Ongelukken en werkgever
Ongelukken en werkgever
Werk nu een jaar bij een bedrijf en meerdere ongelukken gehad. 3 met quad en en met brommer.
Nu 3 weken afwezig door ongeluk. 2 keer door opgrekte banden en kneusingen, maar ook keer door schaafwonden.
Ik draag geen pak, moet ik nu denk maar aanschaffen of niet meer rijden.
Baas zeg wat ga je eraan doen hij zegt anders beter auto kopen. Maar quad rijden kan ik toch niet laten.
Maar als ik op me quad ga zitten verander ik in psycho en ga ik blazen.
Jullie ook ervaringen met werkgever.
Nu 3 weken afwezig door ongeluk. 2 keer door opgrekte banden en kneusingen, maar ook keer door schaafwonden.
Ik draag geen pak, moet ik nu denk maar aanschaffen of niet meer rijden.
Baas zeg wat ga je eraan doen hij zegt anders beter auto kopen. Maar quad rijden kan ik toch niet laten.
Maar als ik op me quad ga zitten verander ik in psycho en ga ik blazen.
Jullie ook ervaringen met werkgever.
Ik gebruik mijn quad dus ook voor mijn werkgever.
ben It -er en cross door heel Rotterdam van lokatie naar Lokatie.
Laptop in mijn rugzak en gaan.
Ik heb tijdens werk nog geen ongelukken gehad.
Ik wordt erop aangesproken omdat de collega's het een orgineel vervoer middel vinden.
Ik heb tot nu toe nog geen klachten gehad.
nou moet ik er wel bijzeggen dat ik ook directe collega's heb die op de motor rijden.
en ik verantwoordelijk door het verkeer ga ... dus niet als een IDIOOT
ben It -er en cross door heel Rotterdam van lokatie naar Lokatie.
Laptop in mijn rugzak en gaan.
Ik heb tijdens werk nog geen ongelukken gehad.
Ik wordt erop aangesproken omdat de collega's het een orgineel vervoer middel vinden.
Ik heb tot nu toe nog geen klachten gehad.
nou moet ik er wel bijzeggen dat ik ook directe collega's heb die op de motor rijden.
en ik verantwoordelijk door het verkeer ga ... dus niet als een IDIOOT
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Bij mij als baas zou het simpel zijn na 3 keer : je hebt keuze : of onbetaald verlof nemen of aftrappen.
Je kan moeilijk verwachten dat je baas blijft opdraaien voor de manier waarop jij je hobby uitoefent.
Je kan moeilijk verwachten dat je baas blijft opdraaien voor de manier waarop jij je hobby uitoefent.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
zoon van mijnen baas heeft just zelfde dan de mijne gekocht int geel
dus gaan we binnenkort wel eens samen gaan rijden. dat bevorderd mijn aanwezigheid in de firma door goed te staan bij de familie ! (familiezaak )
trouwens
persoonlijk vind ik dat je baas al heel veel geduld heeft gehad met jou en je accidenten ...
mss ipv ziekteverlof zou je beter eens rijschool volgen ?
of je verstand gebruiken eh
dus gaan we binnenkort wel eens samen gaan rijden. dat bevorderd mijn aanwezigheid in de firma door goed te staan bij de familie ! (familiezaak )
trouwens
persoonlijk vind ik dat je baas al heel veel geduld heeft gehad met jou en je accidenten ...
Mijn Garage: http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=270
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Dan heb jij je quad toch niet goed onder controle ...Mitchell schreef:Dat heb je nou eenmaal als gaat stunten of gaat racen.
-= Team DQT =-
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrider
- Contacteer:
op de weg moet je nou eenmaal geen gekke dingen doen
je brengt jezelf en anderen om je heen in gevaar
en zoals anderen zeggen als je al 3X een ongeluk hebt gehad moet er toch een belletje gaan rinkelen?
je brengt jezelf en anderen om je heen in gevaar
en zoals anderen zeggen als je al 3X een ongeluk hebt gehad moet er toch een belletje gaan rinkelen?
>>> http://www.CROSS-X-TEAM.tk <<<
niet zo slim om op het forum te posten... wat als die zoon hier nu ook op zit? ben jij lekker geneukt voor slijmen!Beachboyke69 schreef:zoon van mijnen baas heeft just zelfde dan de mijne gekocht int geel
trouwens
gedraag je wat normaal, en doe aangepaste kleding aan, en rij wat voorzichtiger! na 3x ben je geen ezel meer, maar
een soort retard...