Powerbox voor Suzuki LTZ-400
-
WHITE Z400
- Quadfanaat

Powerbox voor Suzuki LTZ-400
hallo
iemand hier ervaring mee?
Veel effect of toch beter dino kitje plaatsen
aangezien k geen foto's geplaats krijg deze link:
http://www.kapaza.be/detail/2339633/Pow ... Z_400.html
iemand hier ervaring mee?
Veel effect of toch beter dino kitje plaatsen
aangezien k geen foto's geplaats krijg deze link:
http://www.kapaza.be/detail/2339633/Pow ... Z_400.html
White SUZUKI Z400 2006
-
WHITE Z400
- Quadfanaat

ja ok maar een blok die hier en dan eens naar 11000 tr gaat heb ik niet echt graag. De enige tuning die eigenlijk echt slijt doen in mijn ogen zijn bigbore kits, hogere rpm door cdi, stroker in combi met bigbore. Al de rest van tuning zoals uitlaat, carb, dyno is zo een klein vermogenwinst wat een blok goed aankan voor 2a 3j. Al de rest heb ik precies geen vertrouwen in om 2j te rijden.
Je moet zelf ook een beke uw eisen stellen he. Ofwel rij je 'onderhoudsvrij' ofwel smijt ge hem ieder jaar open voor nacheck.
Je moet zelf ook een beke uw eisen stellen he. Ofwel rij je 'onderhoudsvrij' ofwel smijt ge hem ieder jaar open voor nacheck.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
Twan #33
- Quadrunner

- Contacteer:
Nuja dat ben ik met u eens , maar je hoeft hem toch nie altijd door te trekken, voor een inhaal manouvre is het altijd makkelijkSg6 schreef:der staat hier al teen en tander op het forum van andere CDI's. Ik persoonlijk blijf ervan af omdat het de levensduur van motorblok naar beneden trekt doordat de begrenzer nu op een hoger toerental ligt.
mvg
als ge gene cdi koopt koop dan vanden eerste keer een carb TM36.
Gade meer tevreden van zijn!
En als ge nog wa centjes over hebt steekt u een paar nokjes van hotcams!
Dan zult ge wel tevreden zijn.
En TM 36 doet al heel veel in zijn lage toeren (mits goed afgesteld). En de nokjes vullen gewoon de TM36 aan. Waar het koppel en vermogen afneemt zorgen de nokjes ervoor dat die blijft doortrekken tot begrenzer! In mijn ogen een heel wat betere investering dan een dom plastiek bakje waardat er ne 'weerstand' is veranderd.
Just my 300 euro.
Gade meer tevreden van zijn!
En als ge nog wa centjes over hebt steekt u een paar nokjes van hotcams!
Dan zult ge wel tevreden zijn.
En TM 36 doet al heel veel in zijn lage toeren (mits goed afgesteld). En de nokjes vullen gewoon de TM36 aan. Waar het koppel en vermogen afneemt zorgen de nokjes ervoor dat die blijft doortrekken tot begrenzer! In mijn ogen een heel wat betere investering dan een dom plastiek bakje waardat er ne 'weerstand' is veranderd.
Just my 300 euro.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
WHITE Z400
- Quadfanaat

-
WHITE Z400
- Quadfanaat