YFZ en rijcomfort?
YFZ en rijcomfort?
Ik vraag me even iets af, de YFZ is van nature een pure racemachine, maar is hij ook geschikt om (lange) ritten te maken?
Of wordt je dan snel vermoeid door de wat liggende houding en het harde zadel?
Of wordt je dan snel vermoeid door de wat liggende houding en het harde zadel?
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
orgineel is het stuur een beetje te laag maar om lange ritten te maken moet je zowiezo je stuur 5 a 6 cm hoger maken en de zaal als je hem even in gebruik hebt is de zaal niet meer zo hard ma ik kan het niet met zekerheid zeggen ik heb nog nooit lange ritten gedaan dus kzou het je niet kunnen vertellen gr yfz450
-
- Quad Expert
Moeilijke vraag aangezien je hiervoor bijna iemand nodig hebt die beide machines heeft.
Op z400central wisten enkelen te vertellen dat de z zachter en soepeler rijdt, en bijgevolg voor lange ritten iets beter is. Maar als je daarop je keuze zou moeten baseren...
Heb je het geld en vind je het gebrek aan achteruit niet erg en wil je bovendien een zeer snel ding, dan is de keuze volgens mij niet zo moeilijk.
Op z400central wisten enkelen te vertellen dat de z zachter en soepeler rijdt, en bijgevolg voor lange ritten iets beter is. Maar als je daarop je keuze zou moeten baseren...
Heb je het geld en vind je het gebrek aan achteruit niet erg en wil je bovendien een zeer snel ding, dan is de keuze volgens mij niet zo moeilijk.
White LTZ-450 - powered by MSD -
simpel!
Z400:
ideaal voor in de bos, wendbaar en zeer speels, genoeg mogelijkheden. ideaal voor ritten.
YFZ450:
ideaal voor het crossparcours, ook wendbaar maar veel minder speels dan een suzuki, ideaal voor le touquet ofzo...
is vrij simpel hé!!!!
YFZ voor RACE, Z400 voor RECREATIE.
Z400:
ideaal voor in de bos, wendbaar en zeer speels, genoeg mogelijkheden. ideaal voor ritten.
YFZ450:
ideaal voor het crossparcours, ook wendbaar maar veel minder speels dan een suzuki, ideaal voor le touquet ofzo...
is vrij simpel hé!!!!
YFZ voor RACE, Z400 voor RECREATIE.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Hanzie, ik weet niet wat je bedoelt met YFZ minder speels, ik vind de YFZ super speels, spinnen tot in 5de als het wat nat ligt...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
ja niet op die manier, maareuh met die wheelspin... dat is niet speels vind ik, dat is veel pk's hebben! tuurlijk is de YFZ speels! maar daar is hij niet voor gemaakt, dat weet iedereen. en dat zal dus ook een stukje moeilijker zijn om ermee te spelen als met bv. een Z... ik prijs de Z niet de lucht in, ik wil gewoon ff de verschillende punten aanhalen... kun je ook zien aan de zithouding van een yfz en die van de Z... de Z is gewoon gemaakt voor trail en de yfz voor de wedstrijden en cross...No Limit Grizzly schreef:Hanzie, ik weet niet wat je bedoelt met YFZ minder speels, ik vind de YFZ super speels, spinnen tot in 5de als het wat nat ligt...
DQT Racing Team
tweedehands YFZ met papieren zal je zeker niet onder de 9000euro vinden denk ik zo... mss wel 1 waar een ongelukje mee gebeurt is ofzo.
een Z kun je voor 6400euro kopen, tweedehands van een jaar oud...met papieren uiteraard.
een Z kun je voor 6400euro kopen, tweedehands van een jaar oud...met papieren uiteraard.
DQT Racing Team
met de YFZ zul je gewoon niet veel moeten tunen waarbij de suzuki moet tunen om de YZF bij te houden denk ik, is heel speels want collega heeft een is zeer nerveus ook
ik zou voor de yfz maar ja ik ben iemand die nooit genoeg pk's heeft
ik zou voor de yfz maar ja ik ben iemand die nooit genoeg pk's heeft
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
Bedankt voor jullie reacties, maar dit wist ik allemaal al. De YFZ heeft een langer, meer Banshee-achtig frame, dus meer wheelspin en minder wheelie.
Ik vraag me vooral af of de YFZ comfortabel is voor lange ritten (200km op een dag of meer).
Ik weet dat de Z hier comfortabel bij is, maar is dit bij de YFZ ook zo?
Nicolas? (o.a.)
Ik vraag me vooral af of de YFZ comfortabel is voor lange ritten (200km op een dag of meer).
Ik weet dat de Z hier comfortabel bij is, maar is dit bij de YFZ ook zo?
Nicolas? (o.a.)
DQT -Dangerous Quadracing Team-
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Je koopt nu al een nieuwe voor 9500 €...Hanzie schreef:tweedehands YFZ met papieren zal je zeker niet onder de 9000euro vinden denk ik zo... mss wel 1 waar een ongelukje mee gebeurt is ofzo.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Heb jij enig idee hoeveel pk's een raptor heeft ?Mika schreef:Denk dat de ltz meer een quad is voor wat free style wheelie's te trekken en zo... Het enige grote verschil tussen de twee is de kleur van de plastiek Voor de rest zal je kwa performance en rij-plezier geen al te grote verschillen hebben. De YFZ heeft wat meer pk's en die betaal je dan ook meer
Pk's van YFZ en van de Z400.