................echt vet.
het is een officiële baan aangesloten bij KNMV....................
bekijk het eens andersom........... jouw quadbaan plotseling voor jou verboden omdat er een stel crossmotoren de boel afhuren?
maar het is het proberen waard natuurlijk, mooi weer, veel quads......................echt vet.